למה כדאי לכם להשכיר וילה בכרתים

לאחרונה, החלו תיירים רבים מרחבי העולם לגלות את הפריווילגיה שבהשכרת ווילה פרטית ומפוארת בזמן חופשתם באי כרתים. לא צריך יותר להצטופף במלונות עם המוני התיירים ולסבול מהרעש ומחוסר הנוחות המלווה מלון שכל חדריו תפוסים. החלופה למצב זה היא וילה רחבת ידיים מצוידת בכל מה שנדרש לכם כדי לקיים חופשה כיפית, כולל פרטיות וחופש יחד עם שירות ואירוח יווני אדיב.

למה לשכור וילה?

וילה יוקרתית בכרתים כוללת בריכת שחיה, מרפסת שמש, סביבת מגורים מקורה או מקורה למחצה, מטבח מאובזר, חדרי אמבטיה יוקרתיים וחדרי שינה ממוזגים. וילה בכרתים היא אפשרות של חופשה חסכונית עלות השכרת הווילה לא משתנה לפי מספר הנפשות המתארחות בה. לכן, היא מתאימה מאוד למשפחה עם ילדים, או לקבוצה של חברים וכדומה. הווילה מציעה גם מקום מפלט רומנטי ופרטי לזוג שמבקש לבלות ירח דבש קסום.

וילה בכרתים מציעה את החוויה האולטמטיבית שכוללת יוקרה באווירה חמימה ומלטפת עם חשיפה לטבע ותחושת רגיעה מוחלטת וחופש בלתי מוגבל.

כל הדרכים מובילות לכרתים

קיימות שתי אופציות להגיע לכרתים: בדרך הים (שני נמלים) ובדרך האוויר (שלושה שדות תעופה). מי שמגיע בטיסה יגיע לאחד משלושת שדות התעופה הבאים: הרקליון Heraklion, אקרוטירי Akrotiri וסיטאי Sitia. שדות אלה ממוקמים במקומות שונים באי ומאפשרים גישה קלה לכל אתרי התיירות המרכזיים.

הנוף בכרתים

בהשוואה לאיים אחרים באגן הים התיכון, כרתים היא מאוד הררית. לכן, לצד הבילוי בחופים היפים שסובבים את האי, בכרתים תוכלו לטייל גם בהרים:

–          בחלקו המערבי של האי משתרע ההר הלבן Lefka Ori שגובהו 2,453 מ' מעל פני הים.

–          במרכזו של האי יש ההר אידי Mount Idi שהוא ההר הגבוה ביותר באי ומתנשא לגובה של 2,456 מ' מעל פני הים.

–          בקצה המזרחי של האי ניתן למצוא את הר דיקי Mount Dikti המתנשא לגובה של 2,148 מ' מעל פני הים.

בנוסף להרים אלה לכל אורכו של האי יש שרשרות הרים שמעניקים לכרתים תחושה שהוא אי הרבה יותר גדול ממה שהוא באמת.

אתרי בילוי

במהלך השנים הפכה כרתים לאי תיירותי מובהק שמושך אליו תיירים רבים. לכן יש בה מספר רב של מקומות בילוי ותיור שמיועדים לתת חוויה מענגת לכל תייר.

מי שרוצה להתרחק מהחופים הצפופים יכול לצאת לכיוון אגם קומאס Lake Kournas, שהוא אגם קטן ויפהפה. כאן ניתן לשוטט מסביב לאגם ולעצור באחד מבתי המרזח ברבים הממוקמים על חופיו.

בנוסף לבילוי "בטן גב" באחד מחופי האי אפשר למצוא בכרתים אתרים מעניינים רבים שמהם ניתן ללמוד יותר על ההיסטוריה של כרתים. האטרקציות הפופולארית  ביותר באי הן: ארמון קנוסוס Knossos וארמון Phaestos, שמראים בברור כיצד חיו המינואים שהיו תושביה המקוריים של האי.

עונה מועדפת

רוב התיירים נוטים לבקר באי בחודשי הקיץ אבל חודשי יולי אוגוסט הם חמים מאד והטמפרטורה יכולה להגיע ל-40 מעלות צלזיוס. מי שמעוניין לדלג על החום והעומס של חודשי הקיץ העמוסים, כדאי שיבקר בכרתים בחודש אוקטובר, כאשר מזג האוויר נוח ועדיין יש שפע של שמש.

המאמר באדיבות האתר-http://www.buyitincrete.com/

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,