לפנק, עם צימר בצפון

רשימת פינוקים בצימרים רומנטיים

בשל העובדה שאזור צפון הוא הארץ הוא יעד כה פופולארי לחופשה, ניתן למצוא הרבה צימרים בצפון. צמרים בצפון פרוסים לאורך הצפון כולו ומעניקים שלל פינוקים בהתאם למידת היוקרה של הצימר. ישנם כל מיני סוגים של צימרים: צימר לזוגות אוהבים/ בקתת עץ לזוג/ צימר רומנטי בצפון המיועדים לזוגות אוהבים שרוצים לצאת לזמן איכות באווירת הצפון הרגועה והשלווה. בנוסף, ניתן להזמין צימר יוקרתי בצפון המיועד למשפחות. צימר מסוג זה יהיה גדול יותר, יכלול מיטות לילדים, ויהיה מותאם גם לרצונותיהם של הילדים. ישנם סוגים נוספים של צימרים שניתן לבחור כמו צימר עם בריכה בצפון, צימר שניתן להביא אליו בעלי חייו, צימר לפי מוטיבים וכל מיני סוגי צימרים שיתאימו לרצונותיכם ואהבותיכם.

זוג אוהב

אם הינכם זוג אוהב המעוניין לצאת לחופשה בצפון או לטיולים בצפון ורוצה להעצים את חווית החופשה- הזמנת חדר בצימר זוגי בצפון זה הדבר שישדרג את הטיול כולו. מבלי לזלזל בזמן המשותף שתחוו במהלך הטיול וההליכה בשבילים לצד הנחלים בצפון, כאשר מגיעים לצימר בצפון ונהנים מג'קוזי מפואר, מטבח מאובזר בו ניתן לבשל, מיטה גדולה ונוחה, טלוויזיה ומכשיר די וי די, זמן האיכות שלכם הופך לאינטימי יותר וקרוב יותר.

ישנם הרבה צימרים רומנטיים בצפון וכדי לבחור את הצימר המועדף עליכם ראשית יש לעיין ברשימת צימרים מומלצים בצפון. ברשימה תראו צימרים מומלצים שדורגו על ידי מומחים בתחום התיירות או על ידי מבקרים קודמים בצימרים. כך תוכלו לדעת כי מדובר בצימר על רמה ובעל איכות גבוה, וכעת כל מה שנותר לכם הוא לבחור איזה צימר מוצא חן בעינכם ביותר.

מה כלול בצימר

עבור זוג המגיע לצימר רומנטי בצפון, החוויה מתחילה כבר בצימר. אם ניקח לדוגמא את צימר אור בראשית שהוא חלק מצימרים באמירים, שם נהנים הנופשים מג'קוזי בתוך בקתת העץ, מיטה נוחה ומפנקת, נרות פזורים בחדר, מגבות וחלוקים רכים, מטבח בו ניתן להכין ארוחות רומנטיות, בקבוק יין איכותי, סלסלת פירות ושוקולדים, בריכה פרטית מחוץ לצימר, ומרפסת עץ בה ניתן לשבת לפתוח בקבוק יין וליהנות מהאוויר הצח, השקט והנוף המשגע. אם זה לא מספיק, אורחי הצימר יוכלו להזמין לצימר ארוחות בוקר מפנקות וטעימות הישר למיטה וטיפולי ספא זוגיים לשחרור המתחים.

אין כמו צימר בצפון כדי לחזק את הזוגיות, לשמר אותה ולבלות זמן איכות עם האדם שאוהבים.

אור בראשיתצימרים בצפון באמירים

חוויה מושלמת לזוגות אוהבים..

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

תגובה 1

  1. הייתי באמירים לפני שנה עם חברה שלי והיה פשוט תענוג! מומלץ בחום לכל מי שחושב על חופשה מפנקת בצימר בצפון!