קלאב מד – ככה גולשים היום

רבים מאיתנו זוכרים את קלאב מד כמקום שטוף שמש עם בריכות גדושות נופשים צוהלים וחופי ים לבנים עם חול מלטף ואנרגיות טובות וגם מקור השם "קלאב מד" הוא קיצור של השם "מועדון הים התיכון" בצרפתית (Club Mediterranee). אבל קלאב מד הוא גם אופציה אידיאלית לחופשת חורף בוהקת בלבן צח של שלג כשקרני השמש מנצנצות לפרקים מאחורי הפסגות המושלגות.

קלאב מד סקי

כפרי סקי של רשת קלאב מד תמצאו בעיקר בצרפת, אך גם בשוויץ, איטליה, יפן – והחל משנת 2011 גם בסין. הסנונית הראשונה של קלאב מד במדינה המאוכלסת ביותר בעולם  ממוקמת בעיר יאבולי (Yabuli) שבצפון מזרח סין. יאבולי שוכנת על הרי צ'אנגבאי ונהנית מאתר סקי משובח, כשאורחי קלאב מד יאבולי נהנים גם מספא מטופח, בריכה מחוממת, מסגרות מיוחדות לילדים, פינוקים רבים נוספים – וממיקום בלב שמורת טבע מרהיבה. קלאב מד יאבולי הפך מייד עם פתיחתו לסיפור הצלחה, שלצד הפופולאריות הגואה של הסקי בסין, הביאו לכך שקברניטי קלאב מד מתכננים לפתוח עוד 4 כפרי סקי במדינה.

יפן השכנה מארחת אף היא כפר סקי מרשת קלאב מד. קלאב מד Sahoro שוכן באי הוקאידו (האי השני בגודלו מבין איי יפן לאחר הונשו – והצפוני מבין כל האיים). לצד אפשרויות הגלישה הנרחבות ומרחיבות הנשימה באתר הסקי הסמוך, מציע קלאב מד Sahoro שיעורי סקי ושיעורי סנובורד לרוצים ללמוד את רזי הגלישה או לשפר את רמתם, מסגרות משמחות לילדים ולבני נוער ובעיקר אווירת זן מעוררת השראה. כמובן שבנוסף לכל אלה נהנים אורחי מועדון הסקי מכל הפינוקים כמקובל ברשת קלאב מד.

קלאב מד באירופה

באירופה, כאמור, שוכנים כפרי הסקי של קלאב מד בעיקר בצרפת, אך גם באיטליה – קלאב מד צ'רוויניה שבצפון מערב ארץ המגף המשקיף אל המטרהורן השגיב ומציע גלישה במרחב סקי עצום מימדים הכולל גם את צרמט השוויצרית – ובשוויץ, שבה שוכנים 3 כפרי נופש של קלאב מד: קלאב מד סנט מוריץ, קלאב מד וילאר סור אולון וקלאב מד וונגן.

קלאב מד וונגן שוכן במרכז שוויץ, לא רחוק מהגבול עם איטליה. וונגן מושכת אליה גולשים כבר משנות העשרים של המאה העשרים, אין אליה כניסה למכוניות (עובדה המבטיחה אוויר צח ואווירה ציורית) והנוף הנשקף ממנה מדהים ביופיו. קלאב מד וונגן מציע גישה למרחב סקי הכולל כ-200 ק"מ ובהם 53 מסלולים שכמחציתם מיועדים לגולשים ברמה בינונית ומעלה וכן סנופארק מלבב.

קלאב מד וילאר סור אולון ממוקם במערב שוויץ, בקרבת הגבול עם צרפת. המועדון שוכן במלון שנבנה עוד בשנות העשרים של המאה העשרים, שזכה לחידוש והפך לפנינה של ממש.

קלאב מד סנט מוריץ שוכן בגובה של כ-1,750 מ', בסמוך לאגם קפוא, בחלקה המזרחי של שוויץ. קלאב מד סנט מוריץ מציע לאורחיו שלל פינוקים, כמו גם גישה לאחד מאתרי הסקי המפורסמים (והמובילים) ביותר בעולם – סנט מוריץ, אתר שמזה עשרות שנים מושך אליו את שועי אירופה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,