אייר סרביה – הגלגול המודרני של ג'ט איירוויז

בחברת אופן סקיי אשר הוקמה ע"י אפרים פורטיס לפני33  שנים ומייצגת בכבוד ובהצלחה מבחר רב של חברות תעופה סדירות ,רובן חברות לאום שביניהן נמנית אייר סרביה, סבורים ששיתוף הפעולה רב השנים בין ישראל לסרביה עשה רק טוב והשוק הישראלי מהווה פוטנציאל גדול שסומן כמטרה חזקה כאשר מדברים על יעד חם, ידידותי וקסום מדברים על סרביה הקרובה והנגישה ברת תחרות לבודפשט, פראג, וורשה, בוקרשט ועוד .

שמה של חברת התעופה הלאומית שונה בשנת2013  לאייר סרביה ובסיס האם נמצא בנמל התעופה ניקולא טסלה שבבלגרד. החברה שנקנתה לפני כשנתיים ע"י חברת התעופה Etihad Airways הממוקמת  במפרץ הפרסי, עברה מיתוג מחדש הכולל שינוי שם,מטוסים חדשים,מדים וצוותים חדשים, משרדים חדשים ברחביי סרביה והפכה להיות החברה המובילה באזור הבלקן עם צי מטוסים חדיש ומודרני המורכב ברובו ממטוסי AIRBUS 319/320  וכן מטוסיATR72 לטיסות הקצרות והיעדים הקרובים. החברה מפעילה לקיץ זה טיסות למעל 40 יעדים שונים ברחביי אירופה.

סרביה נחשבת כיעד לא יקר ,בטוח ,ידידותי ונוח מאוד למטייל הישראלי.

בירתה בלגרד היושבת על מפגש  2 נהרות שהם הדנובה וה- SAVA  ידועה זה מזמן בזכות חיי הלילה התוססים שלה ומציעה מגוון רחב של אפשרויות בילוי גם במהלך היום וגם בחיי הלילה: ברים מדליקים, מועדונים, בתי קפה מאינטימיים ועד הומי אדם, מסעדות ברמה גבוהה, קזינו גדול ומפואר לאוהבי ההימורים שבינינו, מדרחוב ומרכזי קניות מפוארים ששמם של גדולי המותגים מתנוסס בגאווה, ונופים מרהיבים עוצרי נשימה.

בנוסף העיר מציעה תשתית טובה מאד של בתי מלון בכול הרמות ולאט לאט נכנסים גם מותגים של רשתות מלונות בינלאומיים, אשר מארחיהם מסבירי פנים ומאד אדיבים. סיבה טובה מאד להגיע ולטעום מאווירה מיוחדת.

לדברי רוני פלדמן מנהל השיווק באופן סקיי החברה המייצגת את אייר סרביה בישראל יופעלו בקיץ זה5  טיסות שבועיות ישירות לבלגרד למעט בימים שלישי ושבת בזמנים נוחים שרובם עם יציאות בשעות הבוקר מישראל וחזרה בשעת ערב מאוחרת מבלגרד דבר שהינו נוח לאנשיי העסקים,קבוצות ולחיבורים לטיסות המשך עם זמן המתנה מינימאלי בבלגרד, זמן הטיסה לבלגרד הינו כשעתיים וחמישים דקות

ספורט הינו חלק משמעותי ומאד מפותח בסרביה הידועה כמעצמת ספורט עולמית ובעיקר בענפים כגון  טניס, כדור יד, כדורסל,ועוד… בהקשר זה וקצת נוסטלגיה , בל נשכח את זכיית מכבי תל אביב בגביע האירופי הראשון שלה אשר התקיים באולם פיוניר בבלגרד בשנת 1977  אירוע גדול ומכונן.

החזון הגדול הוא לראות את סרביה ובלגרד על המפה ולהפוך את בלגרד ל – Hub כמו שדות תעופה אחרים באירופה.

כמו כל חברת תעופה שמשגשגת, גם באייר סרביה מכוונים ללקוחות העסקיים אשר יטוסו וייהנו ממחלקת עסקים יוקרתית ומשובחת עם מושבים רחבים, מרווח לרגליים, תפריט מכובד ומנות עשירות שמוגשות בכלי זכוכית, אייפד אישי ושירות ויחס אישי ומפנק.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

תגובה 1