טיסות זולות לאירופה – פראג או רודוס

הקיץ הגיע וזה אומר כמובן שהגיע הזמן לצאת לחופשה מפנקת ונפלאה בחוץ לארץ. כמו שאומרים, החיים כמותם כספר, לחיות במקום אחד ולא לצאת לטיולים בעולם, שווי ערך לקריאת עמוד אחד בלבד מתוך הספר. אנו לא רוצים לחיות חיים חד גווניים וחסרי ייחוד ובהחלט יש הרבה מה לראות בעולם. השאלה שנשאלת כמובן היא לאן לטוס הפעם. האם לחזור ולבקר באותם האתרים שכבר ביקרתם, לשוב לערים האהובות ולחוות את החוויות הישנות מזווית חדשה, או שמא להעיז ולצאת להרפתקה נועזת במקום חדש בו עוד לא ביקרתם. ישנם שיקולים רבים שיעזרו לכפם להחליט היכן תנפשו השנה ולאיזו ארץ הכי כדאי לטוס.

לאן כדאי לטוס בחופשה ?

כדי לבחור לאן לטוס השנה יש לקחת בחשבון את הגורם החשוב ביותר, זהו גורם המחיר. לא כולם יכולים להרשות לעצמם להוציא אלפי שקלים על טיסות יקרות ליעדים רחקוים בעולם ולכן חייבים לצמצם את ההוצאות הכרוחות בטיסות עצמן. אולם, אין סיבה להתאכזב מכיוון שישנם מקומות יפיפיים ואתרים מרתקים גם לא הרחק מהבית. הטיסות הזולות ביותר שתוכלו למצוא מן הארץ הן כמובן טיסות לאירופה. אירופה היא יעד תיירותי מבוקש ופופולארי ביותר. נופש בערי אירופה וטיסה בדיל לרודוס או פראג יכול להיות פתרון זול אך גם מהנה ביותר לחפשה השנתית שלכם.

כל מה שרציתם לדעת על טיסות לרודוס

רודוס הוא אי נופש מדהים על חופי יוון והוא מהווה את אחד היעדים האהובים ביותר עבור התייר הישראלי. מלבד הנופים המדהימים והחופים הבלתי נשכחים של רודוס בים התיכון, תוכלו ליהנות מאווירה של גן עדן, תושבים אדיבים ומלאי שמחת חיים ומזג אוויר קיצי ושטוף שמש. טיסות לרודוס יוצאות בתדירות גבוהה מנמל התעופה בישראל ותוכלו להמצוא טיסה לכל תאריך שנוח לכם. הטיסות הן טיסות קצרות של שעה וקצת ולכן תוכלו להגיע ליעדכם במהרה. הטיסות לרודוס ולכל חלקי יוון הן טיסות זולות ומשתלמות ביותר, מחיר ממוצע של טיסה מסתכם בכמה מאות בודדות של דולרים וניתן למצוא טיסות אף זולות מכך בדילים של הדקה ה-90.

כל מה שרציתם לדעת על טיסות לפראג

פראג ללא כל צל של ספק נמצאת בראש רשימת הערים האהובות והמתויירות ביותר בעולם. גם היא יעד אהוב במיוחד עבור הישראלים המטיילים בחו"ל. הטיסה לפראג נמשכת כשלוש עד ארבע שעות, תלוי בסוג הטיסה וניתן להזמין טיסות זולות במבצע לפראג בכל עונות השנה ובעיקר בקיץ, זוהי העונה התיירותית החמה. בהחלט לא חסר מה לראות בפראג ואפשר לחזור אליה לביקור שני, שלישי ואפילו רביעי. ניתן לטוס לפראג דרך חברת התעופה אל על או חברת ארקיע, ישנן טיסות רבות שיוצאות מדי יום לצ'כיה ובהחלט תוכלו למצוא בקלות דיל טוב ומשתלם. טיול בחו"ל לא חייב להיות יקר או רחוק בשביל להיות מהנה  ומספק, גם ערים כמו פראג ורודוס יכולים להיות חוויות מדהימות ובלתי נשכחות עבורכם.

האם לקחת את הילדים?

דילמה לא קטנה ופונקציה חשובה נוספת היא מה לעשות עם הילדים; האם לצרף אותם ולהגיד להתראות לפרטיות ושלום לצעקות ולריבים בינהם, או אולי למצוא להם סידור אצל הסבתא או המטפלת? חופשה עם הילדים לא מוכרחה להיות נטל ומעמסה עליכם ההורים, אם רק תבחרו להסתכל על זה באור חיובי. למשל , לסרוק איתם את השווקים של פראג ולקנות פיצ'פקעס, או לטייל איתם באיי יוון וחופיה הקסומים בחיפוש אחר אוצרות ים ודגים צבעוניים שיעסיקו אותם.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,