חבילות שייט כל האפשרויות פתוחות

כשיוצאים לשייט, כל האפשרויות פתוחות בפניכם. ניתן לשוט לכל מקום הגובל עם ים או אוקיאנוס ומרבית המקומות אליהם אתם רגילים לטוס לנופש, נגישים גם בעזרת כלי שייט. השייט עצמו הופך לאפשרות נופש נפוצה יותר ויותר בארץ ובעולם ומהווה תחביב מיוחד בקרב אוהבי הים וחובבי ההרפתקאות. ישנן סיבות טובות מאוד לצאת לשייט, בין אם מדובר בחבילת שייט לנופש, שייט זוגי ורומנטי, שייט עצמאי, שייט על יאכטה, סירה או ספינה. הים הוא עולם קסום ונפלא בעל אפשרויות אינסופיות שאותן תוכלו לגלות במסעות השייט שלכם.

למה כדאי לצאת לשייט

אז למה בעצם כדאי לטרוח ולצאת לשייט במקום להגיע ליעד המבוקש בטיסה. ואכן, טיסות לעתים עולות פחות ומגיעות במהירות רבה יותר. אך לשייט כמובן ישתרונות משל עצמו. לפניכם כל הסיבות למה מומלץ לחרוג מן הנורמה ולצאת לשייט.

  • הרפתקאה – בראש ובראשונה, שייט הוא הרפתקאה בלתי נשכחת. למה לא ליהנות גם מהדרך אל היעד או להפוך את המסע עצמו לעיקרו של דבר. תוכלו ליהנות מן האווירה המיוחדת של שייט על הים, הנדנוד העדין של הגלים, האוויר הצח של הים וכמובן הנוף המדהים של מאגרי מים אינסופיים המקיפים אתכם מכל עבר. כל מי שלא היה מימיו בלב ים חייב לנסות לצאת לפחות פעם בחיים למסע שייט מלא הרפתקאות.
  • עצמאות – רק שייט מאפשר לכם חופש פעולה מוחלט. על היאכטה שלכם אתם הקפטן ואתם מחליטים לאן שטים ובאיזו מהירות. אם אתם יוצאי לשייט עצמאי בלב הים, תוכלו להחליט לאן לשוט ולהגיע לכל נמל ולכל עיר נמל שרק תרצו, כמובן לאחר שלקחתם בחשבון את כל הנחיות הבטיחות ודאגתם לציוד חירום.
  • גיוון – הסיבה העיקרית שגורמת לאנשים רבים  לנטוש את המושב הנוח של המטוס ולצאת לשייט של מספר ימים על הגלים המטלטלים של הים היא הצורך בגיוון. לעתים במקום החופשה הסטנדרטית שאנו יוצאים אליה מדי שנה, אפשר לתכנן תוכנית חלופית. ניתן לצאת לשייט בים התיכון או לרכוש חבילות שייט מפנקות שיקחו אתכם להפלגה חלומית ומפנקת כמו שעוד לא חוויתם.
  • זמן איכות עם המשפחה – בדרך כלל הסיכוי שתצרפו את הילדים לחופשה בשייט גדול יותר מהסיכוי שתצרפו אותם עמכם לטיסה, בין היתר כיוון שהעלות של ילדים בשיט אינה גבוהה כמו כרטיסי טיסה בעבורם, ומאחר והשייט נמשך יותר זמן על פני טיסה, נצלו את הזמן הזה על מנת לבלות עם ילדיכם, להסביר להם את המסלול, לשחק איתם ולקחת אותם למופעי הבידור המוצעים על הסיפון. לרב גם תמצאו אטרקציות מיוחדות עבור הילדים בצורה של צוות הווי ובידור ומועדון עם משחקי וידאו שילדים אוהבים.
  • שייט זוגי רומנטי לאוהבים – מטבעו השייט הוא פעולה רומנטית. הנוף של הזריחות והשקיעות על הים, השמיים הורודים והמים האינסופיים מקיפים אתכם מקנים לאוהבים תחושה של אינטימיות ורומנטיקה. אם אתם מחפשים נופש זוגי מהנה ומפנק, הפלגה זוגית על ספינת אהבה היא בהחלט שיא הרומנטיקה והקם עבור האוהבים.

המקומות המומלצים ביותר לשייט

כפי שכבר ראינו, ניתן לשוט כמעט לכל מקום בעולם הגובל עם ים. אולם, ישנם יעדים מומלצים במיוחד אליהם כדאי לשוט. התמזל מזלו של המטייל הישראלי כיוון שישראל שוכנת על חופי הים התיכון. הים התיכון פותח בפנינו אפשרויות שייט לערי הנמל היפות ביותר באירופה.  ניתן בקלות לשוט לחופי קפריסין או לאיי יוון, איטליה וספרד. בין האתרים היפים ביותר ניתן למנות את ונציה, נאפולי, מנטה קרלו וכמובן ברצלונה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,