תיירות פנים בירושלים

ירושלים, עיר הבירה של ישראל ו"טבורו של העולם" היא פנינה תיירותית הקוראת אליה כעשרה מליון תיירים מכל רחבי העולם בכל שנה. בכל מזג אוויר ובכל מצב בטחוני, נראה את העיר שחוברה לה יחדיו משובצת תיירים שמגיעים לנשום את אוויר ההרים בעל תחושת הקודש, שהם יודעים שלא ימצאו בכל מקום אחר.

אבל, הקדושה והתיירות מבוססת הדת הן בהחלט לא כל מה שיש לירושלים להציע – עוד תמצאו בעיר אטרקציות לכל גיל, פינות מרגוע, ספא ופינוקים, אוכל טוב, הופעות ברמה בין-לאומית וטיולים בעלי נופים ייחודיים. על האטרקציות הייחודיות שיש לירושלים להציע לכם – במאמר שלפניכם

ירושלים המסורתית – טיולים בשבילי העיר העתיקה

בימים אלה, העיר העתיקה על הפינות החבויות שלה, הריחות הייחודיים והצלילים האותנטיים, כבר לא משדרת את אותה הרמה של ביטחון ושלווה למטיילים בה – לא אלה מהארץ, וגם לא אלה המגיעים אליה מארצות שונות בעולם. לכן, על אף יופייה של כיפת הסלע, הדרך היפהפייה וההיסטורית שמעל חומות העיר העתיקה, והדרך המובילה אל הכותל המערבי, אנחנו רואים ירידה עקבית של תיירות לאזורים מעורבים אלה. חשוב להזכיר, כי על רחבת הכותל מתבצעת שמירה איכותית ורציפה ובכל יום נתון תמצאו את רחבת הכותל מלאה בנשים וגברים מתפללים או מבקרים.

ירושלים הצעירה,  התרבותית, המעניינת

ירושלים מציעה באופן קבוע שפע של אירועים ייחודיים באווירה קצת אחרת. בין האירועים המוכרים – פסטיבלי קולנוע בסינמטק בירושלים, פסטיבל האור ברחבי העיר העתיקה, פסטיבל ישראל שנערך בירושלים מדי שנה, פסטיבל האופרה, הפסטיבל הבין-לאומי לתיאטרון בובות, ועוד המון. מוקדי אוכל ייחודיים (כמו למשל שוק מחנה יהודה שעשה לעצמו שם, עם מסעדות היוקרה האותנטיות בליבו), מסעדות איכותיות ומקומות לינה מעניינים, מאפשרים לכל תייר ומטייל להשתלב בעיר ולהפוך חלק ממנה – אפילו אם רק לכמה ימים.

ירושלים לילדים – עיר סוערת ומלאת אטרקציות

בירושלים תמצאו גם שפע של מוקדי אטרקציה לילדים, המאפשרים פעילות לכל המשפחה, פעילות אקסטרימית לחובבי הז'אנר, וכו'. עוד, תמצאו בעיר שפע של פארקים, מתקני שעשועים, פסטיבלים המיועדים לילדים, או תיאטראות לילדים. בפרט נרצה להזכיר את פיינטבול ירושלים – רחבת פיינטבול הממוקמת באזור מעלה אדומים ומציעה הרפתקה של פיינטבול בחורשה המדמה אזור קרב "אמיתי", באמצעות מכשור מתקדם ו"כלי נשק" חדשניים, אמצעי הגנה המאפשרים חוויית משחק פיינטבול בטוחה ומרתקת, וצוות מלווה מנוסה. משחק הפיינטבול בירושלים הוא ייחודי, בשל תנאי השטח שהם מתאימים כל כך ליצירת "אווירת הקרב", והוא מתאפשר לקבוצות, משפחות, או ליחידים (בהצטרפות לקבוצה קיימת), כפעילות מאתגרת, כיפית, ומאחדת.

ירושלים בלילה – אווירה שונה לגמרי

אם טיילתם בין סימטאות העיר (או שאולי רכבתם על סגוויי במסלול מרתק), הלילה יציע לכם ירושלים שונה לחלוטין – אורות העיר העתיקה ומגדל דויד, הקונצרטים ומופעי הרחוב, שלל הטיפוסים הצבעוניים ובתי העסק (בארים, פאבים, מסעדות, וכולי) המציעים שפע של פינוקים – לא נופלים ברמתם מאלה בכל עיר גדולה אחרת בעולם.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: