חופשת סקי – לא רק באירופה

חבילות סקי מחוץ לאירופה

רוב רובן של חופשות הסקי שחווים ישראלים מתקיימות באירופה על אתרי הסקי המרובים בה, אבל חבילת סקי יכולה לקחת אתכם גם ליבשות אחרות. יפן, אוסטרליה, ארצות הברית, ארגנטינה, סין – בכל אחת ממדינות אלה, כמו גם רבות אחרות, תוכלו ליהנות מחופשת סקי מיוחדת ומשמחת, וגם אם הטיסות הארוכות והיקרות ליעדים אלה גורמים לכך שלא משתלם להגיע אליהן אך ורק לשם חופשת סקי, הרי שתמיד אפשר לשלב מספר ימי גלישה במסגרת טיול ממושך יותר.

לצד היתרון שבשילוב גלישה עם טיול רחב היקף, הרי שחלק מיעדי הסקי שמחוץ לאירופה מאפשרים גם גלישה בעונת הקיץ שלנו – יתרון משמעותי למי שלא רוצה לחכות חודשים ארוכים בין חופשת סקי אחת לשנייה.

סקי באסיה

החפצים לשלב חבילת סקי עם טיול בתרבויות המרתקות של אסיה, מוזמנים לצפון מזרח סין או ליפן.

בצפון מזרח סין, ובסביבות בייג'ינג, פועלים אתרי סקי רבים. גם רשת קלאב מד מאמינה בפוטנציאל העצום של חופשות סקי במדינת הענק – היא פתחה בה בשנת 2011 כפר סקי ביאבולי שבהרי צ'אנגבאי, ומתכננת לפתוח עוד מספר כפרים דומים, כך שסביר להניח כי חבילת סקי לסין עתידה להפוך לאופציה אטרקטיבית ופופולארית.

חופשת סקי ביפן היא חוויה מיוחדת במינה, כמו כל ביקור במדינה הייחודית. אתרי סקי מומלצים במיוחד נמצאים בעיר ניגאטה, ניתן ליהנות מהם גם בשעות החשיכה, ולאחר תום הגלישה אפשר וכדאי לבקר גם במעיינות החמים שבאזור, המסעדות היפניות המצוינות והברים שאין דומה להם באף מקום אחר בעולם.

חבילת סקי באוסטרליה וניו זילנד

אתרי הסקי של אוסטרליה מתרכזים בדרום מזרח מדינת הענק, באזור סידני. חלקם גדולים במיוחד – למשל פרישר בלו, שבו 37 ק"מ של מסלולים מסומנים ובנוסף לא פחות ממאה ק"מ של מסלולי קרוס קאנטרי ואוף-פיסטים נהדרים – ואחרים קטנים ואינטימיים יותר (וכמובן מהנים לא פחות), דוגמת פולס קריק.

בניו זילנד השכנה מרבית אתרי הסקי נמצאים באי הדרומי, אם כי גם בזה הצפוני תוכלו ליהנות מחבילת סקי מוצלחת בהר ראפהו (הר הגעש הפעיל היחידי בעולם שהוא גם אתר סקי!)

אתרי סקי בארה"ב

כמו רוב הדברים בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, גם חלק גדול מאתרי הסקי של ארה"ב מתאפיינים במרחבים עצומים, שפע מסלולים ומבחר אפשרויות בילוי לאחר יום הגלישה.

חבילת סקי בארה"ב תיקח אתכם לאתרים מפורסמים במיוחד דוגמת אספן שבקולורדו (אתר אהוב על מיטב סלבריטאי ארה"ב והעולם כולו) או פארק סיטי ודיר ואלי שבמדינת יוטה (כ-50 ק"מ מזרחה מסולט לייק סיטי), אתרים שאירחו תחרויות סקי באולימפיאדת החורף של 2002, קי סטון שאהוד במיוחד על חובבי הסנובורד בזכות הסנופארק מגוון המתקנים שבו, ועוד ועוד.

אחד המאפיינים הבולטים של תרבות הסקי בארה"ב הוא האופציה לסקי לילה שמאפשרים אתרים רבים – חוויה שתעלה חיוך על פניכם עוד זמן רב אחרי שתחזרו לארץ.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,