יעדי תיירות ונופש באירופה – המלצות

אירופה היא אחת מיעדי התיירות הפופולאריים והאהובים על ידי התיירים הישראלים בהמוניהם, כאשר גם באירופה כמו בכל אזור תיירות כזה או אחר בעולם ישנם יעדים שמומלצים יותר וישנם יעדי תיירות שמומלצים פחות, הפעם רצינו להמליץ לכם על יעדים שיכולים בהחלט להחזיר אתכם עם חוויה חד פעמית לישראל מהטיול הגדול שבאירופה.

ברצלונה כיעד לתיירות

אחד מיעדי התיירות הפופולאריים שמושכים אליהם מדי שנה תיירים ישראלים ואחרים כמובן, זוהי ברצלונה הו…ברצלונה שנחשבת לאחת מהמיוחדות ביותר, הן בגלל האתרים והאטרקציות בעיר, קבוצת הכדורגל שנחשבת לאחד מהדברים שמובילים את התיירות כל חודו ועוד רבים וטובים.

כיום ישנם לא מעט ישראלים הרוכשים נופש בברצלונה מבעוד מעוד בגלל הביקוש הגדול שקיים ובעיקר בחודשי הקיץ בתקופת החופש הגדול שזוהי עונת שיא התיירות כדרך אגב.

לונדון מאז ומעולם חזק בתיירות

מאז ומעולם היה ניתן לראות ולהבחין שאחד מיעדי התיירות המובילים באירופה זוהי בלי שום ספק לונדון בירת אנגליה והממלכה הבריטית.

בלונדון ישנם לא מעט חיי לילה בנוסף לאטרקציות והבילויים המיועדים לתיירים והמבקרים בעיר, כמובן שגם בלונדון ובאנגליה בפרט כמו בברצלונה ישנם חיי ספורט מעניינים וענייניים החל מליגת הפריימר ליג בכדורגל, מרוצי סוסים, קריקט ועוד רבים וטובים, העונה המומלצת לבקר בלונדון זה בעיקר בחודשי הקיץ, בשאר ימות השנה מזג האוויר קר ונוחת מתחת לאפס עם שלג כבד.

יעדי תיירות באיטליה

איטליה מאז ומעולם הייתה לאחת מיעדי התיירות הפופולאריים שמושכים אליהם מאות אלפי תיירים מדי שנה, באיטליה ניתן למצוא מספר יעדים פופולאריים בהם חובה לבקר במידה וכבר הגעתם עד הלום, והם: רומא – שהינה עיר הבירה של איטליה שם ניתן למצוא גם מגדל פיזה המפורסם, מילאנו שבעיקר אידיאלית לחובבי הקניות למיניהם ואלו הרוצים ליהנות מאווירת ספורט ותיירות יוצאת דופן, אגם גארדה הנמצא באזור צפון איטליה ובעיקר אהוב ומיועד לאלו הנוסעים לטיולים ברכב באזור צפון איטליה ומשלבים אך את צרפת, ונציה לאלו שנוסעים בעיקר בחודש פברואר שם ניתן למצוא את פסטיבל המסכות הבינלאומי שנחשב לאחד מהמובילים באירופה ובאיטליה בפרט ועוד רבים וטובים.

אמסטרדם לצעירים ברוחם

אחד מיעדי התיירות שלעולם לא יפסקו ויסתיימו זוהי אמסטרדם הנמצאת בהולנד, זוהי בירת הצעירים לתיירים השונים, אמסטרדם ידועה בעיקר האטרקציות המובילות בעיר, המבנים המיוחדים, תחום העישון שבשנים האחרונות יורד מהכותרות, אזור החלונות האדומים ועוד רבים וטובים, אנו ממליצים בחום לבחון את האפשרות הגיע ולבקר באמסטרדם במידה ולרשותכם 4 עד 5 ימים שיכולים בהחלט להיות מתאימים לעיר זו.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

תגובה 1