ביזנס עם פלז'ר – היכן כדאי לטייל ולבצע השקעות נדלן בארהב?

יותר ויותר ישראלים כבר יודעים ששוק הנדלן בארהב מציע הזדמנויות משתלמות מאוד, שהרי מחירי הנכסים השונים כאן בארץ כבר הפכו גבוהים מאוד כך שקשה עד בלתי אפשרי להגיע לתשואות טובות באמת – אבל יש משהו משתלם אפילו יותר מכל אותן השקעות נדלן בארהב שמניבות תשואות גבוהות: שילוב של ביזנס עם פלז'ר, כלומר טיול בארה"ב עם איתור נכס מתגמל.

ניו יורק: המקום המושלם גם להשקעות וגם לבילויים מכל הסוגים

ישנן כמובן אינספור אטרקציות למטיילים בארה"ב, וגם הזדמנויות ההשקעה בנדלן פזורות לאורכה ולרוחבה של המדינה הענקית, אבל אין כמו ניו יורק.

העיר התוססת והמובילה בעולם מבחינות רבות נמצאת בתנופת התפתחות, ובפרט ניתן למצוא בה הזדמנויות מוצלחות באזורים שעוברים התחדשות עירונית דוגמת הארלם, שבעבר הייתה מעוז פשע ושכונת עוני וכיום היא מהווה אזור מבוקש ואופנתי מאוד.

ניו יורק היא גם המקום המושלם לבילויים מכל הסוגים: המוזיאונים הגדולים בעולם, החנויות הכי כיפיות עם הפריטים הכי שווים, סנטרל פארק על הקסם הייחודי שלו – ואלו הם כמובן רק חלק קטן מכל האטרקציות שמציעה ניו יורק.

הקסם הלטיני של פלורידה

עוד אזור שכדאי לשלב בו טיול עם חיפוש נכס מניב היא מדינת פלורידה שבשפיץ הדרומי מזרחי של ארהב. הקרבה של מדינה זו אל האיים הקריביים ואל מרכז אמריקה מעניקים לה קסם לטיני ומזג האוויר הנוח בה לאורך כמעט כל השנה מושך אליה אמריקאים רבים שמבקשים ליהנות משמש נעימה וחמימה – כך שמדובר באזור אידיאלי למי שמחפש השקעות נדלן בארהב.

בין האטרקציות העיקריות למי שמפנה לעצמו זמן גם להנאות: האי הדרומי ביותר בארהב הלא הוא קיי ווסט, פארק הביצות המרתק אברגליידז, מיאמי היפה ופארקי השעשועים של אורלנדו ובראשם דיסניוורלד ואולפני יוניברסל.

יוסטון, יש לנו הזדמנות

עוד עיר שכדאי להשקיע בה היא יוסטון, ולמעשה מדינת טקסס מציעה באופן כללי לא מעט הזדמנויות נדלניות אטרקטיביות. אמנם המדינה הדרומית לא נמנית על היעדים הפופולריים ביותר מבחינת התיירים הישראלים, אבל גם כך ניתן ליהנות בה למשל מביקור בפארק הלאומי ביג בנד (ששטחו שווה לשטחה של מדינת ישראל!). בנוסף ניתן להמשיך מטקסס מערבה ולהגיע לאטרקציות דוגמת הגרנד קניון שבמדינת אריזונה (שאגב, גם בה מחירי הנדלן צנחו במידה משמעותית במהלך משבר הסאב-פריים וגם כעת, מספר שנים אחרי, הם עדיין נמוכים), לאס וגאס ובסופו של דבר החוף המערבי.

לגור בסן פרנסיסקו על המים

אחת הערים היפהפיות בחוף המערבי, ובעצם בארהב כולה, היא סן פרנסיסקו – שמהווה גם יעד מועדף לרבים מביו המחפשים השקעות נדלן בארהב. כדאי לדעת שבעיר ובסביבתה חיה קהילה ישראלית גדולה מאוד שמורכבת בעיקר מאנשי מחשבים שהגיעו לעבוד בעמק הסיליקון, סיבה טובה נוספת לבחון אופציות השקעה בעיר שהתפרסמה בזכות גשר הזהב אבל כוללת עוד אינספור אתרים מרהיבי עין.

המאמר באדיבות האתר: hapventure.com

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,