מסע קסום לתאילנד

המסע שלי מתחיל לפני 17 שנה … בהחלטה שנחשבה אז לשולית וכיום מהווה חלק בלתי נפרד ומרכזי בחיי ! ההחלטה היתה שאת הטיול אחרי צבא אני עושה בתאילנד. נסעתי והתאהבתי ! התאהבתי בתרבות במוזיקה בשלווה הפנימית באוכל ובעוד המון דברים שרק מי שנוכח יכול להבין.
כשחזרתי לארץ לא הבנתי למה חזרתי למה התנתקתי מגן העדן שהכרתי … ניסיתי לנחם את עצמי שזה יעבור לי ואני עדיין בהיי מהנסיעה … אבל זה רק התגבר ! הגעגועים למקום הקסום והמרגיע הזה שרק הוא מסוגל לנתק אותי מהמציאות של חיי התעצמו. חזרתי – שוב אותן תחושות של אחרי החזרה הראשונה. נסעתי פעם שלישית רביעית חמישית ולאחרונה חזרתי אחרי שהות ממושכת של שלושה חודשים בפעם השישית.
המסע המופלא הזה טומן בחובו המון פרטים כמו צחוק אושר עוני … אבל הדבר המרכזי הוא החיוך שלא יורד מפניהם של המקומיים שמשרים את זה על הסביבה כולה. לא לחינם תאילנד נקראת מדינת החיוכים smile emoticon
לא מעט אנשים באים לתאילנד לירח הדבש שלהם … הם לא טועים ! המחירים לחופשה יוקרתית מפנקת שמשאירה טעם של עוד הם אפסיים לעומת מקומות אחרים בעולם ! הרומנטיקה שזוג צעיר חווה במקום הקסום הזה היא מדהימה ובלתי נשכחת.
בתאילנד יש איים קסומים שלא הרבה מכירים וגם אם מכירים נמנעים מלבקר בהם – מעדיפים את המוכר והידוע בזמן שיש לתאילנד המון מה להציע. האיים הם גן עדן שמשלב בתוכו ים תכלת עצי קוקוס בזמן שעל החוף הלבן אפשר להתפנק בשייקים בטעמים נדירים ותירס על האש בטעם גן עדן.
מאכלי הרחוב והניחוחות מתחברים לטעמים המיוחדים והריחות ובשילוב עם הרוגע והשלווה הנסוכים על פניהם של הרוכלים כאילו אינם מוטרדים מכמות הסחורה שיצליחו למכור … שילובם של כל אלו משרה תחושה של שלווה.
צ'אנג מאי בירת הצפון מקום ירוק וקסום שחובה לבקר בו. יש לא מעט טרקים ג'ונגלים טיולים מאורגנים או לחילופין טיולים פרטיים (3 ימים בממוצע) במחיר השווה לכל נפש. החוויות מצ'אנג מאי ילוו אתכם לאורך כל הטיול.
קו סמוי הוא אחד האיים שכשהגעתי אליו אמרתי: wow מקום שצריך להיות נוכח בו בשביל להאמין שהוא קיים. יש חופים שתרגישו בהם פרטיות מלאה כי כל מי שנמצא בהם הם: אתם הקוקוסים ואלוהים …
המסקנה המתבקשת היא: כל אחד חייב לחוות לפחות פעם אחת בחיים שלו את המקום שנקרא תאילנד ולא להסתפק בלשמוע מהחברים על החוויות שלהם … כי את תאילנד צריך לחוות !!!

כותבת המאמר הינה אתי דבח מנהלת קבוצת "מכורים לתאילנד" בפייסבוק

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

6 תגובות

  1. אתי כמה שאת צודקת מי שלא חווה את תאילנד בעצמו לא יוכל להבין את הרגשה שתאילנד מביאה לך זה גן עדן עם נופים מדיהימים, תרבות מדהימה,מוזיקה טובה,עם אוכל טעים יופי בפשטות ורק עם חיוך על פנים, מציאות כזאת שווה לראות ולחוות !!מי שלא חווה לא מבין מה זה תאילנד!

  2. דקותיים של תחושה עילאית המניפה אותך מעלה בתיאור פורה וקסום של אווירה מיוחדת..

  3. ללא ספק אתי מתארת את תאילנד כמו שאנחנו רואים ואוהבים
    אבל מה לעשות צריך לחזור לכדור הארץ מידי פעם
    להתבסס לעשות ילדים לקנות בתים ולהמשיך לטייל ( רק בתאילנד ).

  4. מזדהה עם מה שכתבת בצורה יפה עם דגש על המקומות הפחות מתויירים כי רוב המקומות כמו קוסמוי במיוחד הצוואנג נכבש ע"י ישראלים ,מועדונים מסעדות וכ"ו והקסם התאילנדי מתפוגג שם וזו דעתי בלי התנשאות וכ"ו