טיולי ספארי באפריקה

עולם התיירות טומן בחובו אין ספור טיולים עוצרי נשימה, החל מטיולים ביקבי יין באירופה, דרך חופשות סקי, וטיולי בטן גב במזרח.
מנגד כשמדובר בטיולי קונספט מרתקים וייחודיים המשלבים פעילות מדודה ומתאימים גם למשפחות טיולי ספארי באפריקה הם טיולים בעלי ערך מוסף הטומנים בחובם את המפגש המרתק עם הטבע הפראי על שלל חיות הטרף, טרפם ובית הגידול שלהם באפריקה הסוואנות.

טיולי ספארי באפריקה מאפשרים למטייל לצאת מהמסך ומסרטי הנשיונל ג'יאוגרפיק השונים, אל השטח. אפריקה שלעצמה, היא יבשת מרתקת, עם מרקם אנושי בעל היסטוריה עשירה ומעניינת. ברגע שמשלבים את זה יחד עם נופים עוצרי נשימה, חיות שניתן לראות רק בטלוויזיה ומזג אוויר נוח ברוב המקרים, הטיול לאפריקה הופך לחוויה מרתקת שנצרבת בזיכרון למשך שנים ארוכות.

באפריקה ניתן למצוא מספר רב של מדינות בהן אפשר לעשות את טיולי הספארי. כפי שכבר ידוע לכל, לצד חיות מדהימות, אפשר למצוא באפריקה גם מדינות עם עוני גדול, חברה משוסעת ומקומות שלא כדאי לתיירים להסתובב בהם. לכן, כאשר מחליטים להפוך את החלום למציאות, חשוב מאוד לעשות שיעורי בית, לבדוק מה קורה ביבשת, באילו מדינות בטוח יותר או פחות, וכמובן לדעת באילו תאריכים כדאי לנסוע בשביל ליהנות ממזג אוויר אופטימלי, שמשתלב עם הטיול ולא גורם למפח נפש.

תכנון מראש:

קודם כל הגדירו לעצמכם כמה זמן ברצונכם להקצות לטיול. חשוב לדעת, כי כאשר עושים טיולים בספארי, תנאי השינה יכולים להיות לא נוחים לעתים. בידקו היטב אם בטיול המתוכנן תישנו באתר קמפינג, באתרי שטח שאפילו לא ניתן למצוא בהם שירותים, או במקומות מסודרים יותר. וודאו עם עצמכם כמה זמן אתם יכולים לספוג לישון באתרים כאלה.

קחו בחשבון ש‏טיול ממוצע לספארי נע בין 8 ימים ל-12 ימים.

הגדירו לעצמכם את העונה הרצויה: אם אתם נוסעים לקניה, החודשים המומלצים

ל טיולי ספארי בקניה הם בין דצמבר לפברואר. אם אתם רוצים את החופשה על זמן החופש הגדול, אז גם חודשים יולי ואוגוסט ישרתו אתכם היטב.
כשמדובר על טיולי ספארי בדרום אפריקה למשל, ספטמבר ואוקטובר הם החודשים המומלצים יותר.

מה אתם מצפים לראות?

בחירת היעד והמדינה אליה כדאי לכם לנסוע, תלויה גם במטרת הטיול. אם כל מה שמעניין אתכם זה הטבע והספארי, השמורות ובעלי החיים, טנזניה וקניה הם יעדים פופולאריים מאוד. הטיול בהן מתבצע כולו בשטח ומדובר בחוויית ספארי מלאה. לעומת זאת, מדינות אחרות באפריקה מאפשרות טיול בהן הספארי הוא דומיננטי, אך ניתן לטייל גם בערים, לראות מקומות רבים, להתערבב עם המקומיים ולספוג את התרבות של המדינה.

לטייל לבד או בקבוצה?

מדובר בהחלטה אינדיווידואלית. בסופו של יום, כל אחד יודע לעצמו הכי טוב מה מתאים לו, לתכנן בעצמו את הטיול ולהיות אחראי על הזמן שלו, או להיות חלק מקבוצה מאורגנת. במדינות כמו אפריקה וטיולים מסוג זה, טיולים מאורגנים נפוצים מאוד. בגלל השפה, השטחים העצומים וחוסר המערביות, תמיד מומלץ שיהיה מישהו שמכיר את ההתנהלות במדינה ויכול לדאוג לכל הצרכים שלכם.

לסיכום: טיולי ספארי באפריקה הם טיולים מיוחדים לחובבי הטבע הפראי אלו טיולים מיוחדים וייחודיים שילוו אתכם לכל החיים טיולים שהם חובה לכל חובב טבע וחיות באשר הוא.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,