אטרקציות לילדים בגליל העליון

הגליל העליון שוכן בקצה הצפון מזרחי של ישראל ומשתרע על פני כ- 800 קמ"ר, האזור תחום על ידי הים התיכון במערב, עמק החולה במזרח, גבול לבנון בצפון ובקעת בית הכרם בדרום. אזור הגליל העליון מציע שמורות טבע נפלאות וקסומות עם הרים, יערות, חורש טבעי, נחלים ועמקים ירוקים, באזור שלל אטרקציות לילדים בכל הגילאים. ישראלים רבים נוהרים לאורך כל ימות השנה לגליל המערבי בגלל שפע האתרים המעניינים, שלל אפשרויות הבילוי והלינה, האקלים הנוח והמבחר העצום של האטרקציות לכל בני המשפחה.

חופשה מהנה ובלתי נשכחת לילדים ולהורים

חופשה בגליל העליון מבטיחה לכם ולילדים הנאה רבה, בשטחי האזור שלל אפשרויות לינה כגון בתי מלון בדרגות יוקרה שונות, לרבות מלונות בוטיק וספא, צימרים, חדרי אירוח ובתי הארחה. כדאי לבחור מקום לינה איכותי המציע אטרקציות רבות לילדים בתחם וסביבתו, כך לא תיאלצו לנהוג שעות ארוכות ותוכלו ליהנות משילוב מושלם בין אירוח מעולה ואוכל טעים לשלל פעילויות מרתקות ומאתגרות כגון טיולים רגליים בשמורות הטבע, טיולים רכובים עם טרקטורונים או ג'יפים, טיולי רכיבה על סוסים, רפטינג בירדן, מוזיאונים מעניינים, מרכזי מבקרים המציעים פעילויות לכל המשפחה, אתרי מורשת, קברי צדיקים ועוד.

אטרקציות מומלצות לילדים באזור הגליל העליון

לפניכם רשימה חלקית אך ממצה של מגוון אטרקציות לילדים בגליל העליון אותן כדאי להכיר:

  • טיולי טרקטורונים ורכבי שטח נוספים- בגליל העליון נוף קסום ופראי, הרים גבוהים, עמקים ירוקים, שטחים חקלאיים, מעיינות ונחלים. טיולי טרקטורונים, ג'יפים, רנג'רים ורכבי שטח נוספים מבטיחים לכם ולילדים חוויה מלהיבה ומאתגרת. מומלץ לצאת לטיול רכוב ביער ביריה, המסלול חוצה מטעי זית, שטחים חקלאיים, כרמים ונוף פראי.
  • רפטינג בנהר הירדן- אין כמו רפטינג בנהר הגועש החוצה נוף מרהיב ביופיו, במסלול המתפתל בין צמחייה עשירה וקסומה.
  • רכבל מנרה- הרכבל לצוק מנרה הוא הארוך ביותר בארץ, במהלך הטיפוס מעלה תוכלו להשקיף לעבר נוף עוצר נשימה של עמק החולה ורמת הגולן. במתחם יש פארק שעשועים ועוד מגוון אטרקציות מהנות כמו מגלשות הרים, קיר טיפוס, אומגה, ובהתאם לעונה יש גם סדנאות יצירה לילדים.
  • · מוזיאון בית המאירי- המוזיאון מתאר את קורות היישוב היהודי בצפת ויש בו חללי תצוגה גדולים ומרכז חינוך והדרכה. לסיור במוזיאון מתלווה מדריך מקצועי הלבוש בבגדים אותנטיים כפי שתושבי העיר לבשו לפני מאתיים שנה. הביקור במקום מרתק ומעמיק את הקשר והזיקה ליהדות ובין העבר להווה.
  • · חוות בת יער (עמוקה)- חוות בת יער ממוקמת בלב יער ביריה, במרחק קצר ממצפה עמוקה וכ- 10 דקות נסיעה מצפת, ניתן להשקיף ממנה לנוף מרהיב של הרי הגליל, הגולן והחרמון. החווה מציעה שפע אטרקציות לילידם ולהורים, לרבות טיולי ג'יפים, סיורים רגליים עם הדרכה, מתקני שעשועים, פיינטבול, רכיבה על סוסים, פארק חבלים ועוד. במקום פועלת מסעדה המציעה תפריט עשיר ומגוון.

לסיכום, יש מגוון עצום של אטרקציות לילדים בגליל העליון, כל שעליכם לעשות הוא להזמין מקום לינה במיקום מרכזי, וליהנות מבילוי משפחתי ומחופשה מהנה ובלתי נשכחת.

למידע נוסף ואפשרויות לינה היכנסו לאתר מלון בוטיק וספא וילה גליליי – פנינה בגליל העליון השוכנת על פסגת ההר ומשקיפה על נופים קסומים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,