טיולים לאנשי עסקים או כיצד לשלב נופש עם גיוס כספים לסטארט אפ שלך?

גיוס כספים הוא מלאכה שיזמי סטארט אפ רבים נרתעים ממנה. יחד עם זאת הם מודעים היטב לכך שכדי להגשים את החלום שעומד בבסיס אותו סטארט אפ אי אפשר רק לפתח אותו טכנולוגית אלא נדרשים גם משאבים פיננסיים. כיום מקובלת מאוד האופציה של גיוס הון בחו"ל, גם בגלל שבארץ אפשרויות גיוס המשקיעים מצומצמות יחסית, וגם בזכות העובדה שההיי-טק הישראלי נהנה ממוניטין גבוהים מאוד מעבר לים.

אמנם בדרך כלל ישנו רצון לדחוס כמה שיותר פגישות עסקיות במהלך השהות במדינה כזו או אחרת מעבר לים – אבל על-מנת להפוך את גיוס הכספים לתהליך פחות מעיק ומלחיץ, מומלץ לשלב טיול בחו"ל ביחד עם מאמצי השכנוע של אותם משקיעים פוטנציאליים. בסופו של דבר למרות "בזבוז" הזמן דרך זו מתגלה כיעילה ביותר, מה גם שגם כשמנסים לבנות עתיד ורוד חשוב להשקיע מעט גם בהווה.

טיולים מיוחדים לאנשי עסקים – לניצול מקסימלי של הזמן

בכל עיר גדולה בעולם פועלים מדריכי טיולים שמתמחים בטיולים לאנשי עסקים, ובפרט בניצול מיטבי של זמן השהות בחו"ל, כך שניתן יהיה להספיק גם להיפגש עם משקיעים פוטנציאליים ואולי עוד גורמים עסקיים במסגרת אותו תהליך גיוס כספים, וגם ליהנות מזמן איכות אמיתי במקום שקרוב לוודאי מציע שלל אטרקציות.

במרבית המקרים השירות לאנשי העסקים בחו"ל כולל, במידת הצורך, גם המתנה בשדה התעופה והעברה בנוחות מפנקת אל המלון או הדירה שבה תשהו (וגם ייעוץ לגבי מלונות משובחים או דירות מתאימות, אם תרצו בכך), שירותי משרד שונים וחיוניים, ליווי אישי בכל הסידורים כך שלא תצטרכו לטרוח – וכמובן סיורים וטיולים שונים, לפי טעמכם והעדפותיכם, הן בעיר שבה אתם נמצאים והן בסביבתה הקרובה, ואם תפרגנו לעצמכם מספיק זמן לפלז'ר לצד הביזנס, גם הסביבה הרחוקה יותר.

מה דעתכם על נופש אמיתי בטבע?

אנשי היי-טק, ובפרט יזמי סטארט אפ שמטבע הדברים משקיעים בו שעות עבודה רבות מדי יום, כולל בסופי שבוע ובחגים, מרגישים במקרים רבים מנותקים מהעולם האמיתי. בפרט הם סובלים מכך שנופש אמיתי בטבע, חוויה שרובם פרגנו לעצמם לפני הקמת הסטארט אפ, הופך לחלום – שבניגוד לחלום על המוצר שישנה את העולם לא נעשים מאמצים לממשו.

יציאה לחו"ל לטובת גיוס כספים היא הזדמנות נהדרת לממש גם את החלום על יציאה לטבע, ובפרט לנוכח העובדה שמעבר לים ניתן ליהנות מנופים מרתקים, פראיים ומרהיבי עין במיוחד. בארה"ב למשל ישנן חנויות ענק שבהן ניתן לשכור ציוד קמפינג ומחנאות מגוון ואיכותי, ואינספור אתרי קמפינג שמבטיחים ניתוק לזמן מה מהסטארט אפ ומהטרדות השונות שכרוכות בו, ופשוט ליהנות – ואגב, בלא מעט מקרים דווקא נופש אמיתי בטבע וריחוק מהשגרה הרגילה מובילים לפריצות דרך מחשבתיות ורעיונות מקוריים כיצד אפשר לקדם את הסטארט אפ.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,