לעבוד בתיירות – פלוסים ומינוסים

החלטת שאתה רוצה לעבוד בענף התיירות בישראל..? כמו כל דבר בחיים וכמו בכל מקצוע גם בענף התיירות ישנם פלוסים וישנם מינוסים שחשוב מאוד שתדע אודותיהם.

במאמר שלפניכם נכיר לכם את הדברים החיובים והטובים אשר קורים בענף התיירות, אך יחד עם זאת נחשוף בפניכם את המינוסים הקשים והעגומים בשביל שתדעו לאיזו זירה אתם עומדים להיכנס ממש אוטוטו.

מוכנים..? קדימה, יוצאים לדרך!

העבודה בענף התיירות על קצה המזלג

ראשית כל חשוב לדעת שעבודה בענף התיירות היא לא עבודה פשוטה לעומת מה שכולנו חושבים בדרך כלל, כיום כאשר בכל אתר המציע משרות ועבודות יש כל כך הרבה מודעות דרושים, כגון: דרושים להייטק, דרושים ללוגיסטיקה וכמובן שגם דרושים בתיירות.

אז למה בעצם אנחנו צריכים לצפות כאשר אנו ניגשים לבחור במודעת דרושים בתיירות..? ראשית כל חשוב לדעת שבענף התיירות כמו מרבית הענפים ישנם עשרות מקצועות משניים, החל מסוכני נסיעות ופקידי אופרציה ועד מלונאים, עובדים בהפלגות נופש ואפילו מנהלי אתר המתמחים בקידום וניהול אתרי אינטרנט על פלטפורמת התיירות ברשת העולמית.

הדברים החיובים שניתן למצוא בענף התיירות

כאשר הולכים אל ראיונות עבודה, אחד מהדברים החשובים ביותר בעבור כל אחד זה כמובן הפלוסים והמינוסים, הפלוסים והדברים החיובים שבהחלט בולטים בענף התיירות זה קודם כל האפשרות לדעת וללמוד על הענף והעולם הזה שנקרא תיירות, כי בנינו מי לא אוהב לטייל ולראות עולם, כמובן שדבר חיובי נוסף זה האפשרות לצאת מספר פעמים בשנה לנופשים וחופשות במסגרת העבודה ובסיבסוד די טוב שבהחלט משתלם כלכלית לכל דכפין, כמובן שהטובים ביותר במשך הזמן מתקדמים בסולם הדרגות, מה שבהחלט יכול הן לקדם את אותו עובד בפן המשכורת ובדברים אחרים.

בכל פלוס יש גם מינוס

כמו כל דבר בחיים בכל הפלוסים יש גם מינוסים, ובענף התיירות ניתן למצוא כמה שכאלו, הדבר הראשון שחשוב לשים אליו לב הוא השכר החודשי בתפקידים הזוטרים של סוכני הנסיעות, לצערנו הרב המשכורת כיום לסוכן נסיעות הינה מקסימום משכורת של 5 אלף ש"ח + בונוסים ועמלות, שזהו משכורת שאולי בסיסית בשוק אבל בהחלט עדיין קשה לחיים יומיים במדינת ישראל.

דבר נוסף הוא התחרותיות הגדולה בין סוכנויות הנסיעות השונות, כיום בארץ ישנם עשרות סוכנויות כאשר התחרות בין אחת לשנייה היא עצומה, עד כדי כך שהמחירים יורדים בעשרות אחוזים מה שפוגע בדרך כלל גם בעמלה החודשית של העובד הזוטר ולכן, לפני שניגשים לראיון עבודה בענף התיירות יש לבדוק את כל הפלוסים וכל המינוסים השונים שיתנו לך את האפשרות לעבוד באחד הענפים היפים בעולם.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: