וילה למסיבת רווקות להשכרה להפעלות למסיבת רווקות

מסיבת רווקות נהדרת אפשר לארגן בעצמכן ללא הוצאות כספיות גבוהות, ברוב המקרים יהיו כמה חתונות של חברות באותה עונה, צמצום בהוצאות נחוץ לכל הדעות. עם וילה למסיבת רווקות להשכרה תצליחו לארגן מסיבת רווקות מוצלחת כמעט ללא מאמץ ותוך הוצאה כספית סבירה. עלות השכרת הוילה מתחלקת בין כל החברות כאשר האירוח כולל גם לינה ואטרקציות נופש.

ההמלצה שלנו היא וילה למסיבת רווקות להשכרה במיקום מבודד עם מתחם בריכה פרטי, מתחם ספא, מספיק מקומות שינה לכולן, מיזוג אוויר ואטרקציות למסיבות. חשוב לבחור וילה מתאימה למסיבות עם עדיפות למתחם פרטי מבודד ללא הגבלת רעש.  את ההפעלות למסיבה תוכלו לארגן בעצמכן, מתחם הפינוקים של הוילה יהיה האטרקציה המרכזית, יחד עם המשחקים שתארגנו החוויה תהיה שלמה.

סיבת רווקות יכולה להיות מהנה ושמחה גם מבלי שתשקיעו כסף בתוכנית האמנותית של הערב. ללא ספק אטרקציות, משחקים והפעלות יכולים להוסיף הרבה פלפל למסיבה וניתן לארגן ולבצע אותם גם לבד מבלי לשלם לאנשי מקצוע.

משחק חבילה עוברת – הגרסה למבוגרים

בתוך החבילה מסתתרת מתנה סקסית, בכדי להגיע אל המתנה יש לפתוח בכל פעם שכבת נייר אחת תוך מענה לשאלה או משימה הכתובה על החבילה. אפשר לשחק את המשחק עם מוזיקה שעוצרת בכל פעם או בהתנדבות של מי שמוכנה לבצע את המשימה או לענות לשאלה. עוד חידוש למסיבה, העבירו את החבילה לבחורה שנישקה הכי הרבה גברים, לבחורה הכי סקסית, לבחורה הכי מסתורית, לבחורה הכי פרועה. המשחק יהיה משעשע כאשר נשלב בו משימות משעשעות עם קשר לסקס או ללא, עם אלכוהול או ללא.

משחקי אלכוהול

אם בחרנו וילה למסיבת רווקות להשכרה במיקום מבודד זה המקום לרוח שטות וראש טוב עם משחקי אלכוהול. במהלך המשחק המטרה היא לשתות כמה שיותר בכוסיות קטנות. משחק השתייה הקלאסי הוא משחק השאלות, המארגנת שואלת לדוגמה מי מעולם לא עשה סקס מחוץ למיטה? כל מי שכן עשתה שותה וכל מי שלא עשתה לא שותה.

משחקי טריוויה עם שאלות מצחיקות

זה הזמן לחבר שאלון העוסק בכלה, במסיבה מתרכזות כל הבנות שמכירות אותה הכי טוב, בואו נבדוק כמה טוב אתן מכירות אותה. עוד גרסה של המשחק היא שאלות טריוויה על החתן לכלה ושאלות על הכלה לחתן, בואו נבדוק כמה טוב הם מכירים זה את זו.

שאלות לדוגמה לכלה ולחתן: מתי התנשקו לראשונה? מה לבשו לדייט הראשון? מי שילם בדייט הראשון? איך קוראים לחבר הראשון של הכלה? איפה הכירו? מתי התאהבו? מה הם לא יסכימו לעשות לעולם? מהו הדבר שהם לא יכולים לחיות בלעדיו? על מה הם מבזבזים הכי הרבה כסף? מהו הבילוי המועדף עליהם? כמה ילדים הם רוצים? אפשר למקד את השאלות בשלבים שונים של החיים, בחדר המיטות או בשאלות כלליות על חייה.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: