מתי משיגים דילים ברגע האחרון במהלך השנה?

דילים ברגע האחרון או כפי שחלק קוראים להם, דילים בדקה ה90 הופכים להיות יותר ויותר פופולרים עם השנים. לא מעט אנשים הפנימו שאפשר לחסוך לא מעט כסף כאשר מחכים עד לרגע האחרון ומזמינים דילים או טיסות מהיום למחר. האופנה הזו החלה לפני 10 שנים בערך וצברה תאוצה כאשר היום יש אנשים שמזמינים רק ברגע האחרון ולוקחים לפעמים הימור שלא ישארו להם דילים בכלל.

חשוב לציין שיש הבדל עצום בין טיסות ברגע האחרון לדילים ברגע האחרון. חברות התעופה וסיטונאיות תיירות שנתקעות עם מושבים ריקים במטוס עושות כמעט הכל כדי להיפטר מהמוקמות ומציעות אותם במחירים מגוחכים ברגע האחרון, לעיתים גם במחיר הפסד. כשמדובר בחדרים, המלונות לא לחוצים כל כך להציע אותם במחירי הפסד וההנחה שתקבלו על מחירי הלינה במלון לא תהיה משמעותית כמו ההנחה במחיר הטיסה. בסופו של דבר אם תזמינו רק טיסה ברגע האחרון אחוז ההנחה שלכם יהיה יותר גדול מאשר תזמינו דילים ברגע האחרון בגלל ההנחה הקטנה יחסית במחיר הלינה. מומלץ בדרך כלל אם אתם ממש רוצים לחסוך להזמין טיסות בנפרד ומלון בנפרד או בכלל להעדיף דירת נופש, במיוחד כשמדובר במשפחה.

אז מתי אפשר להשיג דילים ברגע האחרון? בואו נתחיל עם מתי נדיר למצוא: 2 המועדים שבהם תהיו חייבים להזמין מראש ולא להמתין לרגע האחרון הם סוכות ופסח כולל חול המועד שלהם, כאשר מבין שיניהם יהיה לכם בלתי אפשרי להשיג דילים דקה 90 בסוכות וזאת בגלל שזה המועד האחרון שבו ניתן לצאת לנופש בטן גב שטוף שמש בארץ או בחו"ל ביוון וקפריסים השכנות. יהיה גם קשה להשיג דילים ברגע האחרון באוגוסט הלוהט והחם ואם תצליחו להשיג זה יהיה למלונות ברמה נמוכה, כי המלונות הממש טובים של 5 כוכבים או אפילו 4 כוכבים נתפסים מראש, במיוחד בקפריסין ובאיי יוון ששם תיירים מחו"ל משריינים לעצמם את המלונות חודשים מראש ולא ממתינים עד הרגע האחרון.

עכשיו נעבור למתי באמת ניתן למצוא דילים ברגע האחרון. נתחיל בעונת האביב ששם תוכלו להשיג דילים ברגע האחרון במרץ וגם באפריל לפני פסח ומיד אחרי חול המועד באמצע שבוע. תוכלו גם להשיג במאו או ביוני למעט בשבועות. אפילו ביולי תוכלו להשיג דילים ברגע האחרון באמצע השבוע וגם באוגוסט לקראת סוף החודש. מיד אחר כך תוכלו למצוא בתחילת ספטמבר עד ראש השנה ובאוקטובר מי אחרי חול המועד תמצאו את הדילים הזולים ביותר, למעט לברלין ואמסטרדם שמלאות בסטודנטים שמזמינים דילים רגע לפני תחילת שנת הלימודים.

בחורף זה כבר יותר פשוט וזול למעט החנוכה ובכריסמס. בינואר ובפברואר תמצאו הרבה דילי במחירי הרגע האחרון, כך שלא תהיו חייבים להיות ספונטנים כדי לשלם פחוות. חשוב לציין שהרבה חברת תיירות ותעופה מנסות למנוע מצב של הזמנות ברגע האחרון ומציעות הנחות גדולות למזמינים מראש וכדאי לנצל את זה. גם אל על עושים את זה וגם ארקיע וישראייר.

לפני שאתם מזמינים דילים ברגע האחרון חשוב לבדוק מספר דברים כמו האם הכלל אתם יכולים לטוס או לנסוע מהיום למחר ואין לכם התחייבויות, האם יש לכם דרכון בתוקף, מה מזג האוויר ביעד והאם הוא מאפשר בכלל לטייל.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

תגובה 1