מקומות שאסור לפספס בברצלונה

יש הרבה דברים שאפשר לעשות בברצלונה, העיר השנייה בגודלה בספרד. הסמטאות האפלוליות, שמתפתלות ברובע הגוטי; הרובע המגניב והמתוחכם La Ribera עם כל חנויות המעצבים והבארים האופנתיים; החופים המפתים ואזורי החוף המודרניים – כל אלה מלאים בארכיטקטורה יוצאת דופן, שהיא חלק בלתי נפרד מתנועת המודרניזם הקטלאנית.

אם בחרתם באחת מאותן חבילות נופש לברצלונה תהיו עדים במו עיניכם לתמהיל מדהים זה. בנוסף, תתקלו במסעדות מפתות ובסצנת בארים שהופכת את העיר למקום מרגש, מקום שמזמין אתכם לבקר גם במוזיאונים, בכנסיות ועוד.

הנה כמה הצעות לדברים שאסור לפספס בברצלונה, בין אם אתם מטיילים במסגרת חבילות נופש לברצלונה, ובין אם לא.

הליכה במורד שדרת לה רמבלה (La Ramblas)

הצילום של שדרת לה רמבלה מופיע ברוב מדריכי הטיולים. זהו הרחוב העיקרי והמפורסם ביותר של ברצלונה. לאורכו בתי קפה, ברים וחנויות מזכרות. קהל של תיירים ומקומיים זורם ברחוב ואומני רחוב מציגים בו פסלי אדם מרהיבים. טיול לאורך השדרה הוא פשוט חובה.

הלאה הדייטה – בקרו בשוק La Boqueria

השוק הגדול והמאיר ביותר בברצלונה הוא לה בוקרייה. שוק זה ממוקם ממש ליד הרמבלה ועולה על גדותיו מרוב פירות וירקות טריים, פירות ים, בשרים, גבינות, עוגות ולחמים מפתים – שמוצגים בו. אם כבר אכלתם ארוחת בוקר, לכו ל-Els Enchants Vells, שוק הפשפשים ההומה של ברצלונה שממוקם באוויר הפתוח (במטרו: Encants/Glòries). לא בכדי בחרתם באחת מאותן חבילות נופש לברצלונה, זו פשוט הזדמנות נהדרת ליהנות מכל מה שמציעים השווקים בעיר.

לכו ל-Hospital

המבנה של Hospital עוצב בשנת 1902 על ידי אדריכל קטלוני (Lluís Domènech i Montaner), בסגנון מודרניסטי. את המבנה משלימים צריחים ומגדלים מעוקלים, פסיפסים מרהיבים וחזית לבנים יפהפייה. הקומפלקס העצום של Hospital de la Santa Creu i de Sant Paul, מתחרה בסגרדה פמילייה בגודל ובמרכיב ה-wow. אם תרצו סיור מודרך תצטרכו לשלם.

כנסיית סגרדה פמילייה

הסגרדה פמילייה היא הכנסייה המדהימה והלא גמורה שתוכננה על ידי הארכיטקט הידוע גאודי. אפילו מבחוץ המראה הוא מיוחד ומפתיע. אבל, אם תכנסו לתוך הכנסייה, אתם חייבים לטפס עד לפסגה. הנוף ממרומי הכנסייה משקיף על ברצלונה והוא פשוט עוצר נשימה. ראו הוזהרתם, זהו מסלול במעלה מדרגות תלולות מאוד. אגב, כדאי לבקר במקום בשעות היום המוקדמות, כי לקראת אחר הצהריים זה די חשוך לרדת חזרה במדרגות אלה.

לנוח על ספסל בפארק גאודי

האתר המייצג את המודרניזם הקטאלני. האמת היא שבפארק גואל המודרניזם החליט לתת לדמיון שלו להשתולל. הפארק ממוקם בפאתי מחוז גראסיה ונפתח לציבור בשנת 1922. הפארק העירוני משובץ בביתנים צבעוניים, בפסלים מתעקלים, בלטאות ענקיות שהן הסמל המפורסם ביותר של הפארק ומוצב בו ספסל קרמיקה ארוך ונוצץ עמוס בפסיפסים צבעוניים.

מוזיאון פיקסו

במוזיאון פיקסו בברצלונה נמצא אחד האוספים המקיפים ביותר של עבודותיו של הצייר הנודע פאבלו פיקסו. המוזיאון ממוקם בחמישה ארמונות סמוכים ברובע הגוטי. אין ספק שזהו אחד המוזיאונים הפופולאריים והמתוירים ביותר. הכניסה ביום שני, הראשון בכל חודש, היא חופשית. אבל, כמובן שאז גם התור בכניסה ארוך מאוד.

פיצוץ של אורות

במשך היום, יש ל- Font Màgicמראה רגיל והוא ממוקם לו בין גנים שופעים ומבנים מרשימים בפארק היפה במונז'ואיק (הר היהודים). בלילות מסוימים, המים המבעבעים מוארים בצבעים מרהיבים בשלל צבעי הקשת שמרקדים לפי פסקול מוסיקלי. וכל זאת בחינם. כדאי לראות ולהצטרף לקהל שקורא קריאות פליאה כמו wow!!!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,