מגלים את ארה"ב ברכב הפרטי

היבשת האמריקאית לא אחת הוכתרה כיעד מועדף על הישראלים. כעת, בעת שאתם מתכננים את הטיול ליבשת החלומות, אחת השאלות שלבטח עולה היא באיזה פורמט לטייל. לצד הטיולים המאורגנים, ההדרכות והסיורים המקומיים, הרי שתוכלו לעשות זאת גם בצורה עצמאית, תוך שאתם מנהלים לעצמכם את הזמן ומגלים את אמריקה לבדכם – כל זאת עם השכרת רכב בארה"ב.

בטח שמעתם המון המלצות אודות טיול עצמאי שכזה המתנהל ברכב, אך רגע לפני שאתם מגיעים לחברות ההשכרה ויוצאים לדרך, חשוב שתדעו כמה דברים חשובים. הכינו את המזוודות, שימו בכיס את הדרכונים – יוצאים לדרך!

כל מה שאתם צריכים לדעת על השכרת רכב בארה"ב

ראשית, אל תשכחו להביא אתכם את רישיון הנהיגה הישראלי. למרות שהאינטרס הברור של חברות ההשכרה הוא להעניק לכם שירות, רישיון הנהיגה הוא תנאי סף. הרישיון צריך להיות כמובן בתוקף ועם תמונה ברורה. בנוסף, חשוב מאד שתבטחו את הנסיעה שלכם ותעשו ביטוח שיגן עליכם על הצד הטוב ביותר. בטיול שכזה, בו שעות רבות אתם עתידים לבלות ברכב הפרטי, חשוב שתהיו מוגנים ותוכלו לנסוע בראש שקט.

חשוב מאד שתתכננו היטב את מסלול הנסיעה שלכם. המון פעם מטיילים לוקחים את הרכב מנקודת שירות אחת, ורוצים להחזיר אותו בנקודה אחרת – בעיר אחרת ומדינה אחרת. לרוב הדבר אפשרי, אך אתם עלולים לשלם תוספת תשלום על כן שהחזרתם את הרכב בתחנה אחרת. לכן – תכנון המסלול חשוב טרם יציאתכם לדרך.

והדבר החשוב ביותר – הבטיחות שלכם. אם אתם יוצאים למסע ברכב בטיול משפחתי, ואתכם גם הילדים – חשוב לאבזר את הרכב בכל אמצעי הבטיחות האפשריים – החל מכיסא תינוק, עד לוודא את תקינות חגורות הבטיחות במושבים שמאחור ועד התקנת מראות על המושבים מאחור על מנת שתוכלו לצפות בילדים בזמן הנסיעה. כל טיול מוצלח, מתחיל בבטיחות חסרת פשרות.

כדי לאתר את המחיר המשתלם ביותר על השכרת רכב בארצות הברית מומלץ להשתמש במנוע חיפוש להשוואת מחירי רכבים שכורים בעולם. בשדה "ארץ" בחרו ארה"ב, בשדה "עיר" את העיר בה תאספו את הרכב השכור ובשדה "תחנה" יש לבחור את המיקום הספציפי מתוך רשימת המקומות בהם פועלות סוכנויות השכרת רכב (למשל: שדה התעופה בו תנחתו). לסיום, מלאו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להשכיר רכב בארה"ב, ולחצו "חפש". המנוע יפנה אתכם לדף השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בארה"ב שנחשבות אמינות ומוכרות, וכך תוכלו לבחור בין מגוון רחב של סוגי מכוניות ולהזמין אונליין.

עכשיו כשהכל ברור – היכן מטיילים?

ישנם מספר מסלולים אפשריים לטיול עם הרכב, כך שההחלטה היכן לטייל תלויה באופי הטיול שאתם מבקשים לחוות. אם אתם מעוניינים לגלות את ארצות הברית המודרנית, בפן האורבני שלה – הרי שמומלץ לכם לעשות את המסלול העובר בין הערים הגדולות. המסע מתחיל בניו יורק, לאחר מכן בשיקגו ולבסוף – לוס אנג'לס. מדובר על דרך שהיא לא בהכרח קצרה, אך היא דרך מעניינת שתוכלו לראות בה גם את מפלי הניאגרה.

אפשרות למסלול נוסף הוא טיול באזור הדרומי של ארה"ב. עם השכרת רכב בארה"ב, ההתנידות שלכם ממקום למקום קלה ופשוטה ואתם מתנהלים כאדונים לעצמכם. אם החלטתם לבקר בחלקה הדרומי של ארה"ב, תוכלו לעשות מסלול המתחיל בסוואנה ומסתיים בסן דייגו. מדובר על מסלול שיעניק לכם חוויה תרבותית נפלאה, בה תזכו לראות נופים מרהיבים. המסלול אורך כ-3000 מייל, בהם תצפו בנופים עירוניים, מדבריים, הרים וחופים מרהיבים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,