חופשת קיץ 2014- טיפים לבחירת וילות נופש

חופשת הקיץ בישראל מביאה עמה גל תיירות ענק הן מחוץ והן מתיירות פנים. מזג האוויר החמים, שפע האטרקציות, המופעים וכמובן ההיצע הנרחב של מתחמי האירוח כגון: וילות הנופש, בתי מלון וצימרים מעודד אותנו לצאת ולנפוש לאורך כל חודשי הקיץ מצפון ועד דרום. זוהי הזדמנות מצוינת ליהנות מחופי הארץ, ממסלולי הטבע והאתרים השונים. עם זאת, קשה מאוד לבחור במתחם הנופש הרצוי לנו. שפע האופציות נראה מבלבל. לכן הנה כמה טיפים לבחירת הנופש המושלם.

וילות לחופשה משפחתית או חופשה זוגית?

ראשית עלינו להבדיל בין סוגי החופשות. האם אנו יוצאים לחופשה עם כל המשפחה או שמא מדובר בנופש רומנטי זוגי? המשמעות היא שסוג החופשה שונה לגמרי וכך גם מתחם הנופש אותו נבחר. נופש משפחתי יכלול כמות גדולה של חדרים, מתחם גדול יותר, דגש על פעילויות ואטרקציות בסביבה וכן אבזור ובטיחות הנדרשים למשפחה עם ילדים. נופש רומנטי לעומת זאת ישים דגש על מתחם מבודד, נוף מרהיב, פינוקים בתוך הוילה כגון: בריכת שחייה, ג'קוזי, סאונה וכן עיצוב ומיקום. לכן, כאשר אנו נגשים לבחור וילת נופש, עלינו לברר קודם מהו סוג הנופש ומהם הצרכים הנדרשים לשם כך. רק לאחר מכן עלינו להתחיל בחיפוש הרלוונטי לנו.

וילות נופש בצפון או וילה בדרום?

היבט נוסף שחשוב לקחת בחשבון הינו מקיום הוילה. מרחבי הארץ מציעים לנו שלל אפשרויות נופש. חלקם לצד חופי ים, חלקם לצד גנים ושמורות טבע ועוד. לפני בחירת הוילה עלינו לבחור את הנופש הרצוי לנו מבחינת האטרקציות. האם אנו מעוניינים יותר בנופש הכולל חופי ים ושמש? האם אנו אוהבי טבע ומסלולים ונרצה לשלב טיולים במהלך החופשה? או האם אנו בכלל מעוניינים במקום שיהיה נגיש למוזיאונים, אתרי בילוי וקניות? לפי כך, נוכל לבחור את האזור המיועד לנו לנופש.

וילות נופש- בקשו המלצות וחוות דעת

נניח ומצאתם מקום ואתם כמעט משוכנעים אבל משהו עוצר בעדכם ואתם זקוקים לחיזוק נוסף. או לחילופין, יש לכם מספר מקומות ואתם לא יודעים כיצד לבחור. אחת העצות הטובות ביותר היא פשוט לפנות לבני המשפחה או החברים הקרובים ולהתייעץ עם מי שכבר היה כאורח בוילה. אין כמו להסתמך על  מישהו שכבר חווה ויוכל לייעץ לכם. בנוסף, במידה ואף אחד מבני המשפחה/ חברים לא היה ואתם עדיין מעוניינים לקבל התרשמות מהימנה. תוכלו לפנות לאתרי האינטרנט והפורומים וקבל המלצות/ ביקורות וחוות דעת מגולשים אשר ביקרו בוילה בעבר.

בקרו באתרי נופש מהימנים

כיום, ישנם אתרי אינטרנט רבים העוסקים בתחום הנופש. בכל אתר תוכלו למצוא עשרות של מקומות נופש כגון וילות וצימרים. חשוב מאוד לדעת מהיכן אתם מקבלים את המידע. האם האתר נותן מידע מהימן. האם האתר עורך בדיקה אודות מתחמי הנופש אותם הוא מפרסם? האם תוכלו לקבל תגובות הגולשים באתר? והאם ניתן לקבל מידע מפורט אודות הוילה/ צימר כולל דרכי הגעה, פירוט תכולה ואנשי קשר. חשוב מאוד לדעת כי לאתר יש גורמים אליהם ניתן לפנות בכל בקשת עזרה.

חופשה מהנה!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,