איך לרכוש טיסה זולה לניו יורק? – כל הטיפים במקום אחד!

במידה והחלטת לנסוע לחופשה וטיול בניו יורק, סביר להניח שכעת הדבר האולטימטיבי והחשוב ביותר עבורך זה האופציות לרכוש טיסה לניו יורק במחירים שפויים, כל אחד מאיתנו יודע שניו יורק היא אחד מהיעדים היקרים ביותר שיש הן בטיסות מישראל והן בטיול בכלל, הדבר החשוב ביותר בטרם מתחילים לתכנן לפרטי פרטים את הטיול ובטרם מחליטים ליהנות ממגוון עצום של אטרקציות ופעילויות בעיר, זה בלי שום ספק סידורי הטיסה שניתן לבצע אצל סוכני הנסיעות השונים או לחילופין באתרי האינטרנט השונים המספקים את כל המידע על כרטיסי טיסה ושירותי תיירות שונים.

רכישת טיסה זולה מתחילה בסקר שוק

אין ספק שאנחנו בתור ישראלים ומטיילים ישראליים אלופים בסקר שוק, כאשר כיום הפלטפורמה הטובה ביותר לבצע בה את סקר השוק הם אתרי האינטרנט השונים, כל סוכנות נסיעות ואשר היא מחזיקה כיום באתר אינטרנט מרשים וגדול בעל מנועי חיפוש משוכללים אשר יכולים לתת לך את המחיר הטוב ביותר בעבור הטיסה המועדפת עלייך, לדוגמא: באתר Best Of Nyc הנותן מידע מפורט על טיסות לניו יורק תוכלו למצוא מגוון עצום וגדול של חבילות נופש, שירותי תיירות בעיר וכמובן מידע חיוני ואיכותי לפרטי פרטים כמו שאתה באמת ורצה וצריך.

כמובן שישנם בישראל עשרות סוכנויות נסיעות שחלקם טובים יותר וחלקם טובים פחות, כאשר כיום חשוב מאוד לקחת שלוש עד חמש סוכנויות נסיעות, כמובן שהמחירים שאתם רואים באתר הם מחירים ראשוניים, כי הרי בסופו של דבר אחד מהדברים בהם אנו הישראלים אלופים זה להתווכח וכאשר זה מגיע לסכומים גדולים כמו רכישת טיסה לניו יורק אז האתגר אצל הישראלי נהפך לגדול יותר ומרשים הרבה יותר.

אז מה הדרך זה פשוט להתווכח על המחיר?

תתפלאו לשמוע, אבל בישראל אחת מהדרכים לקבל מחיר ועלות זולה יחסית לעומת מה שכולם משלמים זה בעזרת כוח המיקוח, כמובן שאחת מהדרכים זה להגיד לסוכן שאתם משלמים במוזמן, כי אחרי הכל על תשלום בכרטיס אשראי הסוכן נסיעות משלם עמלת סליקה לחברת האשראי, של לפחות 2 אחוז, מה שלבטח הוא ירצה לחסוך ואתה תוכל לקבל לפחות עוד הנחה של אחוז אחד.

כמובן שכיום ישנם באינטרנט אותם מפעילים סוכנויות נסיעות בישראל וכפי שציינו מנועי השוואת מחירים כמו זאפ וטרווליסט אשר נותנים מידע והשוואת מחירים אצל כל סוכני הנסיעות המציעים טיסות וטיולים בחו"ל…וגם בארץ ולכן, גם עם אתה בלחץ לסגור את הטיסה, קח את הזמן ותתחיל לעשוות סקר שוק כמו שאתה באמת יודע וצריך.

המאמר בחסות חברת נהורה טורס המחזיקה באתר האינטרנט Best Of Nyc שהינו אתר האינטרנט הגדול בישראל המתמחה במכירה של טיסות וטיולים בניו יורק ושאר יעדי ארצות הברית.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,