השכרת רכב זה אחראיות – שימו לב!

החלטת לבצע השכרת רכב במהלך הטיול בחו"ל? מצוין! כעת חשוב להכיר מקרוב את תהליך ההשכרה, ואת הפרטים להם חשוב להיות מודעים, מרגע סגירת עסקה מול חברת ההשכרה ועד להחזרת הרכב המושכר לסוכנות לקראת החזרה לארץ.

לפני שלוקחים את הרכב יש לבדוק מספר דברים

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא הנושא של ביטוח הרכב, כיום ביטוח רכב שכור לנהג השוכר את הרכב הוא דבר שחובה לעשות, אף על פי שחברות ההשכרה אינם מחייבות זאת, אך בכל מקרה של תאונה כזו או אחרת ההוצאה הכספית של הנהג היא עצומה ותסכימו איתי שלא תרצו להוציא כל כך הרבה כסף במהלך החופשה בחו"ל על תיקונים לרכב שבכלל אינו שלכם ולכן, חשוב מאוד שתדאגו לבצע ביטוח רכב או אצל סוכן הנסיעות הישראלי אצלו אתם מבצעים את ההזמנה או לחילופין בחברת ההשכרה בחו"ל.

ניקח סיטואציה אשר יכולה לקרות במהלך השהות בחו"ל ובמהלך השכרת הרכב, במידה ונסעתם ברכב ללא ביטוח מקיף, הגעתם לקניון או לאטרקציה, חניתם את הרכב ומי שהוא בטעות שפשף את האוטו ולא השאיר פרטים מזהים, סביר להניח במרבית הפעמים שאתם הנהגים תצטרכו לשאת בעלויות הכספיות של צביעת רכב שכור שבכלל אינו שלכם, דבר לא נעים וגם הוצאה די מיותרת על שפשוף קטן שנחשב לדבר די שגרתי בכל מקום בעולם ולכן, בצעו ביטוח לרכב ושלמו עוד כמה אירו או דולרים ביום בשביל שלא תשלמו אחר כך ביוקר.

השוואת מחירים של השכרת רכב בחו"ל

שימוש במנוע השוואת מחירים מתקדם, שבאופן אוטומטי מתעדכנים בו המחירים והשירותים המוצעים על ידי חברות השכרת הרכב בחו"ל, שנחשבות אמינות ושמספקות שירות לתיירים בשפה האנגלית, יעזור לכם למצוא את העסקה המתאימה ביותר עבורכם להשכרת רכב בחו"ל. התהליך הוא קצר ופשוט: מלאו את הטופס המופיע במנוע המצורף כאן: בשדה “ארץ” בחרו את המדינה בה אתם מעוניינים לשכור רכב, בשדה “עיר” בחרו את העיר שבה תרצו לאסוף את הרכב ששכרתם, ובשדה “תחנה” בחרו את המקום הספציפי בעיר בו תירצו לאסוף את הרכב השכור (למשל, שדה התעופה בו אתם נוחתים). לסיום, מלאו את התאריכים בהם אתם רוצים להזמין השכרת מכונית בחו"ל, לחצו על הכפתור “חפש”, וקבלו את הצעות המחיר הזולות ביותר עבור השכרת רכב בחו"ל.

נהיגה על פי חוק ביעד בו לקחת את הרכב

אחד מהדברים החשובים ביותר שחשוב מאוד שתדעו זה שצריך לנסוע על פי חוק, אז נכון את זה גם בישראל אנחנו מחויבים לעשות, אבל אחד כמה וכמה כאשר אנו נמצאים בחו"ל, בארצות הברית של אמריקה למשל נהיגה שלא על פי חוק יכולה לגרום לאי נעימויות ואפילו לישיבה ממושכת בכלא עד להוצאה בערבויות, דבר שלא נעים בכלל, בטרם תצאו לדרך ובטרם תשכרו את הרכב חשוב מאוד שתשימו לב לנושא של נסיעה בטוחה ותמרורים, כי אחרי הכל לכל מדינה את החוקים שלה ואנחנו צריכים להיות הכי זהירים שיש.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,