איך מטיילים באירופה בפחות

רוצים לטייל ולא רוצים לרוקן את חשבון הבנק הנה כמה עצות לחסכון בהוצאות הטיול:
1.קאוצ' סרפינג – אמנם נשמע כמו קונספט משונה אבל הוא עובד בצורה מעולה. הקאוצ' סרפינג או "גלישת ספות" היא רשת חברתית אליה אפשר בקלות להצטרף. כל החברים ברשת הכלל עולמית הזאת מציאים ספה או מיטה בביתם לאורחים מזדמנים מארצות אחרות. כל מי שבא לבקר משאיר אחריו ביקורת על המארח באתר. וכך מקבלים החברים השונים דירוג ופידבק. ישנם שיטות שונות שבהן הרשת משתמשת כדי לוודא שהפעילים בה אכן אמינים. הלינה על הספה היא כמובן בחינם ומתווסף לכך הערך הנוסף שבמקרים רבים בעלי הספה גם יכולים לקחת אותכם לסיבוב בעיר או ליציאה בערב. כך שניתנת לכם האפשרות להכיר את העיר דרך עינם של מקומיים.

2.טרמפים – אז נכון בארץ זה נחשב לנו נו אבל באירופה אפשר לחסוך המון כספים ע"י נסיעה בטרמפים ממקום למקום. הכוונה היא כמובן לא לעמוד בפינת רחוב ולהרים את האגודל. בארצות האירופאיות השונות יש אתרים שבהם אנשים מפרסמים מי נוסע לאן ומתי וניתן פשוט להצטרף לנסיעה. התשלום הוא רק עבור הדלק וכך גם הנהג וגם הנוסע חוסכים כסף. ומכדור הארץ נחסכים גזי חממה.

3.אופניים – אחד ההוצאות הגדולות ביותר בערים אירופאיות הן הוצאות על תחבורה ציבורית. התייר הממוצע נוסע הלוך ושוב לאזורים השונים של העיר ולזה יש כמובן עלות לא מבוטלת. וברוב הערים האירופאיות ניתן להשכיר אופניים במחיר סביר ולהשתמש בהם בגדי לתור את העיר. התייר הרכוב זוכה למבט הרבה יותר מעניין וכולל על העיר לא רק הנקודות א' וב' אלא גם מה שנמצא בינהם. ולפעמים אפשר למצוא בינהם את נקודה ג' שבכלל לא הופיעה במדריך התיירים. הרבה פעמים דווקא המקומות הפחות מסומנים הם המענינים יותר. ומה שבתוך הוא שלא תצטרכו לחלוק אותם עם קבוצה של 30 פנסיונרים מבריסל.

4. גרופון – אפשר לטייל בפחות כסף באירופה ולהנות הרבה יותר, עוד דרך לטייל בפחות זה להשתמש בשוברים של גרופון בכדי להשיג הנחות שונות בערים השונות. כנסו לאתרים של ערי המטרה ובחרו לכם איזה פינוק בספא או ארוחה יפה במסעדה שווה. כניסה להופעה וכל מה שבא לכם. עם השוברים של גרופון תוכלו לחסוך המון הוצאות.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,