ביקורת טיסת אל על לניו יורק

כולם יודעים שחברת התעופה הלאומית של ישראל הינה חברת אל על, הפעם רציתי לדעת את חוות דעתי האישית על טיסת אל על לניו יורק שבה טסתי לפני כשנה.

את הטיסה עצמה העברתי במחלקת התיירים ולא בעסקים עם חשבת לעצמך, וזאת מכיוון שכסף לא בדיוק יש אז הסתפקנו במחלקת התיירים, כמובן שההתחלה הייתה כבר בביקורת הדרכונים והבידוק הביטחוני, כאשר אין ספק בכלל שכיום חברת אל על הינה החברה שמבצעת את הבדיקות הביטחוניות המחמירות ביותר ואת האמת שבצדק, כי במדינה כמו שלנו צריכים שיהיה ביטחון במהלך הטיסה וחברת אל על בהחלט יודעת לתת זאת.

הטיסה עצמה ונוחיות במהלך הטיסה

אין ספק שמחלקת תיירים זה לא מחלקת עסקים, אבל אפשר להגיד שהטיסה עברה באמת בכיף ובנוחות יחסית, עם נתייחס לעובדה שבמהלך יותר מחצי טיסה אני ובת זוגתי ישנו וטוב, אז אפשר להגיד שהיה די נוח, כמובן שבנוסף לזה חשוב מאוד לציין שהנוחות באל על לעומת חברות תעופה זרות איתם טסתי בעבר היא בסדר גמור ואני חייב לשבח זאת לטובה.

הארוחות בטיסת אל על

במידה ולא ידעת אז כיום השף הראשי של חברת אל על הינו השף "שגב" שלו רשת המסעדות הטובה בישראל, המנות היו מצוינות והיה מבחר בהחלט גדול, החל מלחמניות בארוחת הבוקר ועד ארוחת הערב שהוגשה כאשר המראנו אל על.

את האמת שהטיסה הייתה בסדר גמור

הרבה פעמים אני שומע נופשים ומטיילים ישראלים אשר מתלוננים על הטיסה שלהם ואת האמת הרבה פעמים אני שומע תלונות על חברת אל על של…"אל תעיז לטוס איתם", "הם יקרים מדי" וכו…אז נכון חברת אל על היא אולי חברת תעופה יקרה יחסית, אבל בלי שום ספק אפשר להגיד שזו החברה הלאומית שלנו שנחשבת כיום לחברה הטובה בישראל שלוקחת אותנו הלוך ושוב ליעדנו ולכן, אנחנו יכולים להיות רגועים ובטוחים שאנחנו בידיים טובות, כי הכי בבית בעולם זה בלי שום ספק אל על!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,