איך לבחור מלון בירושלים

רבים מאיתנו, מהארץ ומחו"ל, בוחרים בהזדמנות כזו או אחרת להגיע לירושלים למספר ימים, בין אם זה לצרכי עבודה או סתם לחופשה. ירושלים היא בירת שיראל ומעבר לכך שהיא מאכלסת מקומות חשובים רבים, היא גם העיר עם ריכוז אתרי ההיסטוריה והתרבות הגבוה ביותר. לכן לא פלא שרבים בוחרים לשהות בה מספר ימים, לשוטט ברחובות ובאתרים השונים וללון באחד מבתי המלון בעיר. אז כעת מה שאתם צריכים לדעת זה איך לבחור מלון בירושלים ועוד כמה טיפים חשובים.

העיר הנבחרת של ישראל, ירושלים, היא ללא ספק יעד פופולארי ומקום תירותי להפליא. מרבית המטילים הישראלים מגיעים אליה לביקור חד יומי, אך ישנם לא מעטים מהארץ שמתווספים לאלפי התיירים\ המעוניינים לשהות בה מספר לילות ולכן מחפשים אחר מלון בירושלים כמו הרודס ירושלים שיתאים לצרכים השונים שלהם.

הכל בהתאם לאטרקציות ולפעילות
אחד השיקולים החשובים ביותר כאשר בוחרים מלון בירושלים, הוא הקירבה לסוג האטרקציות אותם אתם מעוניינים לפקוד. ענף המלונאות בירושלים מתחלק לשלושה תחומים.
העיר העתיקה – אלו מבינכם במגיעים לירושלים מטעמי תרבות והיסטוריה ולצרוך סיורים באתרי מורשת חשובים, יעדיפו לבחור מלון הממוקם בעיר העתיקה עצמה, וליהנות מקרבה בלתי מתפשרת למוקדים חשובים רבים ולנקודות יציאה של מרבית הסיורים.
מרכז העיר – במידה והינכם מגיעים לירושלים לצרכי עסקים או לשם אתרי הבילוי הלילי הפופולרים של העיר, תעדיפו כמובן את אחד המלונות הממוקמים במרכז העיר. כך תוכלו להיות קרובים לכל מרכזי העסקים הגדולים של העיר ומוקדי התחבורה הציבורית העורקיים שלה. במספר דקות הליכה מכל מלון תוכלו גם להגיע למוקדי הבילוי, החל מהפאבים התוססים והמועדונים האופנתיים שלה ולמיטב המסעדות שהעיר מציעה. לירושלים לא חסרים גם אתרי תרבות החל מבתי קולנוע, תאטראות, אולמות להופעות ועוד, הכל במרחק הליכה ממתחם המלונות של מרכז העיר.
מלונות מחוץ למרכז העיר – ירושלים היא עיר ענקית, וסביבה לא מעט התיישבויות ואזורי תיירות רבים כמו עין כרם ועוד המציעים שלל חוויות שונות וכמו כן לינה בסגנון צימרים ומלונות בוטיק.

להתחשב בעלויות ובמחירים
ירושלים היא מעצמת תיירות המושכת אליה תיירים מכל הסוגים. החל מתרמילאים, דרך משפחות ועד חובבי היוקרה. משלחות דיפלומאטיות, סלבריטאים שמגיעים לביקור ומדינאים ופוליטיקאים, בתי ספר ומשלחות מהארץ ומחו"ל. רבים מגיעים לירושלים ומחפשים  מקום להתאכסן בו שיתאים במיוחד עבורם. חכן בירושלים לא חסרים חדרים ללון בהם בכל רמות האירוח ובכל המחירים כך שכל אחד יוכל למצוא מקום המתאים לכיס שלו.

אקסטרא אקסטרא אקסטרא
במדיה ואתם מגיעים לירושלים לחופשה משפחתית או סתם מחפשים הטבות שונות להתפנק בהם, כדאי לברר מראש מה מציע בית המלון בו אתם מתעניינים להתארח. ישנם מלונות אשר מציעים חדר לינה בלבד, כאלה בסגנון חצי פנסיון הכולל ארוחת בוקר עם לינה, מלונות בסגנון הכל כלול, מלונות עם מתחמי ספא, מלונות עם אטרקציות לילדים ועוד. כל מלון מציע לכם שירותים שונים וכדאי לבדוק מה מציעים לכם ובמה אתם מעוניינים.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: