רודוס – המקום לנפוש ולטייל במזרח התיכון

אין ספק בכלל שאחרי המשבר שנפתח במזרח התיכון בין מדינת ישראל לבין טורקיה, חלק נכבד מן התיירות הכללית שבאזור נעלמה לה והתפוגגה אחרי בנייה של שנים ארוכות בין שתי המדינות, אך חשוב מאוד לציין שכיום לתיירים, הנופשים והמטיילים הישראלים יש תחליף מצוין וטוב לא פחות וזאת רודוס הנמצאת ביוון שנחשבת לאחד מיעדי הנופשונים והטיולים הטובים ביותר והזולים ביותר בעבור הישראלים המחפשים לגלות ולראות מקומות חדשים.

הטיול שלנו ברודוס

את האמת שהטיול שלנו ברודוס היה קצת שונה מכל מה שכולם מכירים, וזאת מכיוון שהגענו לירח דבש, כך שלא מעט שעות העברנו בבריכת בית המלון בו התארחנו שהינו מלון לה מרקיז אותו סיקרתי בקפידה ממש כאן.

אז במסגרת החופשה שלנו שכללה 4 לילות 5 ימים, התארחנו במלון לה מרקיז, כאשר הטיסה שלנו ליעד הייתה בשעה 7 וחצי בבוקר עם חברת ארקיע, מה שדי הכביד עלינו כי היינו צריכים להתעורר די מוקדם, אך אפשר להגיד שבהחלט לא על זה תקום ותיפול חופשה לחו"ל אחרי הכל.

את היום הראשון עם הגעתנו העברנו בבית המלון, אך היום השני כבר התחיל להיות מעניין יותר ומרתק הרבה יותר, החלטנו לקחת אוטובוס לעיר העתיקה שנחשב לאחד מהמקומות המומלצים והיפים ביותר לטייל בהם, הנסיעה באוטובוס עלתה לנו לכיוון 2.20 אירו לאדם, כאשר במונית מדובר על עלות של 7 אירו לאדם, תלוי בנוחות שלכם אחרי הכל, אנחנו חיפשנו בין היתר גם לחסוך בדברים שכן אפשר שחלק מזה הם הנסיעות, חשוב מאוד לציין שמומלץ מאוד לבקר בעיר העתיקה ברודוס גם במהלך היום, וגם במהלך שעות הערב בחשכה, לדעתי האישית העיר העתיקה יפה הרבה יותר בשעות הערב וגם מזג האוויר היה נוח יותר.

את היום השלישי שלנו החלטנו לעשות ברכב ולכן, ביצענו השכרת רכב מחברת ההשכרה באדג'ט הנמצאת ויושבת בבית המלון ומספק רכבים שכורים לכל דכפין שמשלם כמובן בהתאם למחיר המחירון של החברה.

את הרכב שכרנו מוקדם בבוקר ולאחר מכן נסענו איתו ישירות לעיר הנקראת לינדוס, עיר לבנה היושבת על רצועת החוף של רודוס ומדהימה ביופייה, מומלץ בחום במהלך הביקור לבקר בלינדוס שנחשבת לאחת מהאטרקציות הטובות והיפות ביותר.

אחרי ביקור של מספר שעות, קניית מזכרות וארוחת צהריים מפנקת, החלטנו להמשיך בנסיעה ולראות מקומות נוספים על הדרך, המקום שבו ביקרנו הינה חוף הים "הקירי ביץ" שהינו רצועת חוף קסומה וקטנה שבהחלט הזכירה לי נשכחות ואת גואה שבהודו, אפשר להגיד שחזרתי איזה 7 שנים אחורה בזמן.

את היום האחרון שלנו בחופשה העברנו בבילוי בבית המלון בבריכות ובארוחות, כי כמובן מה יכול להיות מפנק יותר וטוב יותר מאשר פינוק בירח הדבש בבית המלון, הטיסה ביום שיש הייתה מוקדמת עד מאוד כך שלא היה לנו זמן פרט לארוחת בוקר ליותר מדי דברים אבל לסיכום היה מצוין, חבל שנגמר ובהחלט נחזור לשם בעתיד לבקר ולנפוש עם כל המשפחה.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: