חופשה ישראלית- אטרקציות בצפון עם אייטרוול

פורטל אייטרוול החדשני מסוגו בישראל, עלה לאוויר לפני כחודש במטרה להוות תחנה אחת וגדולה עבור הישראלים שמחפשים חופשה בישראל.

אז מה הייחוד של איי טרוול לעומת פורטלים מתחרים בתחום?

היתרון הגדול של הפורטל הוא הרעיון הכללי, שהוא מתן מענה לכל הצרכים של המטייל שמעוניין לעשות חופשה ברחבי הארץ.

כמובן שקיים מגוון עשיר של מלונות, יותר מ600 מלונות בכל מקום אפשרי בישראל, כאשר כל אחד יכול למצוא את מה שהוא צריך. רוצים מלון בצפון או באיזור מסוים דווקא בצפון? אתה יותר ממוזמן להגדיר את קריטריוני החיפוש ולקבל רשימה של מלונות רלוונטים באותו המקום שאתה צריך.

אבל כנראה היתרון הגדול של אייטרוול לעומת המתחרים, הוא היכולת לנצל את הפורטל לתוספות שונות ורבות שעלולות להיות מעניינות עבורנו כאשר אנחנו מגיעים לחופשה ישראלית.

מה הכוונה?

נניח סגרתם מלון בחיפה, מברוק שתהיה חופשה מוצלחת. אבל מה עם כל שאר הדברים? איפה אתם הולכים לטייל? איפה אתם הולכים לאכול את כל שאר הארוחות שלכם, מעבר לארוחת הבוקר שאתם מקבלים במלון או בצימר?

אולי לא חשבתם על זה, אבל בואו נקדיש לזה מעט מחשבה ביחד: הרי הדבר אולי הכי מעצבן הוא להגיע למקום שלא מכירים כל כך ולהתחיל לחפש את הדברים שאתם רוצים. איפה יש מסעדות? איפה יש אטרקציות? כמה עולה ארוחה במסעדה המדוברת? הרי אם אני מגיע לטייל עם שלושה ילדים, הדבר האחרון שאני צריך זה להגיע למקום שבו מנה עולה מאה שקלים לבן אדם, הרי לא הגיוני לסיים ארוחה שגרתית ב500 שקלים.

לכן הרעיון החכם יותר הוא להיכנס לאייטרוול, לבחור אחרי המלון את כל הדברים הנלווים לארוחה. נניח לבחור מסעדה או שתיים בזמן שאתם בודקים היטב את המחירים והמנות שמוגשות במסעדה הזו, מבינים היטב את המיקום או התפריט.

בודקים את כל האטרקציות הקיימות באזור. הגעתם רק אתם? מחפשים אולי לעשות ספא או ליהנות מאיזה סרט טוב? רק תעשו את החיפוש הרלוונטי ותראו שכל מה אתם רק צריכים קיים לכם מול העיינים ואפילו במבחר גדול ועשיר. אבל זה לא הכול.

בואו לרגע נחשוב שהגעתם לחופשה עם ילדים, שזה סיטואציה הרבה יותר מורכבת. מה עכשיו? לאן הולכים עם כל המשפחה? איך מעבירים את הזמן?

אז הנה עכשיו הפיתרון הוא קל וזמין. בסך הכול נכנסים לאתר אייטרוול ומתחילים לחפש. זה כל כך קל ופשוט שאתם בכלל לא תאמינו. רק תעברו עם העכבר של המחשה על הצד הימיני של האתר ותראו כל כך אפשרויות ואופציות שאתם בכלל לא תאמינו שזה קיים הכול במקום אחד.

מה בעצם קיים? על מה בכלל מדברים?

אז הנה התקציר של אתר ענק עם אלפי עמודים:

קודם כל האתר מקושר עם שש מאות בעלי מסעדות מכל קצוות ישראל, כאשר כולם יכולים להתחבר בכל רגע ולהבין איפה עומדות ההזמנות של האורחים באתר, מי הזמין מה ולמי צריך לחזור כדי להעביר פרטים או לשלוח לינק לתפריט.

אטרקציות לחופשות, אטרקציות לכל סוגי בילוי, לבד או עם משפחה. הכוונה היא לטיולי ג'יפים, קיאקים במקומות הרלונטים וכל דבר אחר שאתם יכולים לחשוב עליו. אגב, אם כבר באותו נושא, האתר מזמין בעלי עסקים מכל התחומים שרלונטיים לישראלים בחופשה להיכנס לאתר ולרשום את העסק שלהם לתוכנית שיתוף הפעולה של האתר.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: