אירוח בקיבוץ מורן וטיול באזור כרמיאל

אז הפעם החלטנו לקחת את עצמו בחג שני של פסח לטייל ולהתארח בקיבוץ מורן הנמצא לו באזור כרמיאל, שהינו אחד האזורים היפים בארץ ללא שום ספק.

כמו כל חופשה גם בטיול הנ"ל היו דברים טובים יותר והיו פחות, החל מהאירוח ועד מסלולי הטיול שנמצאים באזור אליהם יצאנו.

האירוח בקיבוץ מורן

את הלינה והאירוח בטיול החלטנו לעשות בקיבוץ מורן אשר ממוקם באזור פסטורלי הטבול כולו ירוק, את החדרים קיבלנו ישר עם הגעתנו למקום, כאשר החדרים היו מאובזרים בכל טוב, החל ממטבח שבו ניתן למצוא קפה, תה, סוכר וכו…, מקרר לאלו שמחליטים לאכול במקום, מטבחון מאובזר, שירותים, מקלחת, טלוויזיה LCD בכבלים, מיזוג אוויר וכמובן מרפסת פרטית.

היו כמובן מספר דברים שהציקו לי שהיו חסרים, כגון: קרש חיתוך לירקות במטבחון, נזילה שהייתה באמבטיה, מתקן נייר טואלט שמיועד יותר לאלו המגיעים לנוחיות בקניון ולא בחדר אירוח של כפר נופש וכו…בסופו של דבר אפשר להגיד שהציון הכללי לחדר הינו 7.5 מתוך 10, כאשר במדדים שלנו ידוע שהדבר טוב ומשתווה למלון ברמת 4 כוכבים ביעד תיירות כזה או אחר.

אחד הדברים שבהחלט אהבנו במהלך האירוח בקיבוץ הוא פינת המנגלים שנמצאת ליד כל מבנה, מנגלים שבהחלט איכותיים הבנויים מאבן ובהחלט עושים את העבודה כמו שאנחנו הישראלים אוהבים ומכירים כל כך טוב.

נקודה נוספת לציון שבהחלט חיובית זו ארוחת הבוקר שהוגשה במקום שבהחלט הייתה משביעה וממצה, אף על פי שהפחמימות שהיה אפשר להכניס לפה היו המצות בלבד וזאת בגלל חג הפסח.

הטיולים שלנו בסביבת כרמיאל

כמובן שבמהלך סוף השבוע של חג שני של פסח החלטנו לצאת ולטייל במסלולי הטיולים הנמצאים בסביבה, הטיול הראשון שעשינו היה בנחל צלמון שהינו מסלול הליכה של כ חצי שעה עד ארבעים דקות, אלו שרוצים להעריך את המסלול יכולים ליהנות ממפלים ואגמים קטנים הנמצאים במהלך המסלול, מומלץ מאוד למשפחות וקל ביותר.

מקום נוסף שבו טיילנו במהלך הטיול זה בפארק הגליל שבכרמיאל, שהינו פארק פסלים מדהים ביופיו שהסיור בו עורך כשעתיים עד 3 לפחות, במקום מדשאות לנוחיות המבקרים, שירותים ציבוריים וכמובן אווירה מדהימה לאלו הרוצים ליהנות מאוויר ובריזה נעימה של הגליל התחתון וכמובן מהאפשרויות הנרחבות המוצעות לכל דכפין.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,