אתרים היסטוריים באתונה

אתונה בירת יוון מתקשרת באופן מיידי להיסטוריה הגדולה של חצי אי זה ולהשפעתו המכרעת על תרבות העולם המערבי. שרידי התרבות היוונית של המאות הרביעית והחמישית לפני הספירה, עת היתה אתונה מרכז העולם בחלק זה של כדור הארץ ניבטים אליכם מכל פינה בעיר מדהימה זו. אתונה היא עיר אולימפית שפעמיים ארחה את המשחקים האולימפיים בעת המודרנית. אתונה היא עיר המקדשים והעתיקות המזכירה לכולנו את ערש התרבות המערבית. העיר מאכלסת כמה מן המבנים העתיקים הידועים והמפורסמים בעולם.

טיסות לאתונה – העיר ההיסטורית

לבקר באתונה ולא להגיע לאקרופוליס כמוהו כמו להגיע לירושלים ולא לבקר בעיר העתיקה. האקרופוליס נמצא בדיוק במרכז העיר וממנו ניתן להשקיף על העיר לכל עבריה. מקדש הפרתנון הניצב במרכז האקרופוליס נשתמר במקום והוא מושך אליו מליוני תיירים בשנה. הפרתנון שעבר לאורך ההיסטוריה גלגולים רבים ובינהם שימש ככנסייה וכמסגד במשך שנים, רבות חזר להיות בעת המודרנית מרכז מושבם של אלי יוון העתיקה וכך הוא מוצג כיום להמון המבקרים המגיעים לחזות בו.

לאלה מבינכם המחפשים את ההיסטוריה של אתונה ויוון  מומלץ לבקר במוזיאון הארכיאולוגי של יוון הממוקם בעיר. מוזיאון זה נחשב לאחד הטובים בעולם מסוגו ויש בו שפע של ממצאים מתקופת יוון העתיקה. למגיעים עם הילדים לאתונה מומלץ לבקר במוזיאון הלניק קוסמוס שהוא מוזיאון מיוחד לילדים המאפשר להם להציץ להיסטוריה הקסומה של יוון באמצעים חדשים ומרתקים.

אטרקציות נוספות באתונה

טיסות לאתונה לא מביאות אתכם אך ורק לאתרים ההיסטוריים שבעיר. באתונה תוכלו למצוא אטרקציות רבות שיעשו לכם את הביקור עם המשפחה לביקור מאד מוצלח ומעניין. באתונה יש גן חיות גדול ופארק זואולוגי מהמרשימים באירופה. כמו כן מומלץ לבקר באיצטדיון האולימפי של יוון וכן ברובע הפאלקה הישן של אתונה. בעיר שפע של מסעדות מכל הסגנונות והמאכלים, אך אל תוותרו על ביקור בטברנות אותנטיות מקומיות עם הרבה מוסיקה יוונית, ריקודים ושתייה. באתונה מומלץ לבקר בפיראוס שהוא הנמל של העיר ולקפוץ לביקור בכמה איים הסמוכים לעיר כמו האי אגינה ואגיסטרי וכן לבקר בתעלת קורינטוס המפורסמת. שכונת פסירי ידועה כמוקד לבילויי לילה תוסס עם פאבים, מועדוני לילה ובתי קפה לרוב.

טיסות לאתונה – מתי ואיך

טיסות לאתונה אורכות כשעה וחצי ויש טיסות סדירות מהארץ כל השנה. אך גם ליעד זה שנחשב מאד קרוב לארץ מומלץ להגיע בחודשי האביב עד לסתיו. החורף באתונה יכול להיות מאד גשום ולא ממש נעים לטיולים בעיר. טיסות לאתונה נוחתות בשדה התעופה של העיר הממוקם כמה קילומטרים ממרכז העיר ומשם ניתן להגיע לעיר עם שירות אוטובוסים יעיל הפועל 24 שעות ביממה. גם התחבורה בתוך אתונה מבוססת על אוטובוסים או מונית מקומיות. טיסות לאתונה יכולות להיות גם לנופש בכל אחד מהאיים היוונים הכל כך אהובים על התייר הישראלי ומשפחתו.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: