חופשה בישראל או חופשה בחו"ל?

הדילים המצוינים שמוצעים בשנים האחרונות, מובילים רבים לבחור בחופשה בחו"ל במקום בארץ. כרטיס טיסה זול יחסית, מלונות ברמה גבוהה במחירים נוחים וגם תנאים לא רעים, כל אלה הופכים את החופשה ביעד קסום בחו"ל לפתרון מצוין לישראלים רבים, המעדיפים אותו על פני חופשה בארץ. ובכל זאת, אם מחפשים היטב, אפשר למצוא כיום מבחר רחב של אפשרויות לנופש פה, בארץ, ומבלי לשבור תכנית חיסכון. ניתן להזמין וילות במרכז להשכרה בארץ במקום להזמין בית מלון ולשלב פעילויות שונות וגם לא מעט אטרקציות, המוצעות באזור זה. למה דווקא חופשה בארץ ולא בחו"ל? הנה, התשובה:

  1. בגלל הקרבה – נכון, טיסה לקפריסין או ליוון נחשבת לטיסה קצרה מאד, ואולי קצרה יותר מנסיעה מצפון הארץ למרכז, ובכל זאת, אין כמו נסיעה ברכב, ישירות אל היעד שאליו רוצים להגיע, נסיעה קצרה יחסית שאיננה כרוכה בהתארגנות רבה, השקמה מוקדמת לטיסה והמתנה בשדה התעופה עצמו. הזמנה של וילות במרכז להשכרה בארץ היא פתרון נהדר לכל מי שרוצה לבלות קרוב לבית, להרגיש בבית אך ליהנות משלל של פינוקים.
  2. פתרון לינה בעלות אטרקטיבית – אפשר למצוא כיום בארץ שלל של פתרונות לינה מצוינים המתאימים לכל סגנונות החופשה. לצד בתי המלון הרבים, ישנן גם לא מעט וילות במרכז להשכרה בארץ, הממוקמות ליד ערים גדולות וישובים קטנים. וילות אלו מהוות פתרון לינה מצוין למי שרוצה לבלות עם הילדים כמה ימים וגם למי שמחפש מקום ללון בו עם בן או בת הזוג. אפשר להזמין וילה יחד עם זוגות נוספים, עם כמה משפחות או עם קבוצה של חברים. הוילות גדולות ומרווחות ובשורה התחתונה גם יכולות לחסוך בעלויות החופשה כולה.
  3. בגלל השפה – אתם לא צריכים לדאוג לבעיות שפה או שאולי לא יבינו אתכם, כפי שקורה לא אחת כשנופשים בחו"ל. אתם יכולים ליהנות מחופשה בלתי רגילה, היכן שדוברים את שפתכם, היכן שהשלטים בעברית וגם המטבע הוא ישראלי. האפשרות הזו יכולה להיות יתרון משמעותי במיוחד עבור אלה שאינם דוברי אנגלית למשל. לא פשוט להסתדר בארץ זרה, וגם אם מדובר בחופשה של כמה ימים בלבד, אם לא יודעים את השפה המקומית או לכל הפחות אנגלית.
  4. בגלל מזג האוויר והאטרקציות השונות – מבחר האטרקציות והפעילויות המוצעות לילדים וגם למבוגרים, המוזיאונים המעניינים, האתרים בני אלפי שנים וגם חופי הרחצה המקסימים, כל אלה הם יתרון משמעותי ההופך את מרכז הארץ וישראל בכלל ליעד שכדאי לבלות בו את החופשה הקרובה. מזג האוויר הנוח והיציב לאורך כל השנה הוא יתרון נוסף, ובמיוחד כשמחפשים למשל יעד חמים ונעים יחסית לבלות בו במהלך חודשי החורף.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,