כל מה שצריך לדעת כשרוכשים ביטוח נסיעות

הסדרת ביטוח נסיעות היא חלק קצת משעמם, אבל חיוני, בתכנון נסיעה לחו"ל. ללא כיסוי אתם יכולים בסופו של דבר למצוא את עצמכם עם הוצאות רפואיות בשמים אם, חלילה, משהו משתבש בזמן שאתם לא בארץ. כאן תוכלו למצוא המלצות וטיפים, שיעזרו לכם להזמין ביטוח נסיעות לחו"ל, בקלות וביעילות, כדי שתוכלו לעלות על המטוס בראש שקט, בלי דאגות מיותרות.

לא כל פוליסת ביטוח מתאימה לכל חופשה או נסיעה לחו"ל. אתם צריכים לוודא שהכיסוי שאתם קונים מתאים לכם ולמה שאתם מתכוונים לעשות בחו"ל, אחרת הביטוח יהיה חסר ערך. לכן, זה רק הגיוני להשקיע קצת זמן כדי למצוא את הביטוח הטוב ביותר עבורכם. בחירה חכמה תחסוך לכם כסף וטרדות מיותרות, במידה ומשהו משתבש במהלך השהות בחו"ל.

כדי לקבל את הביטוח הטוב ביותר, הנה 5 עצות חשובות:

1. ארגנו את ביטוח הנסיעות שלכם ברגע שבו הזמנתם את החופשה

למה? כי פוליסות ביטוח נסיעות כוללות גם כיסוי למקרה של ביטול הנסיעה. אז אם, למשל, קרוב משפחה שלכם חלה, ולא תוכלו לצאת לחופשה, ייתכן שתקבלו חזרה את הכסף ששילמתם עבור החופשה.

2. השוו בין הצעות חברות הביטוח השונות

זה מפתה להסכים לאפשרות הראשונה המוצעת לכם, בעיקר כשחברת הנסיעות מציעה ביטוח יחד עם חבילת הנופש או הטיסה לחו"ל. אבל באופן כללי – אל תעשו זאת. קרוב לוודאי שתמצאו הצעה זולה ותמורה טובה יותר במקום אחר. היכנסו לאתר שמאפשר השוואת מחירים ותראו מה תוכלו לגלות שם.

יחד עם זאת, אל תבחרו בביטוח רק על סמך המחיר. פוליסה זולה יכולה להציע רמה נמוכה מאוד של כיסוי המטען וסכום גבוה של השתתפות עצמית.

ביטוחי נסיעות רבים מגבילים את הפרמיות שלהם עבור בני גיל הזהב. לכן, אם אתם בני 60 פלוס, אל תבחרו בחברת הביטוח הראשונה שאתם מוצאים. לפעמים אפשר למצוא באתרים להשוואת מחירים, גם תגובות של מטיילים מבוגרים שהתנסו במגוון רחב של חברות ביטוח.

דרך נוחה ויעילה להשוות בין הפוליסות השונות המוצעות בשוק היא באמצעות אפליקציית מנוע השוואת מחירים, כמו אפליקציית סמארט (קישור מופיע בהמשך). בתהליך של מספר דקות, במהלכו תתבקשו למלא את פרטיכם ופרטי הנוסעים הנוספים עבורם אתם מבקשים לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות, את תאריכי הטיסה והצהרת בריאות, כמו גם את אופי החופשה שאתם מתכננים בחו"ל, האפליקציה תאתר עבורכם את ההצעה המשתלמת ביותר. לאחר מכן, תוכלו להוסיף או לשנות כיסויים, בהתאם לצרכים המדויקים שלכם. בכל מקרה של קושי או אי וודאות, תוכלו להיעזר בצוות התמיכה לשם השלמת תהליך רכישת הפוליסה.

ביטוח נסיעות לחו''ל

3. שקלו פוליסה רב-פעמית ופוליסה לבני זוג ולמשפחה

האם אתם נוסעים לחו"ל יותר מפעמיים בשנה? אם כן, אז כדאי לכם לרכוש פוליסה שנתית שתכסה מספר נסיעות (בדרך כלל נסיעות שכל אחת מהן נמשכת לא יותר מחודש), בתוך תקופה של 12 חודשים. פוליסה כזו יכולה לחסוך לכם גם כסף וגם זמן.

גם יותר זול ופחות בעייתי לרכוש ביטוח נסיעות שמכסה את בני הזוג או את כל בני המשפחה. פוליסות ביטוח רבות לא ידרשו מכם לנסוע יחד, כדי שתהיו מבוטחים בביטוח משפחתי או זוגי.

שוב, השתמשו באתרי השוואת מחירים כדי לבחור בפוליסה שנתית, לזוג או למשפחה – הזולה והטובה ביותר שהשוק מציע.

4. בחרו ברמת כיסוי מתאימה לנסיעה שלכם

חשוב שהפוליסה תתאים לנסיעה שלכם. למשל, אם אתם נוסעים במטרה לעסוק בספורט אתגרי, דאגו לכך שהפוליסה תכסה מקרי פציעה או אשפוז שנגרמים במהלך עיסוק בספורט שכזה.

פוליסה שמכסה גם פציעות במהלך סקי, בנג'י, מצנחי רחיפה, צלילה וכדומה – תהיה כמובן יקרה יותר, אבל משתלמת מאוד במקרה חירום.

5. היו כנים באשר למצבכם הרפואי

אם אתם סובלים ממצב רפואי קיים, דאגו להצהיר על כך בפני חברת הביטוח, כדי שתהיו מכוסים כראוי במקרה רפואי שמתרחש כשאתם בחו"ל. גם במקרה זה הפרמיה תהיה יקרה יותר אבל יעילה מאוד אם יתעורר צורך רפואי בחו"ל ותבקשו החזרים מחברת הביטוח.

מטעם חברת PassportCard ביטוח נסיעות לחו"ל.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,