נופש ואטרקציות בצפון הארץ

אזור הצפון של ישראל טומן בחובו שפע של אפשרויות בילוי וטיול לכל גיל וסטטוס. מכיוון שהגליל והגולן המתפרשים על פני עשרות קילומטרים נחשבים גם לשמורות טבע מיוחדות במינן הן מאפשרות ביקור לאורך כל השנה, כאשר לכל עונה יש את הייחוד שלה.

בחודשי הקיץ נהנים המבקרים משהייה של כמה שעות ואפילו ימים על חוף הכינרת, החוף שקמל זוכה דווקא בשנים האחרונות להתמלא מעט במי גשמים ולחזור לאטרקטיביות הישנה.

בעונת החורף האטרקציה המרכזית של הטיולים בצפון הוא השלג כמובן, הנוטה לפקוד את הרי הגולן והגליל הגבוהים (אזור צפת, מושב אודם, כפר מסעדה, נווה אטי"ב ועוד) לפחות פעמיים בכל חורף, מלבין את הפסגות וממלא את הצימרים בנופשים מרוגשים. בעונות המעבר נהנים מבקרי הצפון מן הפריחות והנחלים, מזרימת המים במפלים ומשפע בעלי החיים.

פינות חמד לכל המשפחה

נופש בצפון יחד עם בני המשפחה הם חלק בלתי נפרד מההוויה הישראלית. אורזים את הפקלאות, מכינים סנדוויצ'ים טעימים, לוקחים מחצלת או שמיכה גדולה ויוצאים צפונה בחיפוש אחר פינת החמד המושלמת לפיקניק משפחתי.

בגליל ובגולן לא תתקשו לאתר פינות חמד שכאלו. כל שצריך הוא סבלנות וירידה מהכבישים הראשיים אל דרכים צדדיות. בדקו במפה ואתרו נחל, בסמוך אליו בוודאי תמצאו עץ שיצל את השהייה שלכם, נקודת תצפית יפה ואפילו גדת נחל נחמדה שתשמח לארח אתכם למספר שעות.

יוצאים לטיול אקסטרים

רוצים להעלות את מפלס האדרנלים בטיול שכולו אטרקציות בצפון? חפשו את אתרי האינטרנט המתמחים בנופש וטיולים בצפון ובדקו את רשימת האטרקציות המופיעה שם, אנו מבטיחים לכם שפע גדול של אפשרויות וביניהן: טיולים אקסטרים מוטוריים הכוללים רכיבה על טרקטורונים וג'יפים, טיולים ברכבי באגי מיוחדים לדהירת שטח או רכיבה על סוסים למשל.

מחפשים אטרקציות שאינן כוללות רכיבה או נהיגה? מה דעתכם על אומגות ומתקני קפיצה, שייט בנהר הירדן, ראפטינג סוער או שחייה עם אבובים. רוצים עוד אטרקציות? בבקשה, קפיצת באנג'י, מצנחי רחיפה, שייט בכינרת ותקני מים למיניהם ועוד.

טיולים בצפון עם ניחוח רומנטי

בואו נוריד רגע הילוך וניכנס לאווירה קצת יותר זוגית. במידה ואתם מעוניינים לארגן טיול רומנטי ברחבי הצפון מוזמן בהחלט לשלב כמה אלמנטים יחד, לבחור מסעדה טובה לערב שכולו אוכל ורומנטיקה, לישון בצימר מפנק או באחד מבתי המלון האיכותיים של הצפון, ליהנות מאטרקציה חוויתית להעלאת המורל ולחיזוק הזוגיות (אולי צניחה חופשית יחד או אומגה למשל?) ובסופו של דבר לקנח בטבילה במימי הכינרת או הירדן הקרירים בליווי בקבוק יין צונן.

טיולים בצפון אינם חייבים להיות מורכבים מאין ספור מטלות ואטרקציות, הצפון הינו חבל ארץ כה יפה וססגוני שדי פשוט ללכת בו לאיבוד, בין השבילים והשדות, ההרים והעמקים על מנת לחוות אותו במלואו. קחו תרמיל, קחו מקל וצאו לטייל בישראל.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,