המקומות בהם תהיו חייבים לבקר באיטליה

השקעתם מחשבה רבה בשאלה לאן תטוסו השנה. לאחר שבחרתם ביעד, הרי שכאן לא מסתיימת המלאכה שלכם, אלא היא רק מתחילה. כעת, לאחר שבחרתם באיטליה כיעד בו תרצו לנפוש הקיץ, עליכם להכין רשימת מקומות מומלצים לבקר בהם. חופשה באיטליה יכולה להפוך בקלות לחופשה המוצלחת ביותר שלכם, אך עם תכנון טרם הגעתכם, תוכלו להפוך אותה למוצלחת אפילו יותר. כל איזור מגלם בתוכו אטרקציות שונות ומקומות מעניינים. לאיזה איזור או עיר באיטליה תרצו להגיע הפעם?

חופשה באיטליה – מנצלים כל רגע בטיול

איטליה מלאה באוצרות, כך שהבחירה היכן לטייל ומה לרוץ לראות היא בחירה קשה, לעתים אפילו בלתי אפשרית. הטעות הנפוצה ביותר היא להגיע אל היעד, ורק אז לנסות ולאתר מקומות ואתרים לבקר בהם. ערכו רשימה מסודרת טרם הטיסה שלכם, ובעת שתגיעו – כל שישאר לכם הוא רק לקבוע את הלו"ז שלכם ולבקר במקומות שסימנתם לעצמכם. איטליה לגמרי מוכנה לכם!

מגדל פיזה

החלטתם ללכת על נופש באיטליה? הרי שאתם חייבים לבקר במגדל פיזה. המגדל, הנטוי על צד אחד, הפך להיות אחד הסמלים הגדולים ביותר של המדינה האירופאית. המגדל מושך אליו מיליוני מבקרים בכל שנה, ונדמה שהמספר נוסק יותר ויותר משנה לשנה. פיזה היא עיר הבירה של מחוז טוסקנה, כך שמעבר למגדל, תוכלו להנות מאתרים רבים ברחבי העיר לרבות כנסיות עתיקות, קתדרלות ומזרקות המוסיפות לארכיטקטורה הייחודית של העיר.

קניות בבירת האופנה מילאנו

עבור לא מעטים, טיול בחו"ל אינו טיול אם לא משלבים בו קניות. כאשר מדובר על קניות באיטליה, הרי שאי אפשר לדבר על כך מבלי להזכיר את מילאנו. עבור חובבי השופינג, מדובר על גן עדן של ממש המאגד לכם את כל המותגים האיטלקיים המובילים לצד ענקיות האופנה העולמיות. מה תוכלו למצוא במילאנו? פרדה, גוצ'י, דולצ'ה וגאבנה, ורסאצ'ה, ארמאני ועוד רבים וטובים. למילאנו, כדאי להגיע עם מזוודות ריקות.

עמק אאוסטה

עונת הקיץ מזמנת לכם הזדמנות נפלאה לגלות את איטליה כטיול טבע. עמק אאוסטה נמצא בצפון מערב המדינה, כאשר מסביב פסגות גבוהות ומוריקות. במרכזו של העמק תגלו נהר מרהיב, כשלצידו טירות עתיקות, התיישבות של כפרים ועיירות ציוריות. בעמק הזה מדברים גם צרפתית, בנוסף לאיטלקית, כך שתוכלו לחשוב לרגע שנתתם גיחה למדינה אירופאית נוספת. מדובר על יעד נפלא לחופשת הקיץ בעת שמטיילים עם הילדים בפורמט של חופשה משפחתית.

ורונה – היעד למחפשי הרומנטיקה

כנראה שמדובר על העיר הרומנטית ביותר באיטליה, וזאת הודות לסיפור המפורסם של רומיאו ויוליה, המושך אל ורונה לא מעט תיירים בכל שנה. בעיר ורונה התרחש סיפורם של הזוג המפורסם, וכעת, מבקשים רבים ברחבי העולם לספוג קצת מהאווירה. תוכלו למצוא בעיר את הבית של יוליה בעצמה וכמובן לראות את המרפסת המפורסמת מהמחזה. נופש באיטליה בורונה עתיד להיות נופש רומנטי יותר משתוכלו לדמיין.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: