השכרת רכב או ליסינג פרטי בחופשה?

בבואכם לצאת לחופשה, אחד הדברים החשובים בתכנון הינו לדאוג לאמצעי שינוע. קיימות שתי אפשרויות עיקריות לכך והן: השכרת רכב וליסינג פרטי. אנשים רבים אינם יודעים כי קיים הבדל משמעותי בין השיטות הנ"ל. קיימות חופשות מסוימות אשר השכרת רכב הינה עדיפה וחופשות אחרות בהן שיטת הליסינג הינה עדיפה.

אורך החופשה

למשך החופשה קיימת השפעה ישירה על הבחירה בין השכרת רכב או ליסינג פרטי בחופשה. במידה ומדובר בחופשה קצרה של מספר ימים עד מספר חודשים ספורים, השכרת רכב הינה עדיפה. זאת כיוון ששירות השכרת רכב מיועד לשימוש ספציפי, עליו מתחייב השוכר. באם מדובר על חופשה ארוכת טווח (מעל שנה ברב המקרים), שיטת הליסינג מומלצת יותר. זאת כיוון שבשיטה זו הלקוח זכאי להשתמש ברכב למטרות שונות, מה שמאפיין בדרך כלל חופשות ארוכות.

אפשרות קניית הרכב

סעיף זה הינו במקרים רבים המשכו של הסעיף הקודם. במידה ויוצאים לחופשה משפחתית קצרה באילת לדוגמא, ברב רובם של המקרים אין סיכוי שתהיו מעוניינים ברכישת הרכב לאחר חזרתכם. באם אתם יוצאים לחופשה ארוכת טווח (פרטית או לחלופין מטעם העבודה), ויש סיכוי שתהיו מעוניינים בסוג של קניית רכב מליסינג במידה ותהיו מרוצים ממנו, מומלץ להעדיף את השיטה של ליסינג פרטי.

השכרת רכב או ליסינג פרטי – האם הרכב יכול להישאר ברשותך ?

בשירות השכרת רכב, הלקוח בוחר סוג רכב, עליו הוא משלם עלות נוספת בגין ביטוח. כמו כן, אחראי הלקוח על תשלומי הדלק ולהחזיר את הרכב לחברת ההשכרה כאשר מיכל הדלק מלא. בשירות ליסינג פרטי מוצעים מספר מודלים המתאימים לחופשות ארוכות טווח. בשיטה הליסינג, הלקוח מעביר לחברת הליסינג תשלומים קבועים באופן חודשי. במידה וחפץ בך הלקוח, בסיום העברת כל התשלומים עובר הרכב לרשות הלקוח באופן מלא. באם אינו מעוניין, יכול הלקוח להחזיר את הרכב לחברת הליסינג בכל שלב.

מספר הנהגים ברכב

למספר הנהגים ברכב משמעות חשובה. באם יוצאים לחופשה עם חברים או בני משפחה נוספים המיועדים לנהוג ברכב, בשיטת השכרת הרכב יש לדאוג ולבטח את כל הנהגים בחברת השכרת הרכב. כך, גם תוכלו לחלוק את ההוצאות השונות כגון תשלום דלק, בין כל הנוסעים. בשיטה של ליסינג פרטי לעומת זאת, בה עלות הדלק כלולה בתשלום הנגבה באופן חד פעמי מהאדם אשר ביצע את עסקת הליסינג, חלוקת התשלום בגין הוצאות דלק למשל, תהיה אך ורק אם ייזום האדם אשר ביצע את העסקה סידור כלשהו מראש, על חלוקת ההוצאות לאחר קבלת התשלום החודשי.

מנוע השוואת מחירים מתקדם, המתעדכן באופן אוטומטי במחירים ובשירותים שמציעות חברות השכרת רכב בחו"ל, שנחשבות מוכרות ואמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית לתיירים, יכול לעזור לכם למצוא את העסקה המתאימה ביותר עבורכם להשכרת רכב בחו"ל. בתהליך קצר ופשוט תוכלו להזמין אונליין את העסקה המתאימה ביותר עבורכם. באמצעות מילוי הטופס הפשוט, המופיע כאן, תמצאו את כל המידע הדרוש לכם: בשדה “ארץ” בחרו את המדינה בה אתם מעוניינים לשכור רכב, בשדה “עיר” בחרו את העיר שבה תרצו לאסוף את הרכב ששכרתם, ובשדה “תחנה” בחרו את המקום הספציפי בעיר בו תירצו לאסוף את הרכב השכור (למשל, שדה התעופה בו אתם נוחתים). לסיום, מלאו את התאריכים בהם אתם רוצים להזמין השכרת מכונית בחו"ל, לחצו על הכפתור “חפש”, וקבלו את הצעות המחיר הזולות ביותר עבור השכרת רכב בחו"ל.

לסיכום, שתי השיטות הינן שיטות מצוינות לשינוע בתקופה של חופשה. חשוב שתבחנו טרם יציאתכם לדרך, מהם הצרכים שלכם ועל פיהם בחרו בשיטה הנכונה לכם.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: