טיפים מנצחים לטיול בניו יורק

אם אתה מצליח בניו יורק, אתה יכול להצליח בכל מקום. המשפט הידוע הזה של פרנק סינטרה, שעבר לאחרונה חידוש בעזרתם של ג׳יי זי ואלישיה קיז, מתמצת את הלך הרוח של העיר הזאת בצורה מושלמת. ניו יורק היא עיר שהשפע בה אין סופי, כמות האנשים וסוגי האנשים הם מטורפים, העיר שלעולם לא ישנה. ניו יורק היא גם כנראה אחת מהערים התחרותיות ביותר בעולם. וזאת הסיבה שמי שמצליח בה, יכול להצליח בכל מקום. כאשר אתם מגיעים לעיר התפוח כתיירים, אתם לא צריכים להצליח, אתם לא צריכים להיות חלק מהמירוץ, אתם רק צריכים ליהנות. ובניו יורק? זאת עבודה קלה מאוד.

הנה 4 טיפים שיעזרו לכם לכבוש את העיר בהצלחה

1) תהיו פתוחים – הכוונה היא בראש. תשכחו מכל מה שאתם מכירים עד היום על בני אדם, בניו יורק יש אוכלוסייה מגוונת מאוד. החל מאנשים שעומדים בפינות הרחוב ומנסים להטיף על חזרה בתשובה, דרך הומלסים שיבקשו מכם דולר ועד לאנשי עסקים בחליפות יוקרה שלא יהססו להתנגש בכם ולא לבקש סליחה (הם בניגוד אליכם במרדף, הרי הם צריכים להצליח בעיר הזאת). בניו יורק אתם תראו הכל מהכל, על ספסל אחד תוכלו לראות זוג חרדים שיתנו לכם פלאשבק לבני ברק ובספסל לידם חברים מהקהילה הלהטבי״ת. יהודים, מוסלמים, מהגרים, איטלקיים, איריים, אסיאתיים. בניו יורק יש הכל מהכל. תקבלו את כל הווירדוז למיניהם, אל תפחדו.

2)תישנו טוב בלילה ותחסכו על המלון- בניו יורק הולכים הרבה ברגל. כן אפשר לקחת את הרכבת התחתית ואפשר להתנייד במוניות, אבל הדרך הטובה ביותר להכיר את העיר וליהנות ממנה היא ללכת ברגל וכמה שיותר. בעיר כמו ניו יורק, אתם בקושי נמצאים בחדר. בעיר, שגם ככה הכל יקר בה, אפשר למצוא בתי מלון לא מפוארים, כאלו שכל מה שצריך זה לשים בהם את הראש מבלי שיקרע הכיס. חבל לבזבז כסף בעיר כל כך יקרה על מלון יוקרתי שבקושי תבלו בו. בניו יורק יוצאים בבוקר וחוזרים בלילה. שנו טוב כי תצטרכו את הכח ביום שאחרי.

לקבלת מידע נוסף וטיפים לניו יורק לחץ כאן

3) אל תיצמדו לתכנון במאה אחוז. סביר להניח שכמו לכל יעד אחר, גם כאן קראתם הרבה באינטרנט לפני שהחלטתם לטוס. אתם כבר יודעים בדיוק לאן תלכו, איפה המקומות הכי שווים לעשות בהם קניות ועשיתם רשימה של הלוקיישנים שכל תייר חייב להיות בהם. זה נחמד ורצוי, אבל אל תהיו נעולים. כן, סמנו וי על המקומות שהם חובה, אל תוותרו על איזורים שכולם אמרו לכם שאתם חייבים לראות. יחד עם זאת, תרשו לעצמכם ללכת לאיבוד, תרשו לעצמכם פשוט לשוטט. דווקא כשלא נצמדים לתכנית מסודרת ויוצאים קצת מאיזור הנוחות, הולכים פשוט בשביל ללכת ולראות, מגלים דברים מדהימים שלא ידעתם שקיימים, או שלא קראתם עליהם באינטרנט. אל תשכחו שאתם בניו יורק, לא באיזה יער נטוש. במקרה הכי גרוע, תפסתם מונית וחזרתם לאיזור המוכר.

4)כסף – על כל המשתמע מכך. תשמרו עליו היטב וגם תדעו, ניו יורק זאת עיר יקרה. יש בה כל כך הרבה מה לעשות, אבל הכל עולה כסף. כשתהיו בטיימס סקוור ויבואו להצטלם אתכם כל הבאטמנים, ספיידרמנים וכו׳, הם יהיו מאוד נחמדים, אבל גם יצפו לטיפ אחרי התמונה. תנצלו את הכסף שלכם בחכמה. ניו יורק היא עיר שהאוויר בה עולה כסף, לכן אל תתפתו לבזבז אותו על שטויות כמו תמונה עם מיני מאוס, תשתמשו בו לדברים שנותנים לכם ערך.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: