אילת בחגים – איך ליהנות יותר

דילים לאילת בקיץ יש כל הזמן, בין אם אתם מתכננים להזמין מספר חודשים לפני, שבוע לפני או לקראת סוף עונת התיירות. אם תחפשו טוב, תבצעו סקר שוק נרחב ואיכותי ותשוו בין הדילים השונים גם אתם יכולים לחתוך בהוצאות החופשה שלכם בעשרות אחוזים ובלי לפגוע בהנאה ובחוויה שמצפה לכם ולבני משפחתכם. אז איך מוצאים דילים באילת, כיצד משווים ומה חשוב לבדוק לפני שסוגרים.

חפשו במקומות המתאימים

כאשר מחפשים דילים לאילת בקיץ מומלץ לחפש במקומות יעודיים ובכמה שיותר מהם בשביל לקבל רשימה גדולה של דילים, כך שההשוואה שלכם לבסוף תהיה אפקטיבית יותר ותניב לכם את הדיל המשתלם ביותר עבורכם. התקשרו לסוכניות טיולים, בדקו ברשימות התפוצה אליהם אתם רשומים בתחום המלונאות, חפשו אחר מועדוני לקוחות משתלמים (כאלה שקשורים לבתי מלון וכאלה שלא), דברו עם מכרים, חפשו אחר קופונים, הרשמו לקבוצות פייסבוק והשתתפו בתחרויות כאלה ואחרות. הישארו מעודכנים כמה שיותר זמן לפני מועד החופשה הרצוי וכך תאספו מספיק דילים מתאימים. כמו כן, אל תתפשרו על חווית הכל כלול שמשדרגת באופן משמעותי את הנופש באילת, כמו למשל, מלון לאונרדו פריוילג' אילת שמציע שפע של הנאות במלון אחד.

התאימו את הדיל הטוב ביותר עבורכם

חשוב לדעת לא להתפתות להצעות שאינן מתאימות לסגנון הנופש בו אתם מעוניינים. אז נכון יש בדיוק הצעה שאסור לסרב לה למלון בוטיק רומנטי בין הרי אילת בנוף מדברי עוצר נשימה. אבל רגע! מה יהיה עם הילדים? המוניות ישחטו אותנו במחיר בנסיעות היומיומיות מהמלון אל המסעדות והאטרקציות השונות ושלא נדבר על הנידנוד המשגע של "אבא, משעמם לי" "אמא, בואי נעשה משהו". אז חשבו בצורה חכמה והתאימו את הדילים השונים לסוג החופשה שאתם מתכננים. זיכרו כי דיל טוב הוא לא רק כזה שחוסך לכם בעלות המלון אלא גם בדריכם עקיפות. חלק מההוצאות הכוללות של החופשה הן גם הטיסות, הארוחות, האטרקציות והבילויים ולעיתים ההוצאות הללו בסופו של דבר עולות על עלות הלינה. לכן אל תפסלו דילים, וחשבו ובדקו מה יצא בסופו של דבר הכי משתלם.

מה לבדוק לפני שסוגרים בית מלון באילת

לפני כל עונת תיירות אנו שומעים עוד ועוד סיפורי זוועות על מעשי מרמה ושרלטנים שמפתים צרכנים מסכנים בשפע של דילים מפתים ובסוף אלה מקבלים חדר שונה לחלוטין מן התמונות או גרוע מכך נעלמים עם הכסף לחלוטין. בעוד תמיד כדאי לבדוק ולאמת כל דיל ודיל ואפילו להתקשר לבית המלון בשביל כך, נסו להמנע מלהגיע למצבים כאלה על ידי כך שתחפשו דילים במקומות מוכרים ומוסמכים עם ניסיון מוכח ורושם ראשוני שמראה על אמינות ויושר.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,