חופשה בצפון במלון בוטיק מפנק

מלונות הבוטיק בצפון מושכים אליהם זוגות, משפחות עם ילדים וגם תיירים מחו"ל, המעוניינים לבלות את חופשתם באזור וליהנות מפינוקים נהדרים. מלונות בוטיק בצפון הם הזדמנות נפלאה לשלב במהלך החופשה פעילויות שונות, שמתאימות לילדים, אטרקציות וגם טיולים באזור. הם מציעים מרחב נוח ונעים במחירים משתלמים ואפשר ללון בהם כמה ימים שרוצים. ישנם סוגים שונים של מלונות בוטיק, חלקם נחשבים ליוקרתיים ומושקעים מאד, בעוד שאחרים נחשבים לפשוטים יותר או צנועים בעיצובם וסגנונם.

חופשה לכל המשפחה במלון בוטיק

אם אתם משפחה, המעוניינת לבלות חופשה בצפון יחד עם כל הילדים, מלון בוטיק הוא פתרון נהדר. אפשר למצוא בצפון מבחר של מלונות בוטיק המתאימים למשפחות דתיות או שומרות מסורת, מלונות הממוקמים ביישובים שונים ובסמוך לאתרים מרכזיים. ישנם מלונות בוטיק באזור טבריה ובסמוך לכנרת, ישנם מלונות ליד נהריה והים. ישנם לא מעט מלונות בוטיק בגליל העליון וגם בגליל התחתון וכך גם לא רחוק מרמת הגולן. כל אחד ממלונות אלה מציע לשוהים בו חדרים מרווחים ונוחים עם ריהוט מלא, מטבח מאובזר וגם חצר צמודה. ישנם מלונות בוטיק עם בריכת שחייה פרטית ואפילו ג'קוזי מפנק. האפשרויות הן רבות וכך גם סגנונות בתי המלון.

שילוב של פעילויות שונות במהלך החופשה

מי שבוחר להזמין מלון בוטיק בצפון, יוכל לשלב גם לא מעט פעילויות ואטרקציות במהלך החופשה. הצפון מציע לאורך חודשי הקיץ וגם בחורף אטרקציות רבות ואתרים שכדאי לעצור בהם לביקור. אלו יכולות להיות אטרקציות שקשורות במים, כמו ראפטינג בנהר הירדן, ראפטינג סוער וכייפי במיוחד, או שייט קיאקים הנחשב לרגוע יותר. אפשר לצאת לטיולים רגליים בטבע, לפגוש בדרך אתרים היסטוריים חשובים וגם לערוך פיקניק טעים באחת מנקודות התצפית שבצפון. במידה ומדובר בחודשי החורף הקרים, אפשר להגיע לביקור באתר החרמון המושלג או לבקר במוזיאונים השונים שבצפון.

כמה זה עולה?

עלות השהות במלון בוטיק בצפון נקבעת בהתאם לפרמטרים שונים. מדובר בטווח מחירים רחב מאד, שמשתנה גם מעת לעת. העונה שבה מזמינים את הלינה, גודל הוילה וגם מיקומה משפיעים על העלות הכוללת וכמובן פרמטרים נוספים הקשורים לנופשים עצמם ולהוצאות הנלוות לחופשה. מלונות בוטיק בצפון מאפשרים לשוהים בהם להוזיל גם את עלויות החופשה. מכיוון שמדובר בוילות נופש מצויידות ומאובזרות יכולים הנופשים בהן לנצל את המתקנים ולחסוך בהוצאות. במקום להוציא לא מעט כסף על ארוחות בחוץ, אפשר להישאר בוילה ולבשל בה. במקום לשלם על אטרקציות שקשורות בים או בבריכה, אפשר לנצל את הבריכה שבוילה ולבלות בחצר שבה. זו גם הסיבה מדוע כדאי לחפש מלונות בוטיק בצפון שיש בהם לא מעט מתקנים, שבהם ניתן להשתמש במקום לחפש אותם בחוץ.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

תגובה 1

  1. כתבה מעולה, אני שמחה להמליץ על אפליקציה חדשה להזמנת חופשות בארץ ברגע האחרון, אפליקציית יאללה מאוד קלה ופשוטה לשימוש.