המדריך לרכישת כרטיסי טיסה

תמיד כשאנחנו רואים מטוס בשמים, אנחנו מקבלים צביטה בלב ורצון עז לטוס לנופש בחוץ לארץ. יציאה לנופש לרוב מצריכה מאיתנו תכנון, שכרוך לרוב במספר שלבים של סקר שוק ותחקיר. החלק העיקרי בתכנון הנופש שלנו לחוץ לארץ, הוא רכישת כרטיסי הטיסה. מה הדגשים החשובים אליהם אנחנו צריכים לשים לב? וכיצד נוכל להוזיל את מחירי הטיסה?

דגשים חשובים לפני הקנייה

לפני שאנחנו באים לרכוש את כרטיסי הטיסה לנופש, חשוב שנקפיד על מספר דגשים לפני הקנייה. ראשית כדאי שנחליט לאן אנחנו מעוניינים לטוס. ישנם מאות יעדי טיסה, כמעט לכל מקום בעולם, אנחנו יכולים ללכת בדרך ספונטנית ולבחור ביעד הראשון שמתגלה לנו על מסך המחשב, במקרים מסוימים זו יכולה להיות ממש הרפתקה, אך ברוב המקרים אנשים פוחדים מאי הידיעה. לכן הדרך הכי טובה לבחור את היעד המושלם לנופש, היא על ידי בחירת אופי הטיול. לדוגמא, אם אנחנו מעוניינים לצאת למסע קניות, במקרה הזה נעדיף לרכוש כרטיסי טיסות לתאילנד או סין, אשר נחשבות ליעדי הקניות הפופולאריים בעולם. אם אנחנו מעוניינים ליהנות מסיור במוזיאונים ובילוי בשלל אטרקציות, המשלבות טיול בין אתרי תיירות היסטוריים, במקרה כזה נבחר לרכוש כרטיסי טיסה לאירופה וכך הלאה. אחרי שבחרנו את היעד המומלץ, כדאי לנו לקחת בחשבון, שישנם מספר יעדי טיסות לכל אחת מהמדינות בעולם. לכן חשוב שנערוך תחקיר קצר לגבי האזורים בהם נרצה לבלות, בדיוק כמו שאנחנו עושים לפני הזמנת חדרים בצימרים או מלונות בארץ. זאת ניתן לעשות בקלות על ידי שלל בלוגים ואתרי תיירות שיספקו לנו מידע על כל יעד. כדאי לנו לקחת בחשבון שיכולים להיות מצבים בהם היעד אליו בחרנו להגיע, מצריך מספר טיסות, לכן כדאי לנו לתאם את הזמנים בהתאם.

כיצד נוזיל את מחירי כרטיסי הטיסה?

מחירי הטיסות יכולים להיות אחד מההוצאות, הכי יקרות בכול הנופש, במיוחד עם יעדי הטיסה הם לתאילנד, ארצות הברית, אוסטרליה, הודו, יפן או ארגנטינה. על מנת להוזיל את מחירי הטיסה, כדאי לנו לנסות את אחד מהדברים הבאים: ראשית, ידוע שכרטיסי הטיסה לאותם אזורים, יקרים יותר במהלך העונה ולרוב מחירם יורד לקראת סוף העונה. יחד עם זאת, כדאי לכם לבדוק אם אכן ניתן לנפוש באזור, משום שעונת התיירות באותם אזורים, היא לרוב גם ידועה בתור העונה היחידה בה  מזג אוויר מושלם, לנופש באזור. דרך נוספת להוזיל את מחירי הטיסות, היא על ידי רכישת כרטיסי טיסה עם עצירות ביניים. היתרון בכך הוא שאתם מוזילים את מחיר הטיסה וזוכים ליהנות מבילוי בארץ נוספת והחיסרון בכך הוא שאותה ארץ יכולה להיות עוינת, כך שתצטרכו לבלות את הזמן בשדה התעופה, לרוב בחוסר נוחות. כמובן תמיד ניתן להוזיל את מחירי הטיסות, ברכישת כרטיסים בדקה ה- 90, דבר שלרוב מצריך אותנו להיות הרפתקנים ועם האצבע על ההדק, משום שישנם הרבה כמונו שמחכים להזדמנות לרכוש את כרטיסי הטיסה במסגרת של סוף עונה. כאמור, כאשר אתם באים לרכוש את כרטיסי הטיסה, כדאי שתערכו תחקיר וסקר שוק, על מנת לבחון היכן תקבלו את השירות הכי טוב במחיר הכי משתלם.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,