בדיקה של הרכב השכור לפני היציאה לדרך

נסיעה לחופשה בעונת הקיץ ובחגים כרוכה בדרך כלל בעומס רב, במיוחד כאשר צריך לטוס לחו"ל כדי להגיע ליעד החופשה ולשכור רכב. בזמן שאתם ממתינים בתור, מגיעים לדלפק אתם ובודקים את האפשרות לשדרג את מודל הרכב, להוסיף גם GPS או להגדיל את הכיסוי הביטוחי של הרכב – כל מה שאתם רוצים זה להיכנס כבר לרכב ולהתחיל לנסוע.

כדי לאתר את המחיר המשתלם ביותר על השכרת רכב בחו"ל מומלץ להשתמש במנוע חיפוש להשוואת מחירי רכבים שכורים בעולם. בשדה "ארץ" בחרו את המדינה בה תרצו לשכור רכב, בשדה "עיר" את העיר בה תאספו את הרכב השכור ובשדה "תחנה" יש לבחור את המיקום הספציפי מתוך רשימת המקומות בהם פועלות סוכנויות השכרת רכב. לסיום, מלאו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להשכיר רכב, ולחצו "חפש". המנוע יפנה אתכם לדף השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב שנחשבות אמינות ומוכרות, ומספקות שירות לקוחות באנגלית לתיירים, במדינה בה אתם מעוניינים, וכך תוכלו לבחור בין מגוון רחב של סוגי מכוניות ולהזמין אונליין.

אבל קודם כל חשוב לבדוק היטב את הרכב. כל מי שיש לו ניסיון בהשכרת רכב מכיר את התרגיל. מסתובבים מסביב למכונית וממלאים טופס. רושמים אם מצאתם שריטות, צמיגים לא תקינים, או נזקים אחרים שאחר כך תצטרכו לשלם עבור חלקי חילוף לרכב כדי לתקנם. אי אפשר לנהוג זמן ממושך עם צמיגים שנראים בלויים.

הנה טיפ שמבוסס על ניסיון אישי: בדקו את הצמיגים. היינו בחופשה באיביזה באביב ושכרנו רכב מחברה מקומית למשך שבוע. יצאנו מסוכנות חברת ההשכרה כשארבעת הצמיגים פגועים. הם היו כל כך בלויים עד שאפשר היה ממש לקרוע רצועה של הגומי מעליהם.

מכונית כזאת לא צריכה לעלות על הכביש. הסיבה שבגינה ירדנו מהרכב כדי לבדוק את אותם צמיגים הייתה הרעש המוזר שהרכב השמיע ונשמע לנו מאד לא רגיל. התקשרנו לחברה והם הביאו לנו רכב אחר.

חשוב להתאזר בסבלנות ולבדוק גם את פנים המכונית. חפשו נזקים במושבים או כתמים חמורים על השטיחים. אם לא תציינו זאת על גבי הטופס לפני שתצאו לדרך, חברת ההשכרה עלולה לנסות לתבוע אתכם עבור נזקים אלה כשתחזירו את הרכב.

יש חברות רכב שמחייבות אתכם לחתום על התחייבות לשלם עבור ניקיון הרכב (סכום שיכול לנוע מ-75 ל-175 דולרים בארצות הברית למשל) אם פנים הרכב שהחזרתם נחשב בעיניהן למלוכלך. לכלוך יכול לכלול כל דבר החל מכתמים שנגרמו על ידי מזון, משקאות, או קרם שיזוף וכלה בממתק שנדבק למושב או שערות של חיית המחמד.

אותם דמי ניקוי יכולים לחול גם אם פנים הרכב מלא בחול שמכסה את המושבים והשטיחים.

אנחנו כבר לא מוותרים אף פעם על בדיקת הרכב השכור, כולל צמיגים וגוף המכונית ומעיפים מבט בתוך המכונית לראות שלא נידרש לשלם עבור חלקי חילוף לרכב שמלכתחילה היו פגומים. בנוסף, כדי להגן על עצמנו אנחנו פשוט מצלמים את הרכב בטלפון הנייד כדי לתעד נזקים קיימים. אנחנו עדיין מסמנים את הנזק שנראה לעין על גבי הטופס, אבל מוסיפים גם צילומי סטילס ווידיאו, כי למצלמה הדיגיטלית יש חותמת של תאריך וקל להוכיח מתי צולמו התמונות.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,