איפה כדאי לסעוד כשיוצאים לטיול?

אם החלטתם כי אתם מעוניינים לנסוע לאחת הערים הגדולות והיפות ביותר בחלקה הצפוני של המדינה, מאמר זה יעזור לכם להבין מהם סוגי המסעדות בעיר חיפה, היכן רובן ממוקמות וכיצד ניתן לבצע את הבחירה הנכונה של המסעדה הנכונה בהתאם לתכנונים שלכם באותו יום.

מסעדות באזור חיפה

נכון להיום חיפה היא השלישית בגודלה מבין הערים של ישראל ורבים מתארים אותה כאחת הערים היפות ביותר במדינה. חיפה משמשת כעיר נמל ורבות משכונותיה ממוקמות על מורדות הר הכרמל. האוכלוסייה בה מעורבת ולכן ניתן למצוא בה שפע של מאכלי עדות שונות מכל הדתות. חיפה בנויה מרבעים ושכונות רבות ובכל אחד מהם ניתן למצוא מסעדות, בתי קפה, קונדיטוריות וחנויות רבות. במאמר זה נציג מסעדות באזור חיפה בהתאם לאזורים מסוימים וזאת על מנת שהקוראים יוכלו לדעת מה הן האפשרויות שלהן באזורים בהם הם ממוקמים בחיפה בשעות מסוימות.

מסעדות בעיר התחתית ובהדר כרמל

חיפה היא עיר נמל ולכן ניתן למצוא בה שפע של מסעדות דגים מכל הסוגים ובכל הרמות. בחלק המכונה העיר התחתית תוכלו למצוא שפע של מסעדות פועלים המגישות מאכלי עדות עממיים במחירים אטרקטיביים ביותר, וכן מסעדות רבות המגישות מאכלים רומנים, בולגריים וטורקיים. בחלק זה של העיר תוכלו למצוא גם את שכונת המושבה הגרמנית. כאן מדובר על אחת מהשכונות היפהפיות בחלק זה של העיר ושכונה המלאה במסעדות, בתי קפה וברים. אין זה משנה אם החלטתם להגיע אל חיפה לטיול של יום אחד או שמא החלטתם לצאת לנופש בן כמה ימים בעיר, ביקור במסעדות ובבתי הקפה של המושבה הגרמנית אשר נבנתה על ידי הטמפלרים לפני יותר ממאה שנים, היא בגדר חובה.  אם תחליטו לעבור בשכונת הדר הכרמל בדרך לכרמל עצמו או לעיר התחתית בוודאי תשמחו לשבת במסעדות קטנות המעוצבות בטוב טעם אמנותי ולסעוד את נפשכם במגוון מנות ביתיות ומיוחדות.

מסעדות באזור הכרמל ורמות כרמל

החיפאים מתייחסים אל הכרמל כדובדבן שבקצפת. בחלק זה ניתן למצוא כמות גדולה של מסעדות מכל הסוגים, ממסעדות אסיאתיות ועד מסעדות ישראליות. רוב הסגנונות החדשים של האוכל ו"הניסיונות הקולינריים" יהיה בחלק זה של העיר. בנוסף, ניתן למצוא בכרמל את רוב בתי הקפה בעיר חיפה וכן ברים רבים. חלק זה של חיפה ידוע כאזור הבילוי הקולינארי היוקרתי של העיר.

קריית חיים- גם שייכת לחיפה

קריית חיים המסופחת לקריות וממוקמת בין העיר התחתית לעכו משתייכת גם היא לעיריית חיפה. כאן ניתן למצוא כמות גדולה של בתי קפה ומסעדות בשדרה המרכזית של הקריה, רחוב אח"י אילת. רבים טוענים כי רחוב ארוך זה המלא במטעמים קולינריים, גלידות, רשתות אוכל ידועות ומסעדות (ביניהם מסעדות גורמה) מזכירה במידה רבה את העיר תל אביב.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,