ירח דבש במלון לה מרקיז ברודוס יוון

אז הפעם אני רוצה לספר לכם על ירח דבש חלומי שעברנו ועשינו ברודוס יוון בבית המלון לה מרקיז שהינו מלון ברמת אירוח של 5 כוכבים.

כמובן שחשוב לציין שהחתונה הייתה נפלאה, הכל תקתק כמו שצריך והציפייה לצאת לירח הדבש המדובר ברודוס רק היה בשיאו.

מלון לה מרקיז – המלון הטוב ביותר ברודוס וזה בדוק

בעבודתי כסוכן נסיעות מן המניין יצא לי לא פעם ולא פעם להטיס אלפי נוסעים ונופשים לחופשות וטיולים ברודוס, כאשר בדרך כלל הבחירה האולטימטיבית של המטיילים הישראלים זה נופש במלונות ברמת אירוח של ארבעה כוכבים, כגון: מלון אולימפיק פאלאס, רודוס פאלאס וכדומה.

אך אנחנו החלטנו שאנחנו הולכים בגדול והולכים על הטוב ביותר ולכן, החלטנו לבחור באירוח ונופש בירח דבש במלון לה מרקיז שהינו מלון חדש יחסית הפועל משנת 2011 בצורה מלאה, המלון עצמו כפי שניחשתם לעצמכם הינו מלון ברמת אירוח של חמישה כוכבים, כאשר במלון תוכלו למצוא הכל מהכל וכמובן שדברים מיוחדים שניתן למצוא אך ורק בו.

בריכות המלון ושירותים נוספים

אחד מהמאפיינים הבולטים של בית המלון לה מרקיז בשונה מכל בית מלון אחר בו נתקלתם, הינם הבריכות אשר נמצאות בכל פינה במלון, המאפיין הבולט הוא שבכל יציאה מחדר קרקע במלון ניתן לגשת ישירות לבריכה שמתחברת לכל הבריכות המרכזיות של בית המלון, צריך לראות בשביל להבין ולהאמין.

כמובן שבנוסף לפינוק של החדרים המרווחים והגדולים בהם ניתן למצוא פשוט הכל מהכל, ניתן כמובן גם ליהנות מחדר אוכל מפנק במיוחד, בר הנמצא בלובי ואחד נוסף הנמצא ברומה השלישית של בית המלון שם יש גם הופעות חיות מדי ערב, בר מסעדה במרכז הבריכה המרכזית של המלון, מגרשי ספורט החל מטניס ועד מיני גולף, חנויות מזכרות, בגדים, שירות חדרים אדיב ומקצועי במיוחד וכמובן כל מה שצריך במלון בשביל חופשה מפנקת ומושלמת ובמיוחד בשביל חופשת ירח דבש.

כמובן שחשוב מאוד לציין, המלון הינו מלון חדש יחסית הנפתח רק בשנת 2011 ולכן, העלויות והמחירים שלו עדיין נחשבים ליקרים יחסית במידה ומדברים ומשווים בין בתי המלון השונים, אך חשוב לציין שבסופו של דבר ההבדל בין מלון 5 כוכבים אחר ברודוס לבין בית המלון לה מרקיז הוא שמיים וארץ, כי צריך לראות ולהיות בשביל להאמין.

לחץ כאן לאתר האינטרנט הרשמי של מלון לה מרקיז ברודוס יוון.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

תגובה 1

  1. המלון נפתח באוגוסט שנת 2009! ושכחתם לציין שיש במלון בחורה שדוברת עברית חשוב מאוד!