מלונות 5 כוכבים מומלצים באילת

החלטת לנסוע לחופשה באילת ואתה מחפש לעצמך בית מלון ברמה גבוהה שיכול לספק לך את החוויה אותה אתה מחפש..? אין ספק בכלל שאחת מהאופציות והאפשרויות הטובות ביותר שיש זה לחפש את החופשה במלונות 5 כוכבים שנחשבים כיום לטובים ביותר בעיר.

כיום באילת ישנם מעל 80 בתי מלון שונים, כאשר כ 40% לפחות הם ברמת חמישה כוכבים, אז איך בעצם תדע מה המלון המתאים ביותר עבורך, מה העלויות וכמובן איך לעשות את הבחירה הטובה ביותר שיש..? את כל זה תוכל לגלות ממש אוטוטו.

מלונות 5 כוכבים של רשת מלונות פתאל

רשת מלונות פתאל מחזיקה כיום במספר הגדול ביותר של בתי מלון באילת, להלןן מספר מלונות מומלצים שלה שתוכל ליהנות מהם במהלך האירוח, והם:

  • הרודס – זהו בית המלון מהטובים ביותר בעיר, מלון הרודס באילת נחלק לשלושה מלונות קטנים, שהם: הרודס פאלאס, הרודס בוטיק והרודס ויטאליס, הטוב ביותר בין כולם והמוכר הוא בלי שום ספק הרודס פאלאס שיכול לספק לכם את החוויה אותה אתם מחפשים.
  • לאונרדו קלאב – אלו שמחפשים את חופשה הכל כלול ורוצים ליהנות ממגוון רחב של פינוקים ואפשרויות, יכולים לעשות זאת בלי שום ספק במלון לאונרדו קלאב אילת המספק חווית אירוח מושלמת מבית רשת מלונות פתאל.
  • מרידיאן אילת – זהו מלון שמנוהל גם הוא על ידי רשת מלונות פתאל, מלון מצוין וותיק שנחשב לאחד מהמובילים בעיר ובארץ בכלל.
  • יו קורל ביץ – זהו קלאב שפועל על בסיס הכל כלול, בעבר הוותיקים שהיו מגיעים אליו מכירים אותם כמלון קלאב מד, אך כיום רשת פתאל שינתה את שמו והוא אחד מהטובים שנמצאים באזור החוף הדרומי בסמוך לגבול ישראל טאבה.

מלונות 5 כוכבים של רשת ישרוטל

הרשת השנייה בגדולה בישראל ובאילת בפרט המחזיקה מספר גדול של מלונות חמישה כוכבים זוהי רשת ישרוטל, ברשת תוכלו למצוא את המלונות המומלצים הבאים:

  • ישרוטל אגמים – אחד מבתי המלון הכי רומנטיים שיש באילת, מומלץ מאוד להגיע ולבקר בו במהלך השהייה בעיר, זוגות הרוצים לחוות את הרומנטיקה הטובה ביותר במהלך החופשה יכולים לעשות זאת בלי שום ספק במלון אגמים, בו יש בריכות פרטיות לכל סוויטה ולכל חדר.
  • המלך שלמה – זהו אחד מהמלונות הכי וותיקים בעיר, שנמצא בסמוך לעיר, המלון הוא בעיקר מלון משפחות ומומלץ מאוד לאלו שרוצים ליהנות במחיר זול יחסית במלון ברמת חמישה כוכבים.
  • רויאל ביץ – עוד מלון מפתיע ומצוין של רשת ישרוטל, המלון נמצא בסמוך למלון דן שתיים והיתרון שלו זה בקרבה למרכז העיר, מומלץ בחום.

מלונות נוספים שכדאי להתארח בהם

אלו הרוצים ומעוניינים יכולים ליהנות ממלונות נוספים ברמת אירוח של 5 כוכבים בהם אפשר להתארח, כגון:

  • הילטון מלכת שבא – אחד מבתי המלון הכי מפוארים שנמצאים באילת השייך לרשת המלונות היוקרתית הילטון, מומלץ בחום לאלו הרוצים חופשה יוקרתית ואיכותית, לא תצטערו באחראיות.
  • דן אילת – זהו מלון שנקרא דן 2 שנחשב גם הוא לאחד מהטובים בעיר, המלון שייך לרשת מלונות דן המחזיקה בארץ מלונות מפארים בכל יעדי התיירות השונים, מומלץ גם הוא בחום.
  • רימונים – עוד מלון של רשת המלונות הגדולה רימונים שעיקר פעילותה הוא דווקא באזורי צפון הארץ ופחות באילת, איך אין ספק שהמלון מומלץ בחום לאלו הרוצים ליהנות מחוויות אירוח יוצאת מן הכלל.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,