נופש חורפי באילת

אילת העיר הכי דרומית בישראל, עיר נופש המהווה את המקבילה של ווגאס בארץ, רק בלי ההימורים. באילת תוכלו ליהנות ממלונות ברמה עולמית, עם חדרים המאובזרים בכול טוב, שירות חדרים, בריכה ונוף מרהיב לים סוף וההרים האדומים שמקיפים את אילת. אילת מעניקה לכם נופש מושלם, עבור כל המשפחה עם אינספור אטרקציות, אוכל טוב, ים וכל זה במחיר ממש משתלם.

טיסות ודילים מוזלים

בין חודשי החורף תוכלו ליהנות מאינספור דילים משתלמים לאילת, המסתכמים בהנחה של כמה עשרות אחוזים וכוללים טיסה עם אירוח בשלל מלונות באילת, ברמה של חמישה כוכבים, פשוט משום שזו לא העונה. לפני שתרכשו את הדיל, כדאי שתערכו תחקיר וסקר שוק מעמיק, בין שלל אתרי נופש או מלונות בארץ, שם וודאי תוכלו למצוא את הדילים הכי חמים לעונת החורף. אם תירצו להוזיל עוד יותר את המחיר, תוכלו לרכוש את החבילות במסגרת הדקה ה- 90, רק שימו לב לא ליפול שולל באתרים של שרלטנים. קרו הרבה מקרים, בהם אנשים התפתו לדילים זולים, אצל שלל שרלטנים ובסוף התברר להם שכרטיסי הטיסה לא קיימים והדיל במלון הוא לא במחיר שסגרו, בנוסף לעוד שלל תשלומים שהם צריכים להוסיף משום, שהם לא היו כלולים במבצע. לכן חשוב לקנות את הדילים, דרך אתרים של סוכנויות וחברות נסיעות מוכרות. במהלך התחקיר, כדאי לבחון איזה דיל משתלם יותר, על ידי השוואה בין ההצעות השונות. במהלך ההשוואה, אל תשימו לב רק למחיר הזול, אלה גם לתמורה שתקבלו עבור המחיר.

אטרקציות חורפיות באילת

במסגרת הנופש באילת תוכלו ליהנות מאינספור אטרקציות, במיוחד אם תזמינו דיל במלונות הנופש, על חשבון הכול כלול, האהוב כל כך על הישראלים. במהלכו תוכלו ליהנות משלל אטרקציות הכוללות את מתקני המלון, אם זה בריכה, ספא, חדר כושר, ארוחות מסביב לשעון, טיולים סובבים את אילת ועוד שלל אטרקציות ימיות בחוף הפרטי של המלון. אומנם מדובר בעונת החורף, אך עדיין הטמפרטורה באילת מאפשר ליהנות ממזג אוויר מושלם לאינספור אטרקציות ימיות אם זה שייט על גבי קיאקים, נסיעה מסעירה על אופנוע ים, אבובים ועוד. אם אתם אוהבים אקסטרים, תוכלו ליהנות באילת מנסיעה על ג'יפים מסעירה, בין ההרים האדומים וליהנות מהנופים המרהיבים של ים סוף. באילת תוכלו ליהנות עם הילדים ממלכת הקרח באילת, מקולנוע תלת המימד, מעיר המלכים ועוד שלל אתרי שעשועים מהנים. אילת נחשבת לאחת מאתרי הצלילה הייחודים בעולם כולו, בזכות שמורת האלמוגים, שם תוכלו ליהנות מצלילה בין מאות דגים אקזוטיים צבעוניים. אם אתם לא יודעים לצלול, אל דאגה תמיד תוכלו ליהנות משנורקלים במקום, או לקחת שיעורי צלילה באחד מהמקומות הצלילה היפים בעולם. הבליינים יוכלו ליהנות בלילות משלל מסיבות, עם תקליטנים מפורסמים שמגיעים מכול העולם, לנגן בשלל המועדונים המפורסמים בעיר. כל אלו מהווים רק קמצוץ מהאטרקציות המומלצות באילת, המבטיחות לכם חופשה בלתי נשכחת, במחיר ממש משתלם.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: