הטיסה באיזה מחיר שתרצה – מה זה אומר

מרבית מציבור הצרכנים והנופשים בישראל המחפשים מדי יום ביומו טיסות לנופשים וחופשות בארץ ובעולם, יודעים שהמחיר של כרטיס הטיסה הוא הדבר שמהווה בין היתר את הבעיה הגדולה והמורכבת ביותר.

לא פעם ולא פעמיים אנו יכולים להבחין שמחיר כרטיס טיסה אצל סוכן הנסיעות האחד, יכול להיות שונה שמיים וארץ מהמחיר של הסוכן השני.

איך זה ייתכן..? ואם זה אפשרי..?

אז התשובה היא כן,

זה אפשרי!

הכל בגלל עמלת ה 0% שהסוכנים מקבלים

במידה ואתה בעל עסק או שיש לך ראש כלכלי, היית יכול לתאר לעצמך סיטואציה בה אתה מקבל על סחורה שאתה מוכר 0% עמלה..?! דבר שקצת נשמע לא ריאלי אפילו, כי הרי בסופו של דבר למה משתלמת ההשקעה.

כיום ישנם עשרות חברות תעופה, כגון: לופטנזה, אוסטריין איירליינס, אייר קנדה ועוד רבים וטובים, אשר מוכרים לסוכני הנסיעות את סטוק המקומות עם מחיר סטנדרטי ואחיד לכולם, ללא קבלת עמלה, סוכן הנסיעות הוא בעצם זה שצריך להוסיף את העמלה שהוא מעניין וטובה לו לעסק, הסיטואציה הנ"ל יצרה בענף התיירות בז ורעש לא קטן במהלך השנים האחרונות,

מה זה עשה אתה שואל..?


  • חברות תעופה – הם הכי נהנים מהפירות כי מבחינתם בשביל להיות יותר ריאלי במחיר, סוכן הנסיעות צריך לרכוש סטוק של מקומות מראש במחיר מיוחד, מה שנותן את האופציה לחברת התעופה למלא את המטוסים שלהם שנה מראש.
  • סוכני הנסיעות – כיום המחירים של טיסות סדירות בשוק התעופה די פרוצים, כאשר האופציה הטובה ביותר זה בעצם למכור את הטיסה באינטרנט במחיר עם עמלה מינימאלית ללא הפסדים ולפעמים עם רווח מזערי של 1%, לעומת מחיר דרך סוכן הנסיעות בטלפון, שגבוה ומשמעותי הרבה יותר.
  • הלקוח – הצרכנים הם אלו הנהנים הכי הרבה מבעית העמלה של חברות התעופה הסדירות, בסופו של דבר חברות התעופה מתרפקות ונלחמות על כל לקוח ולקוח.

איך לקבל את מחיר הטיסה הזול ביותר – במקרה הנ"ל

בשביל לקבל את המחיר הזול ביותר חשוב מאוד לדעת ראשית כל מהו יעד הטיסה שלך, במידה והחלטת למשל שאתה טס ליעדים כמו ניו יורק, לוס אנג'לס או הודו עם חברת אל על, אז סביר להניח שאתה יכול לשכוח מהורדת המחיר, כי חברת אל על היא עדיין זאת שמשלמת עמלה סטנדרטית על כל מכירה וסופר קומשיין על עמלות מוגדות בסוף השנה.

לעומת זאת עם החלטת לרכוש טיסות לתאילנד בחברת תעופה זרה, סביר להניח שתוכל לבחור במספר חברות שכבר נכנסו לניהול ה 0% עמלה, מה שיאפשר לך לבטח ליהנות ממחירים ועלויות זולים הרבה יותר מבעבר.

בשביל לקבל את המחיר הזול ביותר, חשוב שתעשה את הצעדים הבאים, והם:


  • אינטרנט – כיום זירת האינטרנט היא הדבר הטוב ביותר בשביל לבדוק מחירים של חופשות וטיולים, כמעט לכל סוכנות נסיעות בישראל המכבדת את עצמה יש מנוע חיפוש של מחירי טיסה וחבילות נופש אחרים, מומלץ מאוד להיכנס לגוגל, לבדוק את ה 3 – 4 תוצאות הראשונות, ולאחר מכן לבחור את החברה הטובה ביותר בעיניך, בה תוכל להזמין חופשה וטיול לחו"ל.
  • שיחת טלפון – מאז ומעולם אנו הישראלים אהבנו לשוחח בטלפון, וכאשר מדובר בשיחה שבה אנו צריכים לרכוש מוצר כזה או אחר, כאשר חופשה נחשבת ליקרה כיום, השיחה הופכת לחגיגה אחת גדולה, מומלץ מאוד לנסות ולבדוק עם הסוכן על המחיר הזול ביותר שתוכלו לקבל, גם במידה ואנחנו אומרים להתמקח, אין בזה רע ובטח לא בושה, חשוב שתעשו זאת בצורה טובה, נכונה ומכובדת הכי חשוב.
  • חברת תעופה – בואו ונגלה לכם סוד שחלקכם לבטח כבר יודעים, כיום ניתן לצלצל ישירות לחברת התעופה ולהזמין כרטיס טיסה, להרבה חברות תעופה בארץ כבר יש אתרי אינטרנט משלהם המיועדים להזמנות און ליין באינטרנט וכמו כן מרכזי הזמנות שבהם ניתן לרכוש את הטיסות הזולות ביותר, לדוגמא: אתר טראנס אירו בישראל.

לסיכום

לפני שרוכשים טיסה עושים בדיקה ועוד בדיקה, תמיד יהיה מישהו שימכור לכם בזול יותר, אך חשוב מאוד לדעת שהשירות הינו מרכיב לא פחות חשוב ולפעמים כדאי להוסיף עוד כמה עשרות שקלים בשביל ליהנות משירות ברמה הגבוהה ביותר ולדעת שיש להזמנה שלך לחופשה אבא ואמא.

שתהיה נסיעה טובה.

צוות טרוול אינפו

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

תגובה 1

  1. היי
    כתבה מאוד מענינת
    הלוואי ומחירי הטיסות ירדו עוד הרבה ולכולנו יהיה יותר קל לטוס