תיירות יוקרתית בישראל – מסתבר שזה קיים

במידה ושאלת את עצמך "האם יש תיירות יוקרתית בישראל..?" אז התשובה היא חד משמעית, יש תיירות יוקרתית ומעכשיו היא גם נמצאת ברשת עם אתר אינטרנט משלה.

אחוז המטיילים והנופשים היוצא כיום לחופשות וטיולים בארץ ובעולם, הם בעיקר אלו המחפשים את חבילות הנופש הסטנדרטיות והמוכרות לכולנו, אף על פי שמפתיע לשמוע אבל כיום ישנו גם פלח מטיילים גדול מאוד בישראל, המעדיף ודורש את חבילות התיור היוקרתיות אותם ניתן לרכוש אצל סוכני הנסיעות השונים, ואתרי האינטרנט המספקים את השירותים והמוצרים.

פורטל New Horizons לתיירות יוקרתית

בין שיטוט ברשת האינטרנט באתר אחד של משרד נסיעות לשני, יש גם דברים שקצת שונים ומיוחדים וזה פורטל התיירות היוקרתית New Horizons המנוהל ומתוחזק על ידי בת שבע כביר, שהינה עיתונאית המסקרת וכותבת על התיירות היוקרתית בארץ ובעולם.

האתר מציע בעיקר כתבות עדכניות וסקירות על שירותי תיירות שונים המיועדים לעשירון העליון והמאיון העליון כפי שמזכירה גברת בת שבע כביר, באתר בנוסף לכתבות ניתן למצוא לא מעט סרטוני וידאו מקוריים של פורטל התיירות היוקרתית וכמובן מידע רב הניתן על ידי סוכני הנסיעות, ספקי התיירות וכמובן הנפשות הפועלות בענף התיירות בישראל.

לאתר האינטרנט הרשמי: http://www.new-horizons.co.il

תיירות ויוקרה מסביב לעולם

מרבית מחבילות הנופשונים היוקרתיות ושירותי התיירות היוקרתיים הנמכרים כיום בישראל כפי שכבר לבטח הבנתם, הם הרבה יותר בכיוון של חו"ל, אף על פי שישנם לא מעט שירותים גם בארץ עליהם נרחיב ממש בהמשך.

בין שירותי התיירות היוקרתית שנמכרים כיום אצל סוכני הנסיעות וספקי התיירות השונים ניתן למצוא:

  • הפלגות נופש יוקרתיות ביעדי תיירות אקזוטית, כגון: הקריביים, אירופה הקסומה וכדומה.
  • טיולים המשלבים ספא, כגון: נופש בקרלו וויבארי, חופשת ספא בהונגריה ועוד…
  • השכרת רכבי יוקרה מפוארים מחברות השכרת הרכב, לאלו שלא יכולים בלי.
  • טיסות לחו"ל במחלקה ראשונה ומחלקת עסקים, שנחשבות למחלקות מפוארות הרבה יותר ממחלקת התיירים.
  • טיסות פרטיות לאלו שברשותם כלי טייס פרטי או אפשרות לשכור טיסה פרטית.
  • טיולי יוקרה מאורגנים ליעדים שונים.
  • לינה ואירוח במלונות בוטיק שנחשבים לדבר הבא בכל הקשור לאירוח ולינה במהלך החופשה.

סקירה מעניינת ודוגמא מצוינת לתיירות היוקרתית שנמצאת דווקא בחו"ל, ניתן לקרוא בכתבתה של בת שבע כביר, הילטון קוס – יוקרה והרמוניה באווירה יוונית.

התיירות היוקרתית על מפת ארץ ישראל

אז כולנו יודעים שהתיירות היוקרתית נמצאת לה מעבר לים במחוזות רחוקים, אבל…

אולי יפתיע לשמוע, אז כן יש תיירות יוקרתית בישראל!

תיירות יוקרתית בישראל היא אחוז קטן ומצומצם ביותר של נופשים ישראלים, כאשר אלו שבעיקר צורכים את השירותים, הם דווקא התיירים ואנשי העסקים המגיעים מחו"ל לישראל, אלו שבכל זאת רוצים ומעוניינים לנסות ולטעום את טעם היוקרה במהלך הטיול והחופשה, יכולים לעשות זאת בעיקר בבתי המלון השונים הנמצאים ברחבי הארץ, כאשר כיום הדבר הבא הם מלונות הבוטיק שמביאים משהוא שונה מכל מה שהכרנו עד היום, ההבדל העיקרי בין מלונות הבוטיק לבין המלונות הישנים והסטנדרטיים אותם אנו מכירים מקרוב, מתבטא בעיקר בשירות האישי לכל אורח ואורח, מספר חדרים מצומצם בבית המלון וכמובן אווירה אחרת בשונה מבתי המלון המיועדים למשפחות וצעירים.

כמובן שחשוב מאוד לציין שבנוסף למלונות הבוטיק הנמצאים בישראל, ישנם לא מעט מלונות שנחשבים ליוקרתיים עד מאוד ברמת 5 כוכבים דלקס, כגון: בית המלון הילטון מלכת שבא באילת, מלון המלך דוד בירושלים של רשת מלונות דן, מלון הרודס של רשת מלונות פתאל באילת, תל אביב ובשנת 2013 גם בהרצליה.

סקירה מעניינת וכתבה מצוינת של בת שבע כביר מנהלת ועורכת אתר New Horizons שהתארחה בבית מלון ענבל בירושלים: יוקרה וחמימות בלב העיר.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: