YASSOU AEGEAN

באירוע מכובד ומושקע שנערך במלון הילטון בתאריך 21.1.16 באווירה יוונית עם טעם של עוד לצלילי הבוזוקי, הגבינות, והמזטים לצד אוזו ומגוון משקאות תוססים וקוקטיילים מרעננים הורגשה השמחה וההתרגשות באירוע של חברת "אופן סקאי", אשר חגגה את קבלת הייצוג של חברת התעופה היוונית Aegean. השתתפו רבים מבכירי חברת התעופה ומענף התיירות בישראל, כיבדו בנוכחותם בכירי ענף התיירות הקפריסאי, בכירי החברה היוונית Aegean שגרירת קפריסין בישראל, תסליה-סלינה שמבוס, הנספחת המסחרית בשגרירות היוונית בישראל, ויויקה קבורולגו, אפטיחויס וסילאקיס, סגן יו"ר Aegean, דמיטריוס גרגוריאניס, מנכ"ל Aegean, רולנד גאג'י, מנהל תשואה ומכירות ב-Aegean, קוסטס אלכסנדרו, מנהל מכירות בינלאומיות ב-Aegean, ליסנדרוס צילידיס, נשיא התאחדות התיירות וסוכני הנסיעות היוונית, לואיזה ואראקלס, מנהלת לשכת התיירות הקפריסאית בישראל ומיכאל תרזיפמסיס, מנהל לשכת התיירות היוונית בישראל.

10 טיסות שבועיות לאתונה, 111 יעדים ב 45 מדינות ו 35 יעדים ברחבי יוון, בהחלט הישג מרשים, כך ציין בנאומו באירוע מר אפטיחויס וסילאקיס, סגן יו"ר Aegean, עוד אמר בנאומו כי יש ברשות החברה מטוסים חדישים מדגם איירבאס A320 ו A321. והחברה שמחה על הגדלת פעילותה בישראל מה שאומר 20 טיסות שבועיות מישראל אל לארנקה ולאתונה ובשנת 2016 יהיה היצע כולל של 300,000 בקווים לישראל וממנה.

מר אפרים פורטיס, מנכ"ל ונשיא חברת "אופן סקאי" המייצגת את חברת Aegean בישראל שמח על קבלת הנציגות בארץ אמר בנאומו: חשוב לציין ששדה התעופה באתונה הינו שדה גדול ומודרני המהווה את ה HUB של החברה. נוסעי החברה יוכלו ליהנות משירות נפלא ומטוסים חדישים ויוכלו גם ליהנות מצבירת נקודות והטבות לחברי Star Aliance. המחירים יהיו תחרותיים וטיסות הקונקשין תהינה נוחות ליעדים כמו רומא, אמסטרדם, פריז, קופנהגן, וינה, ליסבון, מדריד,מילאנו, מינכן ויעדים נוספים.

הבשורה המשמחת שאמר בנאומו באירוע מר מיכאיל תרזיפמסיס מנהל לשכת התיירות היוונית בישראל היא שבשנת 2015 נרשמה עליה של 14% בביקורי התיירים הישראלים ביוון לעומת שנת 2014 גם ביעדים נוספים בייון כמו כרתים עם עלייה יפה של 11%, האי קוס עם עלייה של 7%, אתונה זכתה לעליה של 18%.

בשנת 2015 נרשמה עלייה מרשימה של כ – 45% גם בתיירות הישראלית לקפריסין, וזאת לעומת שנת 2014. בשנת 2015 ביקרו בקפריסין כ 100,00 ישראלים והוספת הטיסות של חברת התעופה Aegean ללרנקה תזניק מעלה את התיירות בשנת 2016 אמרה בנאומה המרגש הגב' לואיזה וארקאלס, מנהלת לשכת תיירות קפריסין.

נפלא לראות איך יחסי חברות בין המדינות יכולים להניב פירות תיירותיים והצלחה לכל הצדדים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,