היעדים האטרקטיביים ביותר לחופשת סקי

החורף הישראלי הגיע, ויחד איתו כמות שלגים מינימלית בחרמון – הנקודה היחידה בישראל בה ניתן ליהנות מסקי, אם מזג האוויר מאפשר זאת. וכמובן אם לוקחים בחשבון את הזמינות הנמוכה של השלג בישראל, כמו גם את המחירים הגבוהים של החוויה ביחס לאתרים בנקודות רבות אחרות בעולם, ניתן להבין מגמה משמעותית במיוחד: יותר ויותר ישראלים בוחרים לצאת אל חופשות סקי בחו"ל, כשלא מעט יעדים באירופה מציעים עבורם את כל הדרוש לחוויה מהנה בכל קנה מידה.

המאמר הנוכחי סוקר עבורכם שלושה אתרים מומלצים במיוחד שכדאי לכם מאד לשקול בחיוב לחופשת הסקי הבאה שלכם.

Bansko

אתר הסקי Bansko ממוקם בבולגריה ומציעה תשתית סקי מפותחת מאד. האתר כולל למעלה מ-70 קילומטרים של מסלולים, המגיעים עד לגובה של כ-2,600 מטרים מעל פני הים. המסלולים הם בכל הרמות – שישה מסלולים כחולים, 11 מסלולים אדומים ושני מסלולים כחולים, כאשר לצד זה ניתן ליהנות מסנופארק ומ-181 תותחי שלג. העובדה שהאתר מאורגן בצורה אופטימלית ומציע את כל אלה בשטח קומפקטי יחסית, הופכת את השהות בו לנוחה פי כמה.

גם המעוניינים בערך מוסף, מעבר לסקי עצמו, יקבלו את המבוקשים. העיירה עצמה מציעה מגוון רחב של בילויים, פעילויות ופינוקים לבני כל המשפחה, נערך בה פסטיבל מוזיקה נחשב מאד וכן ניתן ליהנות מאוכל בולגרי מצוין. אם מוסיפים לכך את העלויות הנמוכות של האתר, כיאה לבולגריה, קל עוד יותר להבין את הפופולאריות העצומה שלו בקרב ישראלים.

St. Moritz

היעד הבא שלנו הוא שוויץ, המציעה שני אתרים משובחים מאד. St. Moritz, אליו נתייחס בסקירה הנוכחית, הוא אתר נופש וסקי יוקרתי באופן יחסי, המציע כ-350 קילומטרים של מסלולים (18 כחולים, 61 אדומים ו-9 שחורים), 58 מעליות ושלושה סנופארקים. עונת הגלישה בו נחשבת לארוכה מאד, כיאה לאתר המגיע עד לגובה של כ-3,300 מטרים, כשמזג האוויר נוח למטרת סקי הודות ללא פחות מכ-320 ימי שמש מדי שנה.

גם העיירה עצמה ראויה לאזכור: המיקום שלה הוא מעל אחד האגמים היפים ביותר שתראו בשוויץ (וזה ממש לא מובן מאליו), כשהיא משלבת לצד מבנים אותנטיים גם חנויות יוקרה, בתי קזינו ואתרי בילוי רבים.

Val Thorens

צרפת, מעבר להיותה יעד תיירותי מהשורה הראשונה, מציעה מספר אתרי סקי מוצלחים מאד.Val Thorens הוא היעד הפרוע מבין אלה: באתר תמצאו כ-170 קמה של מסלולים, מתוכם 184 כחולים, 118 אדומים ו-35 שחורים. האתר מגיע לגובה מקסימלי של 3,230 מטרים מעל פני הים, כולל חמישה סנופארקים ו-2,007 תותחי שלג. ויש גם הפתעות מיוחדות, דוגמת אומגה המגיעה מאזור Orelle ממש לואל טורנס.

ואל טורנס, מעצם להיותה עיירת הסקי הכי גבוהה באירופה, נחשבת לתוססת מאד מבחינת סצנת הבילויים בה. תמצאו בעיירה הרבה מאד צעירים, מכל רחבי אירופה, המבטיחים אווירה שמחה תמיד.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,