לחגוג אביב במלונות קראון פלזה ברלין

מחפשים טיול לפסח, רוצים לשמור על חיים כשרים בזמן שאתם נמצאים בטיול שלכם? הנה רעיון מצוין, מלון קראון פלזה בברלין מזמין את הישראלים להגיע לעיר החמה בגרמניה ולהתארח במלון ברמה הגבוהה ביותר, אשר מאפשר ליהודים ישראלים להמשיך לשמור על חיים כשרים בזמן הבילוי החגיגי.

אנחנו הישראלים מאוד אוהבים לצאת לטיולים מסביב לעולם, אך הבעיה העיקרית לנו היא שיש לנו יחסית הרבה ילדים והרבה קרובי משפחה ברמות סוציו אקונומיות שונות, לכן אנחנו לרוב לא מסוגלים להרשות לעצמנו חופשות יקרות מאוד במקומות המרוחקים ממדינת ישראל.

המחקרים האחרונים לקראת הפסח המתקרב ניתחו שוב פעם שהיעד המועדף הולך להיות אירופה הקרובה והזולה באופן יחסי.

אז לאן בעצם נוסעים באירופה?

אחד היעדים החמים ביותר בשנים האחרונות ביבשת אירופה הוא העיר גרמניה. העיר החזקה ביותר כלכלית ביבשת אירופה ואולי בכלל בעולם, עיר צעירה עם כלכלה תוססת, חיי לילה מהמשובחים בותר שיש היום על כדור הארץ  וחיי תיירות עשירים ומגוונים עד מאוד.

מיליוני ישראלים כבר היו בברלין ומאות אלפים נוספים מגיעים או חוזרים לבקר בברלין כל שנה, כאשר מספר המבקרים הישראלים רק הולך ועולה.

אז איפה שוהים בברלין?

אחד המלונות המומלצים ביותר על ידי ישראלים שביקרו בעיר הוא קראון פלזה ברלין, המלון שנמצא בבעלות ישראלית ושייך לרשת קראון פלזה הענקית והיוקרתית ביותר בעולם.

המלון הוא ארבעה כוכבים, כאשר המלון בנוי בסטנדרט היוקרתי ביותר שקיים במלון הזה. רמת האירוח נחשבת כטובה ביותר מבין המלונות שנבדקו ודורגו על ידי ישראלים וקיבל ציון של חמישה כוכבים על השירות האיכותי שמקבלים אורחי המלון.

היתרון הגדול ביותר של מלון קראון פלזה לתייר הישראלי הוא הכשרות שקיימת במלון. היות והמלון נמצא בבעלות ישראלית, המלון התאים את עצמו לאורח חיים כשר. ניתן בהזמנה מראש להזמין ארוחות כשרות כאלו שמאושרות על ידי הרבנות הראשית בברלין.

מול המלון ניתן למצוא בית כנסת גדול ופעיל, שניתן להגיע לתפילות בכל זמן. אם אתם שומרים שבת אז יש לכם אפשרות לקבל חדר כשר בקומות התחתונות של המלון כדי שתוכלו לא להפעיל חשמל ואפילו קיימים מפתחות המתאימים לשמירת השבת. צוות המלון עומד בכל עט לשירותכם על מנת לענות על כל שאלה. בין צוות המלון נמצאים עובדים ישראלים, דוברי עברית.

לאתר המלון- לחץ כאן, מלון בברלין.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,