ים המלח בספטמבר

הפעם במסגרת סיבובי החופשות והטיולים שלנו בארץ ישראל, החלטנו לרדת ללילה בים המלח, כאשר אנחנו מדברים על חופשה בספטמבר.

חופשה בעין בוקק וחודש ספטמבר היא די שנויה במחלוקת ממספר סיבות עיקריות, ראשית כל חשוב לציין שמדובר בחודש אחרי אוגוסט שהינו החודש החם ביותר בישראל ומי כמונו יודע שאין מקום שחם יותר מאשר אזור עין בוקק וים המלח, מצד שני בדרך כלל במרבית מהפעמים במהלך חודש ספטמבר מתחילים להרגיש באוויר את אווירת הסתיו שמגיעה ומלווה אותנו לפעמים בגשמים, דבר שנחשב לדי נדיר באזור ים המלח.

אז חשוב קודם כל לציין, אנחנו החלטנו לרדת לאזור מלונות ים המלח דווקא בסוף חודש ספטמבר 2012, אחרי יום הכיפורים ולפני חג הסוכות ופסטיבל התמר שמתקיים באזור בימים אלו, אירוע שכדרך אגב אנו ממליצים בחום לבקר בו במידה ואתם מתעניינים באטרקציות ופעילויות במהלך סוכות בים המלח.

אז מאיפה התחלנו…

יצאנו מאזור תל אביב בשעת בוקר מאוחרת יחסית, לקראת השעה 10:30 כאשר ההגעה הייתה בסביבות השעה 13:00, את השעות הראשונות שלנו התחלנו דווקא בבריכת השחייה של בית המלון מרידיאן ים המלח בו לנו והתאכסנו, כמובן שאנו חייבים לציין שהמלון הוא מלון ענק וגדול במיוחד ומומלץ עד מאוד למשפחות ולאלו שאוהבים בעיקר את ההמוניות שבחופשה, גם בפעם שעברה בשנת 2010 בה ירדנו לסוף שבוע ספונטני בים המלח נסענו למלון מרידיאן שכבר אז היה הצלחה מסחררת, לכתבה הקודמת שלי לחץ כאן!

לאחר שעה קלה בבריכה וארוחת צהריים שרכשנו בסנייק בר המלון, החלטנו ללכת ולהתרענן בספא של בית המלון שהיה משובח מאוד ובשונה מהפעם שעברה שופץ והיה הרבה יותר נעים על פי הזיכרון שלי מהמקום בפעם שעברה.

כמובן שאת הערב שלנו סיימנו בארוחת ערב בבית המלון ולישון בשביל לקום חדשים ורעננים ליום שלמחרת בשביל ליהנות בצורה מושלמת מים המלח בחודש ספטמבר.

ים המלח בספטמבר חם ונעים – יש כזה דבר

תתפלאו לשמוע אבל בתקופה בה אנו החלטנו לנסוע לים המלח בסוף חודש ספטמבר, ים המלח היה נעים מאוד ואפילו מצוין, השעות האידיאליות שכמובן הכי כדאי לבקר בים המלוחה זה שעות הבוקר, אבל תתפלאו לשמוע, אלו שמוכנים לעזור קצת אומץ צריכים לרדת ולשחות בים בשעות הקטנות של הלילה, שאלו השעות בהם המים בים קרירים יחסית לשעות היום ונעימים, אין ספק שבדרך כלל מרביתנו אוהבים לשהות במים דווקא בשעות הבוקר וביום יום, אבל תסמכו עליי ועל מה שאני אומר, נסו להיות בתקופת חודש ספטמבר בים המלח בערב, לא תצטערו ואפילו תודו לי.

אנחנו כמו מרבית מאוכלוסיית הנופשים והמטיילים בים המלח ירדנו לים המלח בשעות הבוקר המוקדמות ב 07:00 כאשר את השהייה סיימנו בשעה 11:0 עם עלייה לבריכת בית המלון שם שהינו עד ארוחת הצהריים בחדר האוכל ועד שעשינו צ'ק אווט מבית המלון.

הה…ודבר נוסף, תתפלאו לשמוע ותאמינו או לא, אבל במהלך היום השני שלנו כאשר כבר ההינו בשעות הצהריים בבריכת בית המלון, התחיל לרדת טפטוף ראשון של גשם שהצליח להגיע עד לים המלח, דבר נדיר שקורה אחת לכמה שנים, כי הרי כפי שידוע לכולנו בים המלח אין גשם וחבל.

המחירים והעלויות של החופשה בחודש ספטמבר

אחד מהדברים החשובים ביותר לכל אחד ואחת מאיתנו הם ללא ספק העלויות והמחירים, בגלל שתקופת ספטמבר היא תקופה של חגים, מומלץ מאוד לאף רצוי לעשות את ההזמנה מוקדם ככל האפשר, צפו למחירים יקרים יחסית בגלל מספר סיבות, הסיבה הראשונה זה הביקושים של העונה שזוהי אחת מהתקופות העמוסות ביותר הן בגלל מזג האוויר הנעים יחסית, הן בגלל החגים בהם למרבית מתושבי עם ישראל יש חופש והן בגלל שזה ים המלח וזה אחד מאזורי התיירות הגדולים והפופולאריים ביותר שפועלים במהלך כל השנה.

את ההזמנה של החופשה עשינו ישירות מבית המלון, אך אנו ממליצים לכם לנסות לעשות הזמנה מכאן, ובמחירים זולים יחסית לאחר השוואת מחירים מסודרת ומאורגנת שיכולה לעזור לכם רבות בכל תהליך ההזמנה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,