דרום אמריקה – מדריך מקוצר למטייל המתחיל

רגע אחרי הצבא, אחרי השלמת הלימודים או לפני שעוברים אל השלב הבא שכולל משפחה וילדים, ישראלים רבים בוחרים לצאת למסע בדרום אמריקה, המקום שמבטיח חופש מוחלט, נופים נפלאים והמון הרפתקאות. האמת היא שהעניין הרב בדרום אמריקה הוא בהחלט מוצדק, וזהו אחד היעדים המלהיבים והמיוחדים בעיקר משום שהוא מציע שילוב נדיר בין תרבות, טבע, היסטוריה, נופש, אתגר וכל מה שאתם מחפשים – במקום אחד. אם גם אתם מתכוונים לצאת למסע המטורף הזה, הנה כמה טיפים קטנים וחשובים מאוד.

טיול מאורגן או פרטי?
לפני הכל חשוב להבין כי ישנן שתי דרכים מרכזיות לצאת למסע המרהיב בדרום אמריקה ולגלות את היבשת הסוערת והסקסית הזו. המטייל העצמאי יגלה שיש לדרך הזו יתרונות, כמו החופש המוחלט להחליט היכן תשנו בכל יום, כמה זמן תבלו בכל יעד ואיך תמלאו את היום. מצד שני, זוהי לא בהכרח הדרך הזולה או היעילה ביותר לגלות את שלל היעדים והאטרקציות שמחכים לכם, לא רק משום שאתם לא מכירים את האזורים השונים אלא משום שהמעבר ממקום למקום מורכב יחסית, ואתם גם עשויים למצוא שהספונטניות לא תמיד משתלמת, בעיקר כשאין לכם מקום לישון בו או כשיצאתם למסלול וגיליתם שהמרחק עד לדוכני המזון הבאים ארוך ורב. טיול מאורגן לדרום אמריקה, מן הצד השני, יאפשר לכם להיות הרבה יותר רגועים ומסודרים, לוחות הזמנים יהיו ברורים, תדעו מתי אתם ישנים בכל אחד מבתי המלון ואיך תגיעו ממקום למקום.

מתי לנסוע?
יעדים רבים בדרום אמריקה יכולים להיות אידאליים לכל אורך השנה, כמו ברזיל למשל. אין ספק כי גם במדינה הלוהטת הזו ישנם מועדים מבוקשים יותר, בעיקר בין אוקטובר למרץ, זמנים שבהם ישראל נעשית קרירה וגשומה יותר ובברזיל דווקא חמים ויבש יותר. זה נכון גם כשבוחנים מדינות דרום אמריקאיות אחרות כמו ארגנטינה, בוליביה או פרו. בפרק הזמן הזה אתם יכולים למצוא גם לא מעט אירועים מיוחדים, שהמפורסם בהם הוא כמובן הקרנבל בברזיל, אבל חגים מרהיבים ומהנים נחגגים גם בסלבדור ובפרו, בדיוק בזמן הזה.

לאן כדאי לנסוע?
השאלה הזו היא אולי השאלה הקשה מכולן, שכן דרום אמריקה שופעת במדינות וביעדים שאפשר לכלול בקטגוריית "אסור לפספס". אם כן השאלה הראשונה היא מה אתם בעצם מחפשים במסגרת הטיול שלכם, ואילו מסלולים מתאימים לכם יותר – מפלי איגואסו היפהפיים, הקרנבל הסוער של ריו או החוויה העירונית של בואנוס איירס?

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,